kierowanie

Data: 2015-01-19 18:08:30
Autor: platformowe głupki
kierowanie
jak kieruje się jedną ręką?

próbuję naśladować powskich/eu kolegów, ale jakoś mi to nie idzie...

ręka mi się ślizga, bo kierownica chodzi za ciężko...

a może ja coś źle robię?

Data: 2015-01-19 18:37:01
Autor: Budzik
kierowanie
U¿ytkownik platformowe g³upki NOSPAM_testowanije@go2.pl ...

jak kieruje siê jedn± rêk±?

próbujê na¶ladowaæ powskich/eu kolegów, ale jako¶ mi to nie idzie...

rêka mi siê ¶lizga, bo kierownica chodzi za ciê¿ko...

a mo¿e ja co¶ ¼le robiê?

Tak, pop³eniasz pare b³êdów...

Data: 2015-01-19 18:52:13
Autor: J.F.
kierowanie
Użytkownik "platformowe gÅ‚upki"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m9jdmi$l3m$1@node2.news.atman.pl...
jak kieruje się jedną ręką?
próbuję naśladować powskich/eu kolegów, ale jakoś mi to nie idzie...
ręka mi się ślizga, bo kierownica chodzi za ciężko...
a może ja coś źle robię?

Szybe opusc. I wystaw lokiec.

J.

Data: 2015-01-19 19:04:40
Autor: rAzor
kierowanie
jak kieruje się jedną ręką?

próbuję naśladować powskich/eu kolegów, ale jakoś mi to nie idzie...

ręka mi się ślizga, bo kierownica chodzi za ciężko...

a może ja coś źle robię?

Spytaj Pana Prezesa. :-)
--
Delete: <Message-Id: *@news.albasani.net>, <NNTP-Posting-Host: *.speranza.aioe.org>