kiedyś rząd ogłaszał, że lokomotywy potaniały :-)))

Data: 2009-08-29 15:16:57
Autor: Mariusz Merta
kiedyś rząd ogłaszał, że lokomotywy potaniały :-)))
a jak tam KATAR, nadal męczy ?
no i czy wpływy z tej transakcji też włączono do pkb ? :-))))
Zbyszek, widzę, że zaczynasz gonić w piętkę...
też czytuję wp i stało tam, że ostrożnie z tym wzrostem...
ja tam może się i czepiam ale jakie to ma przełożenie na bezrobocie w
Polsce ?

Mariusz Merta

Data: 2009-08-30 15:57:36
Autor: zbig
[...]

Jeśli chodzi o stocznie to  jako liberał z przekonania mam spokojny stosunek do akcji ze stoczniami. jak się je uda sprzedać to swietnie , jak nie to płakał nie będę. Jak mnie zwalniano, dyrektor podał mi rękę i wyraził opinię, ze sobie pewnie jakoś poradzę i tyle wszystkiego.
Ciekaw jestem gdzie podziały sie twoje dawne liberalne przekonania. Z twoich postów wyziera czysta kato-komuszeria, ze az czasami mam wątpliwości , czy to ten sam Mariusz co kiedyś.
O jakich wpływach mówisz? Co ma z tym wspólnego PKB????
A jakie ma to przełożenie na bezrobocie? Litości!!! Przeczytaj jakiś pierwszy lepszy bryk z ekonomii to sie dowiesz, ze wychodzenie z kryzysu w pierwszej fazie odbywa się za pomocą wzrostu wydajności. Bezrobocie spada dopiero później.
A co do końcowego pytanie, to tak , oczywiście czepiasz się  --

kiedyś rząd ogłaszał, że lokomotywy potaniały :-)))