kiedy zarzadzca ma prawo wejsc do mieszkania

Data: 2010-05-23 08:26:57
Autor: Nostradamus
kiedy zarzadzca ma prawo wejsc do mieszkania

U偶ytkownik "Maciej" <mspalek_wytnij_to_dfgto@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ht8jg6$f0j$1inews.gazeta.pl...
Witam

Mam tak膮 sytuacj臋. Mieszkam w budynku 2 pi臋trowym na 1 pietrze, rodzina na 2-gim pietrze nie p艂aci rachunk贸w za wod臋, ciep艂o etc. Zarz膮dca wywiesi艂 zawiadomienie, 偶e dn takiego, mam udost臋pni膰 mieszkanie w celu ... odci臋cia medi贸w s膮siadowi z g贸ry (budynek jest do艣膰 stary, wszystkie rury s膮 wsp贸lne dla ca艂ego pionu) i je艣li tego nie zrobi臋 to zjawi si臋 z policj膮. Pytanie, czy mam obowi膮zek w takiej sytuacji udost臋pni膰 mieszkanie ? Doczyta艂em, 偶e musz臋 wpu艣ci膰 zarz膮dce gdy stanie si臋 jaka艣 awaria w celu jej usuni臋cia ale w tym przypadku nie ma mowy o awarii a tylko nieudolno艣膰 zarz膮dcy, kt贸ry nie potrafi 艣ci膮gn膮膰 nale偶no艣ci. Z g贸ry dzi臋kuje za odpowied藕.

Najlepiej zap艂a膰 za s膮siada z g贸ry i po k艂opocie. Pozb臋dziesz si臋 traumy jak膮 jest wejscie do twojego mieszkania;)
Albo skontaktuj si臋 z lekarzem .

kiedy zarzadzca ma prawo wejsc do mieszkania