kierowcy moturów w amerykanckich filmach

Data: 2009-12-23 10:37:25
Autor: masti
kierowcy moturów w amerykanckich filmach
Dnia pięknego Wed, 23 Dec 2009 09:40:18 +0000, osobnik zwany Glub
wystukał:

Jak jest w jUeSAj? Co rusz w filmie widzÄ™ kierownika bez kasku... To na
potrzeby filmu czy nie majÄ… nakazu jazdy?

w niektórych stanach nie ma. Za to jest obowiązek jazdy w okularach, żeby ci mucha do oka nie wpadła :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-23 10:16:20
Autor: AZ
kierowcy moturĂłw w amerykanckich filmach
On 2009-12-23, masti <gone@to.hell> wrote:

w niektórych stanach nie ma. Za to jest obowiązek jazdy w okularach, żeby ci mucha do oka nie wpadła :)

Tak jak ten np.:
<http://www.youtube.com/watch?v=k9H7CGjCLx4>

;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-23 19:45:37
Autor: Karambol
kierowcy moturów w amerykanckich filmach

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hgsqlk$l43$1node1.news.atman.pl...
On 2009-12-23, masti <gone@to.hell> wrote:

w niektórych stanach nie ma. Za to jest obowi±zek jazdy w okularach, żeby
ci mucha do oka nie wpadła :)

Tak jak ten np.:
<http://www.youtube.com/watch?v=k9H7CGjCLx4>

Ta wlasnie tak jak ten:)
Kiedys na discovery leciala seria mistrzostw w budowaniu motocykli.
Byl odcienek jak Indian Larry - jeden z gosci budujacych motocykl, chcial sie popisac i zabil sie spadajac z motocykla (robil stójke tzn. stawal na siedzisku)
Oczywiscie bez kasu, tylko w samych gadkach.
Zabic sie jak by na wlasne zyczenie to troche glupie. Ja sie zawsze ubieram w pelna zbroje inaczej czuje sie nagi. Ja nie wiem jak moznaczerpac przyjemnosc z jazdy kiedy skora cierpnie od udezen wiatru.
Ale co tam, amerykanska wolnosc nie koniecznie idzie w parze ze zrowym rozsadkiem.

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-12-23 20:09:11
Autor: Kuczu
Karambol pisze:

Oczywiscie bez kasu, tylko w samych gadkach.

To zeby pogadac trzeba od dzisiaj zakladac kask ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-12-23 21:08:34
Autor: Karambol
kierowcy moturów w amerykanckich filmach

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hgtpt0$v58$1news.onet.pl...
Karambol pisze:

Oczywiscie bez kasu, tylko w samych gadkach.

To zeby pogadac trzeba od dzisiaj zakladac kask ?

Zalezy jakiej kto jest urody;)

Data: 2009-12-24 14:06:38
Autor: cpt. Nemo
kierowcy moturów w amerykanckich filmach

Użytkownik "Karambol" <karambolpl@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci

Oczywiscie bez kasu, tylko w samych gadkach.

Bez kasku tylko w samych rozmowach ?
Slownik Jez. Polskiego twierdzi ze "gadki" - pogaduszki, rozmowy itp.

Ja sie zawsze ubieram
w pelna zbroje inaczej czuje sie nagi.

Biedni sa Ci nadzy motocyklisci z Afryki, Wloch, Francji i podobnej
Ameryki :)
Prawie jak ci w pelnnych zbrojach stojacy w korkach w upalne lato na
polskich ulicach - pot kapie az na asfalt :)

Ja nie wiem jak moznaczerpac
przyjemnosc z jazdy kiedy skora cierpnie od udezen wiatru.

W korkach miejskich przy plus 28C ?
Kup czopera to zrozumiesz ze nic Ci nie cierpnie od zadnych uderzen :)
No chyba ze te moto sa Ci calkiem obce i nie umiesz jezdzic 50-120 w
trasie :)

Ale co tam, amerykanska wolnosc nie koniecznie idzie w parze ze zrowym
rozsadkiem.

A czemu amerykanska, bo to malo ludzi u nas jezdzi w podkoszulkach w
upalne lato ?

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-12-24 14:54:28
Autor: Tmek
cpt. Nemo wrote:

Ale co tam, amerykanska wolnosc nie koniecznie idzie w parze ze
zrowym rozsadkiem.

A czemu amerykanska, bo to malo ludzi u nas jezdzi w podkoszulkach w
upalne lato ?

Ja jezdzilem. I czoperem i enduro. I zajebiscie bylo.
Na balkanach w lato widzialem raz gosci w miescie opatulonyc w spodnie kutrki rekawice i cholera wie co tam jeszcze mieli. A rejestracje mieli niemiecka. Wiecej czegos takiego tam nie spotkalem.

Nie kazdy musi zapieprzac. Podobna sytuacja jest z rowerami. Jest garskta ludzi jezdzacych na nich szybko i robiacych rozne dziwne rzeczy. Gorzej jesli ich aktywnosc prubuje sie rozciagnac na wszystkich straszac przy tym i mowiac ze to dla ich wlasnego dobra. Na rowerze nie mam zamiaru w zadnych kaskach jezdzic.

pozdro
Tmek

Data: 2009-12-24 06:07:34
Autor: neuro
On 24 Gru, 14:54, "Tmek" <golf1410...@op.pl> wrote:
cpt. Nemo wrote:

> [...]

mowiac ze to dla ich wlasnego dobra. Na rowerze nie mam zamiaru w zadnych

    Zapieprzać? Przy dzwonie z prędko¶c± 30km/h masz ogromn± szansę
stracić życie lub - co gorsza - zostać kalek±.
Pamiętaj, że ty możesz się nawet ledwo i  turlać, ten kto wymusi na
tobie pierwszeństwo może mieć natomiast paczkę i więcej na budziku. I
co wtedy?

pozdr,
p.

Data: 2009-12-24 16:16:20
Autor: Tmek
neuro wrote:
[...]

Uwierz mi, ze nie jezdze rowerem z predkoscia 30km/h, predzej 20 jak dobrze pojdzie.
Nie przeciskam sie tez nim w korkach, nie wlacze z pieszymi i nie robie zjazdow z gor.

Kurcze, gdzie ja sie uchowalem.

pozdro
Tmek

Data: 2009-12-24 23:30:23
Autor: Marek Borowski
neuro wrote:
[...]

Przy takim podejsciu to lepiej nie wychodz z domu. Kapiesz sie tez w kamizelce czy kolo Ci wystarcza? Zabezpieczac sie warto ale nie warto przesadzac.

Pozdr

Marek

Data: 2009-12-24 15:29:54
Autor: neuro
On 24 Gru, 23:30, Marek Borowski <ma...@lidersdpl.com> wrote:

Przy takim podejsciu to lepiej nie wychodz z domu. Kapiesz sie tez w
kamizelce czy kolo Ci wystarcza? Zabezpieczac sie warto ale nie warto
przesadzac.

    Nie mówię o przesadzie, ale jazda w t-shircie i okularach to
przegięcie w drug± stronę.
Nikogo do jazdy w ciuchach nie namawiam - po prostu z własnego
do¶wiadczenia wiem, ze gdyby nie solidne buty, kurtka i kask,
byłbym dzi¶ fizycznie typem Hawking'a. Każdemu jego wybór. A naprawdę
nie zapierdalałem i ulica była _niemal_ pusta... Każdy jest cwany i
m±dry, do pierwszego razu.

pozdr,
p.
P.S. Sam najchętniej jeżdziłbym bez tych nieporęcznych ciuchów. Ale to
nie te czasy i nie to miejsce. I jeszcze do nich  daleeeeko.

Data: 2009-12-25 15:41:05
Autor: Karambol
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wlasnie tak. Kazdy jest cwany do pierwszego razu.  Pamietam wiele postow na preclach gdzie ludzie sie kajali, ze juz nigdy wiecej nie pojedzie po bulki w koszulce i trampkach.
Jak widze latem gosci w koszulkach, krotkich spodenkach i trampkach jadacych scigaczami to mi wtyd za nich - dla mnie to nie sa motocyklisci tylko wlasciciele motorow. Najwieksza wies to koszulka i adidaski.
Jak jednemu z drugim za goraco latem na pelne ubranie to niech nie jezdzi. Ktos tu retorycznie pytal co maja zrobic ludzie we wloszech itp. krajach. A co maja zrobic zawodnicy motogp, superbike'ow czy supermoto?? startujac latem w krajach gdzie w cieniu jest 50 stopni?? Moze powini zalozyc trapki, okularki i biale koszulki??
Jak cie widza tak cie pisza - takie przyslowie mi sie przypomnialo.

Data: 2009-12-25 21:39:12
Autor: cpt. Nemo

Jak jednemu z drugim za goraco latem na pelne ubranie to niech nie
jezdzi. \

Daruj, ale na szczescie PORD nie podziela Twojego zdania :)

[...]

Powinni postac w korkach w zatloczonym miescie przez kilka godzin
dziennie, jezdzac dozwolone 50 jesli tlok pozwoli :)
To nie to samo ?
Ile oni tam na godzine smigaja i ile czasu trwa runda ? Bo po boxach i
okolicach spaceruja bardzo lekko ubrani jak widuje w TV :)

Ja w lecie w trase tez zakladam pelna zbroje, no jak wielki upal to
prawie pelna, ale raczej 140 nie przekraczam.

Pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-12-25 22:19:50
Autor: Karambol
kierowcy moturów w amerykanckich filmach
> Powinni postac w korkach w zatloczonym miescie przez kilka godzin
dziennie, jezdzac dozwolone 50 jesli tlok pozwoli :)

To sie zaklada buzerek na gola klate i jest git.

To nie to samo ?
Ile oni tam na godzine smigaja i ile czasu trwa runda ? Bo po boxach i
okolicach spaceruja bardzo lekko ubrani jak widuje w TV :)

Niech sobie spaceruja nawet w kompielakach ale jak na moto wsiadaja to mowie - buzerek, ktory jest z siateczki i ochraniaczy i wystarczy.

Ja w lecie w trase tez zakladam pelna zbroje, no jak wielki upal to
prawie pelna, ale raczej 140 nie przekraczam.

No to ciesze sie:)

Data: 2009-12-25 22:10:53
Autor: marider
Karambol pisze:

Jak widze latem gosci w koszulkach, krotkich spodenkach i trampkach jadacych scigaczami to mi wtyd za nich - dla mnie to nie sa motocyklisci tylko wlasciciele motorow. Najwieksza wies to koszulka i adidaski.

Mylisz sie, pokupowali wraki za ostatnie uciulane pieniadze i na dobry stroj juz im nie wystarczylo. Od czegos musza zaczac wiec kupuja motonga a asfat z kolan i dupy strrrasznie dlugo sie wydlubuje... Taki lajf ;)

Pzdr
PS: Myslenie nie boli.
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-12-25 22:21:45
Autor: Karambol
> [...]

stroj juz im nie wystarczylo. Od czegos musza zaczac wiec kupuja motonga a asfat z kolan i dupy strrrasznie dlugo sie wydlubuje... Taki lajf ;)

No napewno i tacy sie zdazaja ale druga grupa to ci, ktorych stac ale im sie niechce pocic.
Wola przyjmowac muchy na gole nogi przy magicznych 200:))

Data: 2009-12-25 22:56:01
Autor: Tytus
kierowcy moturów w amerykanckich filmach
Siemka
*** "Karambol"
No napewno i tacy sie zdazaja ale druga grupa to ci, ktorych stac ale im sie
niechce pocic.
Wola przyjmowac muchy na gole nogi przy magicznych 200:))

Jest tez grupa takich ktorzy lubia pot, duzo potu

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-25 23:28:38
Autor: Karambol
kierowcy moturów w amerykanckich filmach

> Jest tez grupa takich ktorzy lubia pot, duzo potu

Pot mniej boli - duzo mniej.

Data: 2009-12-27 01:13:30
Autor: Iguan007

"Karambol" <karambolpl@gazeta.pl> wrote in message

Jak widze latem gosci w koszulkach, krotkich spodenkach i trampkach
jadacych scigaczami to mi wtyd za nich - dla mnie to nie sa motocyklisci
tylko

Dlaczego wstyd? Mnie osobiscie malo obchodzi jak sie ktos na moto ubiera. Jego sprawa.

Ktos tu retorycznie pytal co maja zrobic ludzie we wloszech itp. krajach.
A co maja zrobic zawodnicy motogp, superbike'ow czy supermoto?? startujac

Ale chyba nie jezdzisz z predkosciami wyscigowymi po miescie, prawda? Powiem
szczerze - w upalne dni jezdze do pracy (100% w miescie) w koszuli. Wychodze
z zalozenia ze jadac z predkosciami skutera moge miec ubranie jak na skuter.
Ze bezpieczniej byloby w ubraniu motocyklowym? Oczywiscie ze tak. Jeszcze
bezpieczniej byloby sprzedac motocykl i kupic jakies Volvo.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-12-27 04:02:29
Autor: Asmodeusz
Karambol pisze:
[...]
Jak jednemu z drugim za goraco latm na pelne ubranie to niech nie jezdzi.

Jak to dobrze że nie jeste¶ posłem.
Może zastanów się nad założeniem nowej religii? Pewnie się przyjmie.
Jako pierwsze przykazanie możesz dać "koszulka jest zła".

Data: 2009-12-24 15:19:06
Autor: Omo
[...]

A bo Ty masz nicka pesymistycznego :D

Omo

Data: 2009-12-23 17:53:24
Autor: marider
masti pisze:
[...]

Tak, to jest tez zagrozenie bo oslepniety mozesz walnac w cokolwiek wiec policja moze Ci dowalic mandat itd za brak okularow a te lepiej miec ze soba niz nie :) Za to jesli jezdzisz w kasku to nikt sie do niczego nie przyczepi, Twoj wybor. Slyszalem o kilku wypadkach gdzie kolesie trzasneli glowa w kraweznik przy spadaniu z moto i nawet pancerne okulary im nie pomogly a kask moglby..

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

kierowcy moturów w amerykanckich filmach