kierowcy

Data: 2009-09-10 12:29:46
Autor: Kuba \(aka cita\)
kierowcy
tadek wydusił z siebie te słowy:

wczoraj pojechałem rowerem do miasta /Łódź/ załatwić sprawę. Uznałem
że szybciej dostanę się do celu niż samochodem /korki/
i miałem rację. Ale do celu: na 10 km dwa identyczne
przypadki ,wyprzedza mnie ch... i 2 metry przede mną prawy
kierukowskaz i hamulec bo wjeżdża na parking lub chce zaparkować. Czy
idiota jeden z drugim nie mogli pojechać za mną tych 10-20 metrów i
wykonywać swoje manewry? Jednemu z nich z takim siwym łbem po 50-ce
troche młodszy niż ja to nawet "puściłem" kolarskie pozdrowienie ale
nacisnął klakson aby prawdy o sobie nie słuchać.

standard, ale z samochodami vs samochody jest podobnie.
Jedziesz sobie (z dowolną prędkością, zwykle i tak znajdzie sie szybszy) ... wyprzedza Cie zwykle wciskając sie na siłe, a za 200m dalej skręca (w lewo, prawo .. bez znaczenia)

ps. z rowerzystami jest tak, ze sytuacja  występuje częsciej, bo prędkość roweru mniejsza. Piętno sie należy jak stąd do tamtąd...
Z resztą wczoraj widzialem jak koleś zajechał droge dziwczynie na .. rondzie. Wjechali razem, tyle, ze on zamierzał zjechać pierwszym zjazdem, a ona nie. Naprawde kobitke ledwo z życiem uszła ...

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

kierowcy