kierowcy

Data: 2009-09-10 12:30:10
Autor: MadMan
kierowcy
Dnia Thu, 10 Sep 2009 03:20:38 -0700 (PDT), tadek napisał(a):

na 10 km dwa identyczne
przypadki ,wyprzedza mnie ch... i 2 metry przede mną prawy
kierukowskaz i hamulec bo wjeżdża na parking lub chce zaparkować. Czy
idiota jeden z drugim nie mogli pojechać za mną tych 10-20 metrów i
wykonywać swoje manewry?

Nie bo jak rower jedzie to stoi :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-09-10 03:37:21
Autor: tadek
kierowcy
On 10 Wrz, 12:30, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
> [...]

> kierukowskaz i hamulec bo wjeżdża na parking lub chce zaparkować. Czy
> idiota jeden z drugim nie mogli pojechać za mną tych 10-20 metrów i

Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Ja jechałem 20 km/godz to jak szybko on jechał aby za chwilę wjechać
na parking? 30 na godz? Idioci totalni. Z samochodem jest
podobnie :wyprzedzi i za moment po hamulcu bo skręca. Po ch...
wyprzedzał , przecież to jest bez sensu.

Data: 2009-09-10 11:32:24
Autor: Budzik
kierowcy
Osobnik posiadający mail tadeklodz@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

szalony zartował :)
A ty - tadziu - stosuj sie do zasad netykiety! (np. wycinaj sygnaturki)

"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

Data: 2009-09-10 16:27:40
Autor: Z\(a\)miennik
kierowcy

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:10092009.4AD1F4F5budzik61.poznan.pl...
[...]

A mnie wkórwia jak jedzie taki palant na rowerze i nie patrzac w lusterko (którego oczywiscie nie ma ) omija sobie studzienki kanalizacyjne i ładuje mi sie prosto pod koła.
Albo jedzie taki głupek po chodniku i ma zielone na skrzyzowaniu wiec wali ile sie da mimo ze ma obowiązek zejsc z roweru i go prowadzic przez przejscie dla pieszych.

Pedalarze to najwieksze zagrożenie w ruchu...

Data: 2009-09-10 16:41:04
Autor: Mikolaj Rydzewski
kierowcy
Z(a)miennik wrote:
A mnie wkórwia jak jedzie taki palant na rowerze i nie patrzac w lusterko (którego oczywiscie nie ma ) omija sobie studzienki kanalizacyjne i ładuje mi sie prosto pod koła.

Dlatego - jesli juz - to jade 1m od prawej krawedzi jezdni.

Albo jedzie taki głupek po chodniku i ma zielone na skrzyzowaniu wiec wali ile sie da mimo ze ma obowiązek zejsc z roweru i go prowadzic przez przejscie dla pieszych.

Mowisz o pasach przez ktore przejezdzasz korzystajac z zielonej strzalki? Przed strzalka trzeba sie zatrzymac, wtedy rower zobaczysz.

Data: 2009-09-10 18:48:52
Autor: Z\(a\)miennik
kierowcy

Uzytkownik "Mikolaj Rydzewski" <miki@ceti.pl> napisal w wiadomosci news:h8b360$1j77$3news2.ipartners.pl...
Z(a)miennik wrote:
[...]

A Ty jakis ograniczony jestes ?
Naucz sie czytac ze zrozumieniem

Data: 2009-09-10 20:02:25
Autor: Budzik
kierowcy
UĹźytkownik Mikolaj Rydzewski miki@ceti.pl ...

A mnie wkĂłrwia jak jedzie taki palant na rowerze i nie patrzac w
lusterko (ktĂłrego oczywiscie nie ma ) omija sobie studzienki
kanalizacyjne i ?aduje mi sie prosto pod ko?a.

Dlatego - jesli juz - to jade 1m od prawej krawedzi jezdni.

Albo jedzie taki g?upek po chodniku i ma zielone na skrzyzowaniu wiec
wali ile sie da mimo ze ma obowiÂązek zejsc z roweru i go prowadzic
przez przejscie dla pieszych.

Mowisz o pasach przez ktore przejezdzasz korzystajac z zielonej strzalki? Przed strzalka trzeba sie zatrzymac, wtedy rower zobaczysz.

on mowi o tym, ze jest trollem... :)

Jaki jest szczyt odwagi???
Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

Data: 2009-09-10 17:04:03
Autor: Artur Czeczko
kierowcy
Z(a)miennik pisze:
[...]

byyyło (ziew...)

Największe zagrożenie dla społeczeństwa stanowią ci, którzy
mają zbyt duże skłonności do uogólnień. Ale to temat na NTG.

Pozdrawiam,
Artur

Data: 2009-09-10 18:12:57
Autor: MadMan
kierowcy
Dnia Thu, 10 Sep 2009 16:27:40 +0200, Z(a)miennik napisał(a):

A mnie wkórwia jak jedzie taki palant na rowerze i nie patrzac w lusterko (którego oczywiscie nie ma ) omija sobie studzienki kanalizacyjne i ładuje mi sie prosto pod koła.

Odbija ponad metr w lewo? IMO mało prawdopodobne. --

Data: 2009-09-10 18:48:12
Autor: Z\(a\)miennik
kierowcy

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:bm9a2k3qgbi1.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
[...]

Owszem odbija ponad metr w lewo

Data: 2009-09-10 19:22:43
Autor: Z\(a\)miennik
kierowcy

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:4hbt4lmc3olw$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
Dnia Thu, 10 Sep 2009 18:48:12 +0200, Z(a)miennik napisał(a):

[...]

Tak czy inaczej to ty nie zachowujesz bezpiecznego odstępu podczas
wyprzedzania, o!

No tak - wiekszej głupoty wymyslec nie mogles ale czego spodziewac sie po pedalarzu. Omijaj dalej tak studzienki to pocałujesz pewnego dnia moj zderzak

Data: 2009-09-10 19:56:54
Autor: MadMan
kierowcy
Dnia Thu, 10 Sep 2009 19:22:43 +0200, Z(a)miennik napisał(a):

No tak - wiekszej głupoty wymyslec nie mogles ale czego spodziewac sie po pedalarzu. Omijaj dalej tak studzienki to pocałujesz pewnego dnia moj zderzak

Ty się nie bój, nie robię uników większych niż 1 metr :) Zreztą mam
wrażenie że nie wiesz ile to jest, weź sobie metr krawiecki lub colsztok
(nie wiem jak to się nazywa po polsku) i obejrzyj dokładnie ile to ma.
Dla ułatwienia - rower szosowy z jeźdźcem ma ok. 50 cm szerokości, rower
miejski ok. 75 cm. BTW cały czas kombinuję nad metrowym "czymś" mocowanym do roweru z
jakimś gwoździem na końcu wysuwanym na moje żądanie. Może ktoś ma pomysł
na realizację takiego diwajsu?

Data: 2009-09-10 12:46:15
Autor: Paweł Ubysz
kierowcy

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fa69e582-1bbf-41bd-b13e-2309d09dcd93j19g2000yqk.googlegroups.com...

[...]

Bo  tylko kapelusznik nie wyprzedzi roweru tylko po to żeby za chwilę zjechac na parking. A kapeluszem być to podobno wstyd przeogromny. Pamietaj ,   kierowcy to kapelusze i parapety.....

Data: 2009-09-10 12:47:28
Autor: GK
kierowcy
tadek pisze:

[...]

Dokładnie... sam wiele razy to doświadczyłem. Wystarczy się przejechać od Rokicińskiej w stronę Zakładowej ul. Hetmańską w Łodzi... Na szczęście tam są dwa wydzielone pasy, że czasem się wkurzam i skrajnym prawym jadę na tyle szybko lub przyspieszam, że h... muszą hamować i skręcać za mną. Jakby nie mogli normalnie wjechać w uliczkę bez wyprzedzania i tworzenia niebezpiecznych sytuacji. Zbawi ich te 5 czy 10 sekund więcej? Nigdy nie zrozumiem takich debili.
Pozdrawiam,
Grzegorz

kierowcy