kiedy zwroty nadpłaty?

Data: 2012-04-04 14:40:03
Autor: marek
kiedy zwroty nadpłaty?
Kiedy można się spodziewać zwrotu nadpłaty podatku?
No wiecie, nie przelewa się i dodatkowy grosz by się przydał na jaki¶ drobny zakup.

Data: 2012-04-04 11:49:20
Autor: witek
kiedy zwroty nadpłaty?
marek wrote:
Kiedy można się spodziewać zwrotu nadpłaty podatku?
No wiecie, nie przelewa się i dodatkowy grosz by się przydał na jaki¶
drobny zakup.

ja dostałem po miesiacu.

Data: 2012-04-04 20:19:16
Autor: 'Tom N'
kiedy zwroty nadpłaty?
witek w <news:jlhu2g$8on$2inews.gazeta.pl>:

marek wrote:
Kiedy można się spodziewać zwrotu nadpłaty podatku?
No wiecie, nie przelewa się i dodatkowy grosz by się przydał na jaki¶
drobny zakup.

ja dostałem po miesiacu.

Nie o to pytał! Ze zwrotu w terminie "dodatkowego grosza" nie będzie ;-)

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-04-04 21:38:09
Autor: Gotfryd Smolik news
kiedy zwroty nadpłaty?

marek wrote:
[...]

ROTFL!
  No ale jak to mawiaja - "grupowicz dostaje komentarz do tego co

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-04-04 23:47:29
Autor: wromek
kiedy zwroty nadpłaty?
Kiedy można się spodziewać zwrotu nadpłaty podatku?
No wiecie, nie przelewa się i dodatkowy grosz by się przydał na jaki¶ drobny zakup.

ja zlozylem 22. marca a dostalem teraz w poniedzialek...

Data: 2012-04-04 23:56:57
Autor: Wojciech Bancer
kiedy zwroty nadpłaty?
On 2012-04-04, wromek <wromek@> wrote:

[...]

Kiedy można się spodziewać zwrotu nadpłaty podatku?
No wiecie, nie przelewa się i dodatkowy grosz by się przydał na jaki¶ drobny zakup.
ja zlozylem 22. marca a dostalem teraz w poniedzialek...

Ja złożyłem na pocz±tku marca (przez e-Deklaracje), po tygodniu dostałem wezwanie do US żeby się z dokumentami stawić, "bo się rozliczam w tym urzędzie pierwszy raz". Kasy nadal niet, a co zaoszczędziłem na drukowaniu
PIT musiałem zużyć na drukowanie przelewów dokumentuj±cych przelewy
za internet. Życie.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-04-05 08:15:36
Autor: wromek
kiedy zwroty nadpłaty?
[...]

ja pierwszy raz od chyba 3 lat zlozylem recznie bo potrzebowalem pieczatke zamiast UPO-wyglada na to, ze zaczynaja doceniac standardowa komunikacje ;) zadnych wezwan do stawienia i przedstawienia dok. a kasa do zwrotu byla gruba...

Data: 2012-04-05 08:28:27
Autor: spp
kiedy zwroty nadp�aty?
W dniu 2012-04-05 08:15, wromek pisze:

ja pierwszy raz od chyba 3 lat zlozylem recznie bo potrzebowalem pieczatke
zamiast UPO ....

Jakaś istotna różnica?

--
spp

Data: 2012-04-05 11:09:06
Autor: Wojciech Bancer
kiedy zwroty nadp�aty?
On 2012-04-05, spp <spp-to-ja@gazeta.pl> wrote:

[...]

ja pierwszy raz od chyba 3 lat zlozylem recznie bo potrzebowalem pieczatke
zamiast UPO ....
Jaka¶ istotna różnica?

Dla banków tak.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-04-05 11:17:36
Autor: spp
kiedy zwroty nadp�aty?

ja pierwszy raz od chyba 3 lat zlozylem recznie bo potrzebowalem pieczatke
zamiast UPO ....
Jakaś istotna różnica?

Dla bankĂłw tak.

Rzeczywiście. :)

--
spp

Data: 2012-04-05 16:40:22
Autor: wromek
kiedy zwroty nadp?aty?
Dla banków tak.

aczkolwiek nie zawsze, bo juz cos tam skaldalem z UPO do banku getin i procedura poszla ale inne banki moga miec widzimisia...

Data: 2012-04-05 11:09:52
Autor: Gotfryd Smolik news
kiedy zwroty nadp�aty?
On Thu, 5 Apr 2012, spp wrote:

W dniu 2012-04-05 08:15, wromek pisze:

ja pierwszy raz od chyba 3 lat zlozylem recznie bo potrzebowalem pieczatke
zamiast UPO ....

Jaka¶ istotna różnica?

  Jak np. do kontrahenta lub banku (kredyt), to zasadnicza.
  Pieczatka na fakcie złożenia deklaracji i pieczatka na fakcie
zadeklarowania konkretnej kwoty do opodatkowania to dwie
różne pieczatki ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-04-05 16:37:19
Autor: wromek
kiedy zwroty nadp?aty?
ja pierwszy raz od chyba 3 lat zlozylem recznie bo potrzebowalem pieczatke
zamiast UPO ....

Jaka¶ istotna różnica?

dla banku moze byc...

kiedy zwroty nadpłaty?