kiedy zapłacic do US ?

Data: 2009-04-24 21:46:37
Autor: pabi
kiedy zapłacic do US ?
dzien dobry
do 30.04 wypełniamy pita i juz wiem ze bede musial zapłacic dla US
Czy pieniadze tez musze przelac do 30.04 na konto US czy czekam az US rozpatrzy moj PIT i zwroci sie pisemnie do mnie o zapłacenie?

nie wiem jak to jest bo do tej pory zawsze mialem zwrot

Data: 2009-04-24 14:58:51
Autor: witek
kiedy zapłacic do US ?
pabi wrote:
[...]

no, zwroci sie, za 4 lata z odsetkami

Data: 2009-04-24 21:52:35
Autor: SDD
kiedy zapłacic do US ?

Użytkownik "pabi" <pabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6929.000002a1.49f2171dnewsgate.onet.pl...

rozpatrzy moj PIT i zwroci sie pisemnie do mnie o zapłacenie?

Moze jeszcze na kolorowym pachnacym blankiecie?
Z bukietem kwiatow i bilecikiem?
Nic z tego! Do 30 kwietnia masz zaplacic -- jak pozniej, to z odsetkami.

Pozdrawaam
SDD

kiedy zapłacic do US ?