kierowcy

Data: 2009-09-11 00:26:23
Autor: waperr
kierowcy

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a05e890c-b06f-> 483e-bbce-7735920064bb@o41g2000yqb.googlegroups.com...
wczoraj pojechałem rowerem do miasta /Łódź/ załatwić sprawę. Uznałem
że szybciej dostanę się do celu niż samochodem /korki/
i miałem rację. Ale do celu: na 10 km dwa identyczne
przypadki ,wyprzedza mnie ch... i 2 metry przede mną prawy
kierukowskaz i hamulec bo wjeżdża na parking lub chce zaparkować. Czy
idiota jeden z drugim nie mogli pojechać za mną tych 10-20 metrów i
wykonywać swoje manewry? Jednemu z nich z takim siwym łbem po 50-ce
troche młodszy niż ja to nawet "puściłem" kolarskie pozdrowienie ale
nacisnął klakson aby prawdy o sobie nie słuchać.

Mi kiedys (jakies 15 latek temu) przejechal lusterkiem po reku przy wyprzedzaniu.
Inny jak na drodze jednokierunkowej (dwa pasy) zjechalem na lewy (reka wyciagnieta odpowiednio wczesniej) szykujac sie do skretu w lewo i juz na tym pasie z jakies 10m przejechalem zajechal mi koles droge. Na szczescie reke podnioslem z kierownicy a od hamulca taka spora rysa zostala. Kolo wysiad i sie pieklil wiec chcialem zadzwonic na Policje to dal se spokoj i pojechal, chyba bal sie rachunku :)).

Inna sprawa to wyprzedzanie i skrecanie (zatrzymywanie):
- kiedys "zlotowa" nas na trasie z Tomaszowa do Lodzi wyprzedzala z zacieciem, na koniec po jakis 200m robi stop i wysadza pasazera, co oczywiscie twa bo sie rozliczyc trzeba a my stoimy za debilem i czekamy .....
- dzis rano na Wolczanskiej (Lodz) przed Radwanska nie gazuje w tym korku bo po co, tylko na "2" spokojnie w kolejce dojezdzam, ale jakis kolo sie spieszyl i musial wyprzedzic to jedno auto aby zyskac 6m i sie zatrzymac...

Jak sie widzi takie akcje to rece "opadywuja" ...

Tacy kierowcy twierdza ze inni wlokac sie nie szanuja ich czasu/pieniedzy,
ale sami takim zachowaniem pokazuja jak bardzo maja w d.... czas/pieniadze innych,
ktorzy przez to dluzej stoja w korku co powoduje wieksze spalanie, emicje CO2 itp itd ....
Jednym slowem: chamstwo.

pzdr
waperr

kierowcy