kierowca zabił motocyklistę i uciekł

Data: 2009-08-10 16:40:19
Autor: 'Tom N'
kierowca zabił motocyklistę i uciekł
FoxŁódź_nspam w <news:h5p90m$kg8$1news.onet.pl>:

W sobotę był na Mazurach, dojeżdżając do zakrętu zauważył że kierowca z przeciwka wyjeżdża na jego pas ruchu. Żeby uniknąć zdeżenie Grisza ucieka na pobocze, niestety kończy się to tragicznie, ginie na miejscu. Kierowca nie zatrzymał się, mimo że z relacji świadków musiał widzieć co się dzieje i że sam jest powodem wypadku.
Wydaje mi się że czaka nas kolejny głośny pogrzeb w Warszawie...

To ten wypadek?

<http://szczytno.wm.pl/Nie-zyje-drugi-motocyklista,76577>

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-08-10 17:20:33
Autor: Artur Maśląg
kierowca zabił motocyklistę i uciek ł
'Tom N' pisze:
(...)
<http://szczytno.wm.pl/Nie-zyje-drugi-motocyklista,76577>

Wychodzi na to, że ten (choć szczegółów tam nie ma). Fakty
wyglądają trochę inaczej niż je przedstawił autor wątku,
ale za to tytuł jaki medialny. Wypadki się niestety zdarzają.
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-10 17:27:12
Autor: Arek (G)
kierowca zabił motocyklistę i uciek ł
Artur Maśląg pisze:
'Tom N' pisze:
(...)
[...]

Skoro kierowca uciekł a motocyklista nie żyje, to co innego mogła stwierdzić policja? Nie znają przyczyn dla których zjechał, może właśnie uciekał przed tym samochodem?

A.

Data: 2009-08-10 17:30:00
Autor: Artur Maśląg
kierowca zabił motocyklistę i uciek ł
Arek (G) pisze:
(...)
Skoro kierowca uciekł a motocyklista nie żyje, to co innego mogła stwierdzić policja? Nie znają przyczyn dla których zjechał, może właśnie uciekał przed tym samochodem?

Widzę, że działa :(

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-10 17:31:42
Autor: FoxŁódź_nspam
kierowca zabił motocyklistę i uciekł
Skoro kierowca uciekł a motocyklista nie żyje, to co innego mogła stwierdzić policja? Nie znają przyczyn dla których zjechał, może właśnie uciekał przed tym samochodem?

policja zna relację świadka, któy jechał za Grzegorzem, a to co przedstwiła jako swój komentarz i to co napisali w relacji pozostawiam Waszej ocenie...

Fox

Data: 2009-08-10 17:30:12
Autor: FoxŁódź_nspam
kierowca zabił motocyklistę i uciekł
Wychodzi na to, że ten (choć szczegółów tam nie ma). Fakty
wyglądają trochę inaczej niż je przedstawił autor wątku,
ale za to tytuł jaki medialny. Wypadki się niestety zdarzają.

Artur, fakty są takie jak napisałem, to relacja się nie zgadza z faktami...

Fox

Data: 2009-08-10 17:33:28
Autor: Artur Maśląg
kierowca zabił motocyklistę i uciek ł
FoxŁódź_nspam pisze:
(...)
Artur, fakty są takie jak napisałem,

Ty tak twierdzisz - ja znam inny przebieg tego wypadku
i nikt poza Tobą nie napisał, że kierowcą zabił motocyklistę.

to relacja się nie zgadza z faktami...

Która? Ta z linka? O tej w ogóle nie mówię.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-10 17:41:14
Autor: FoxŁódź_nspam
kierowca zabił motocyklistę i uciekł
Artur, fakty są takie jak napisałem,

Ty tak twierdzisz - ja znam inny przebieg tego wypadku
i nikt poza Tobą nie napisał, że kierowcą zabił motocyklistę.

no to się pochwal

to relacja się nie zgadza z faktami...

Która? Ta z linka? O tej w ogóle nie mówię.

ja innej nie widziałem w tym wątku

Fox

Data: 2009-08-10 17:51:04
Autor: Artur Maśląg
kierowca zabił motocyklistę i uciek ł
FoxŁódź_nspam pisze:
(...)
no to się pochwal

Czym niby?

ja innej nie widziałem w tym wątku

Pewnie, a ja się opieram na doniesieniach z pms.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-10 17:53:36
Autor: FoxŁódź_nspam
kierowca zabił motocyklistę i uciekł
Czym niby?

tą wiedzą, inną relacją...

ja innej nie widziałem w tym wątku

Pewnie, a ja się opieram na doniesieniach z pms

do kogo pijesz? to ja napisałem co sie stało, a relacje mam od najbliższych Griszy, więc nie wiem co masz na myślipisząc o opieraniu się na doniesieniach z pms??

Fox

Data: 2009-08-10 19:09:41
Autor: Artur Maśląg
kierowca zabił motocyklistę i uciek ł
FoxŁódź_nspam pisze:
(...)
tą wiedzą, inną relacją...

Chwalić się? Coś Ci się chyba zdrowo pomyliło. Inne relacje pewnie
znajdziesz bez problemu, a co do wiedzy - najpierw trzeba ją posiadać
i być pewnym na 1000% szczegółów, by pisać takie rzeczy, jakie są
w topicu.

do kogo pijesz? to ja napisałem co sie stało, a relacje mam od najbliższych Griszy,

Gdybyś napisał co się stało, to by nie było problemów.

więc nie wiem co masz na myślipisząc o opieraniu się na doniesieniach z pms??

Jak poznasz fakty to być może skorygujesz topic, ale jakoś
w to nie wierzę, a i tak będzie po fakcie. Wielka szkoda,
że nie widzisz, ze dorabianie ideologii do tego tragicznego
wypadku jest zwyczajnie nie na miejscu.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-10 20:38:06
Autor: CeSaR
[...]

Jak do tej pory napisałeś w tym wątku pięć postów, zarzucając nieprawdę autorowi wątku oraz treści zamieszczonej w cytowanym gdzieś po drodze artykule.
Dajesz również do zrozumienia że sam jedną jedyną prawdę znasz ale nie powiesz.
Nie powiesz bo co? Bo chcesz być jakoś specjalnie ważny? Ważniejszy? Ważniejszy niż ja? Proszę bardzo. Ważniejszy niż autor wątku? Też się pewnie zgodzi. Tylko po kiego grzyba wykorzystujesz do tego taki temat? Wiesz jak było to po prostu napisz i oświeć nas, maluczkich....

Data: 2009-08-10 20:44:22
Autor: Artur Maśląg
kierowca zabił motocyklistę i uciek ł
CeSaR pisze:
(...)
Nie powiesz bo co? Bo chcesz być jakoś specjalnie ważny? Ważniejszy?

Nic nie zrozumiałeś...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-10 20:46:17
Autor: CeSaR
kierowca zabił motocyklistę i uciekł
Nic nie zrozumiałeś...

Widzę że ty też niewiele. Wytłumacz. Ja naprawdę chętnie poznam twoje zdanie.

Data: 2009-08-11 10:08:44
Autor: FoxŁódź_nspam
[...]

faktycznie, przyznaję, moja relacja nie była dokładna. Tak zrozumiałem przekaz z relacji najbliższych Grześka. ale że było to świerzo po wypadku więc i ja byłem w szoku i osoby z którymi rozmawialem również, więc o przeinaczenie nie było trudno

bardzo przepraszam i już się poprawiam

Grzesiej dojeżdżał do łuku w prawo, na tym łuku jest wyjazd z parkingu. Z tego parkingu drogę zajechał mu kierowca samochodu wyjeżdżającego z parkingu. Grzesiek odbijając w lewo przejechał przez krawężnik, chodnik, żywopłot i płotek i wjechał w zaparkowany przed sklepem samochód. Właściciel tego samochodu zeznawał policjantom że "prędkość tego motocyklisty niebyła duża"

do kogo pijesz? to ja napisałem co sie stało, a relacje mam od najbliższych Griszy,

Gdybyś napisał co się stało, to by nie było problemów.

napisalem tak jak zrozumiałem przekaz. nie miałem wtedy podstaw żeby szukać weryfikacji, po Twoich wczorajszych postach zadzwoniłem do nich jeszcze raz, tym razem już na bardziej spokojnie i w dłuższej rozmowie wyjaśnili mi co i jak.

Jak poznasz fakty to być może skorygujesz topic, ale jakoś
w to nie wierzę, a i tak będzie po fakcie.

nie bardo Cię rozumiem. Nigdy mi się nie zdażyło żebym się nie przyznał do swojego błędu, bez względu na to gdzie ten błąd popelnilem czy napisałem...

Wielka szkoda,
że nie widzisz, ze dorabianie ideologii do tego tragicznego
wypadku jest zwyczajnie nie na miejscu.

Wybacz mi bardzo Cię proszę, ale nadal uważam że ten kierowca który zajechał Griszy drogą jest bezpośrednią przyczyną jego śmierci

Fox

Data: 2009-08-11 02:12:02
Autor: badzio
On 11 Sie, 10:08, FoxŁódź_nspam <fmull...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Pytanie, w ktorym miejscu luku ten wyjazd jest. Juz nie raz spotkalem
sie z sytuacja gdy droga z pierwszenstwem biegnie po luku i tuz za
centralnym miejscem tego luku jest wyjazd z drogi podporzadkowanej/
parkingu/stacji benzynowej/etc. I tenze wyjazd jest umiejscowiony tak
kretynsko ze nietrudno o stluczke. Bo widocznosc kiepska. I nie trzeba
nawet szybko jechac. Znam miejsca gdzie wystarczy 60-70km/h aby 'zbyt'
szybko pojawic sie na 'skrzyzowaniu'
Wiec stawialbym ze moze winny nie byl kierowca samochodu a zarzadca
drogi, ze nie ustawil np lustra, poprawiajacego widocznosc? No chyba
ze wokol zadnych nasypow, drzew, zabudowan.

Data: 2009-08-11 11:17:55
Autor: FoxŁódź_nspam
kierowca zabił motocyklistę i uciekł

Użytkownik "badzio" <badzio@gmail.com> napisał w wiadomości news:34fa0557-54ed-4f7c-9855-c01f8bfed7a026g2000yqk.googlegroups.com...
/../
[...]

tam jest lustro, ale to lustro niewiele pomaga. Z nieoficjalnych - to nie pierwszy przypadek w tym miescu. Dlatego jakiś czas temu postawili tam lustro. Niestey (hipoteza) wygląda na to że lepiej wskazać na niedostosowanie prędkości, bo inaczej faktycznie winny byłby zarządca drogi (/hipoteza)

Fox

Data: 2009-08-11 11:10:43
Autor: Sebastian Kaliszewski
kierowca zabił motocyklistę i uciek ł
Artur Maśląg wrote:
'Tom N' pisze:
(...)
[...]

[cytat]
Ludzie ! co WY gadacie ?? Jakie 80 ?? Wątpie żeby on tyle miał na budziku .... Wczoraj dokładnie oglądałem uszkodzenia vectry i jestem pewien że on szybko nie jechał może jakieś 50-60km/h . W vectrze jest uszkodzony tylko próg pod drzwiami i to wcale nie mocno a drzwi nawet nie tknięte to chociaż nie gadajecie ile to on nie jechał . Ze względu na to że byłem kierowcą owej vectry byłem na miejscu wypadku i wiem że ktoś wyjechał mu z parkingu w lesie który znajdował się na łuku drogi ( oczywiście uciekł ).... Z tego co udało mi się spostrzec to ten Pan nie był jakimś niedoświadczonym 20 latkiem któremu tylko prędkość w głowie , wg mnie był fanatykiem motorów i je kochał . Jestem pewien że doświadczenie miał bardzo duże . Współczuje rodzinie i znajomym .... [*]
[/cytat]

cytat z dopisków pod artykułem

\SK

Data: 2009-08-10 17:26:33
Autor: FoxŁódź_nspam
kierowca zabił motocyklistę i uciekł
To ten wypadek?

<http://szczytno.wm.pl/Nie-zyje-drugi-motocyklista,76577>

tak, wypadek ten, ale opis mocno rozbieżny z faktycznym przebiegiem...

Fox

kierowca zabił motocyklistę i uciekł