kiepski lakier - Lancer Mitsubishi - ?

Data: 2010-10-07 19:13:00
Autor: Yogi\(n\)
kiepski lakier - Lancer Mitsubishi - ?
Użytkownik " Poldek" <noczelny@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8kho8$20h$1inews.gazeta.pl...

Natknąłem się na opinie, że lakier jest "kręcony z psiej kupy" i że jest
kiepski. Dotyczyły Mitsubishi Lancer. Uprzejmie proszę o rozwinięcie tematu -
na czym to polega, że lakier jest (rzekomo) marny na tym aucie? Odłazi? Rysuje
się? Nieładnie wygląda? Łapie rdza? A może jeszcze coś innego. Oglądałem to
auto na ulicy i nie zauważyłem niczego specjalnego. Przymierzam się do zakupu
tego auta (nowego), ale nie chciałbym wdepnąć w błoto. Jakie auto podobnej
klasy na lepszy lakier i po czym to poznać?

Lakier wypada porównywalnie z innymi, na innym markach/modelach i tragicznie w porównaniu ze starszymi samochodami.
Wszystkie z tego rocznika, jak i pare lat wstecz mają akrylowy, wodorozcieńczalny i ekologiczny lakier. Chodzi o to, że naprawde niewielki mechaniczny uraz powoduje odłupywanie lakieru do podkładu. Naprawdę jest  "z psiej kupy", to znaczy auto jest pomalowane cieniutką warstwą (80-100 mikronów) lakieru, który złazi pod paluszkami pięciolatki.
Poczytaj tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34343&sid=0bfb0d6662b40a733ce2d671e0b12941

--
Yogi(n)