kieł

Data: 2011-06-21 15:15:34
Autor: PC
kieł
Oglądnąlem ostatnio "Kieł"
http://www.filmweb.pl/film/Kie%C5%82-2009-517114

ma recenzje filmu wybitnego, dla mnie jest poprostu chory i paskudny , dlaczego tak jest dzisiaj ze to co oblesne jest wybitne i nagradzane ?

Data: 2011-06-27 01:01:50
Autor: Habeck Colibretto
kieł
Dnia 21.06.2011, o godzinie 15.15.34, na pl.rec.film, PC napisał(a):

Oglądnąlem ostatnio "Kieł"
http://www.filmweb.pl/film/Kie%C5%82-2009-517114

ma recenzje filmu wybitnego,

Jest... niezwykły. Czy akurat wybitny to kwestia tego jak się do niego
podejdzie.

dla mnie jest poprostu chory i paskudny ,

Jest chory, jest paskudny, ale w zupełnie inny sposób niż np. filmy gore
czy pornograficzne. Pokazuje chorą i paskudną rodzinę (cholera wie, czy to
rodzina z krwi, czy adoptowana). I pokazuje bez ogródek. Rzeczy, które
większość (wszyscy?) uznaliby za chore są w tej rodzinie normalne

dlaczego tak jest dzisiaj ze to co oblesne jest wybitne i nagradzane ?

Bo jest inne?
Osobiście też uważam, że film chory, paskudny, ale w pewien sposób trzymał
mnie przy sobie jak magnes. Chciałem wiedzieć co dalej. Nie nużył, jak
wiele innych - wybitnych i nagradzanych. Bardzo ciekawe studium choroby
rodziców i ich "wychowywania". Tego co można zrobić z człowiekiem, kiedy
odizoluje się go od świata.

No i nie oszukujmy się - jak to z wychowywaniem czy "wychowywaniem" bywa -
rodzice ponieśli i tym razem porażkę. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

kieł