kiepski lakier - Lancer Mitsubishi - ?

Data: 2010-10-07 13:25:28
Autor: Poldek
kiepski lakier - Lancer Mitsubishi - ?

Natknąłem się na opinie, że lakier jest "kręcony z psiej kupy" i że jest
kiepski. Dotyczyły Mitsubishi Lancer. Uprzejmie proszę o rozwinięcie tematu -
na czym to polega, że lakier jest (rzekomo) marny na tym aucie? Odłazi? Rysuje
się? Nieładnie wygląda? Łapie rdza? A może jeszcze coś innego. Oglądałem to
auto na ulicy i nie zauważyłem niczego specjalnego. Przymierzam się do zakupu
tego auta (nowego), ale nie chciałbym wdepnąć w błoto. Jakie auto podobnej
klasy na lepszy lakier i po czym to poznać?

Data: 2010-10-07 15:39:39
Autor: Excite
W dniu 07.10.2010 15:25,  Poldek pisze:
Oglądałem to
auto na ulicy i nie zauważyłem niczego specjalnego.

Bo lakier ma normalny. Może temu od "psiej kupy" chodziło o dosyć smętne kolory a może po prostu coś sobie ubzdurał.

Data: 2010-10-07 19:13:00
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik " Poldek" <noczelny@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8kho8$20h$1inews.gazeta.pl...

[...]

Lakier wypada porównywalnie z innymi, na innym markach/modelach i tragicznie w porównaniu ze starszymi samochodami.
Wszystkie z tego rocznika, jak i pare lat wstecz mają akrylowy, wodorozcieńczalny i ekologiczny lakier. Chodzi o to, że naprawde niewielki mechaniczny uraz powoduje odłupywanie lakieru do podkładu. Naprawdę jest  "z psiej kupy", to znaczy auto jest pomalowane cieniutką warstwą (80-100 mikronów) lakieru, który złazi pod paluszkami pięciolatki.
Poczytaj tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34343&sid=0bfb0d6662b40a733ce2d671e0b12941

--
Yogi(n)
http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

Data: 2010-10-16 23:48:08
Autor: Yogi\(n\)
kiepski lakier - Lancer Mitsubishi - ?
Data: 2010-10-07 20:26:10
Autor: me-how
  Poldek pisze:
[...]

koledze w rocznym lancerze odbarwiła się maska przy dyszach spryskiwacza - używał raczej zwykłego płynu ze stacji paliw

kolor czarny metalik

M.

--
[VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

Data: 2010-10-07 21:24:02
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-10-07 20:26, me-how pisze:
Poldek pisze:
[...]

Niech weźmie pastę Tempo (najlepiej Druchemy, albo jakąś inną bez dodatków woskowych jak w Tempo K2) i delikatnie przepoleruje.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-10-07 21:36:23
Autor: Arek M
kiepski lakier - Lancer Mitsubishi - ?

koledze w rocznym lancerze odbarwiła się maska przy dyszach spryskiwacza
- używał raczej zwykłego płynu ze stacji paliw

Plyn do zmywania robali z maski zalatwi sprawe :)
Ja po kilku miesącach na srebrnym lakierze mam takie ciemne smugi pod dyszami. Szmatka, wspomniany plyn - schodzi :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-10-07 22:36:20
Autor: dudley
kiepski lakier - Lancer Mitsubishi - ?
 Poldek wygenerował w news:i8kho8$20h$1inews.gazeta.pl taki oto ciąg
znaków:
[...] Jakie auto podobnej klasy na lepszy lakier i po czym to poznać?

Nie wiem jak Lancer ale u mnie w dwuletniej astrze III lakier również wydaje się być dość delikatny i podatny na zarysowania, wystarczy choćby mocniej przejechać paznokciem a już zostaje wyraźny ślad.
Nie znam się ale ponoć to kwestia ekologii - lakiery mają zupełnie inny skład w porównaniu do tych sprzed choćby dekady (wodorozcieńczalne?) i przez to są bardziej "miękkie" i narażone na uszkodzenia...
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2010-10-08 14:08:43
Autor: AA
[...]

I pewnie nawet produkcja tych wszystkich past sciernych, kredek maskujacych, woskow koloryzujacych, mleczek polerujacych, nanosrodkow nie pogarsza pozytywnego bilansu ekonomicznego bedacego skutkiem uzycia lans-eko-lakierow ? :) Cos mi sie wydaje, ze w pogoni za zielonym, zostawiamy po sobie niezle bagienko....

AA

Data: 2010-10-08 14:23:00
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-10-08 14:08,  *AA* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

To tylko kwestia estetyczna - nie demonizował bym.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

kiepski lakier - Lancer Mitsubishi - ?