kierowcy z ryb±...

Data: 2010-04-23 05:32:42
Autor: Pszemol
kierowcy z ryb±...
"jozek" <slayer661@googlemail.com> wrote in message news:b8d16085-1625-4c28-b8d2-3543b81716d7g30g2000yqc.googlegroups.com...
Zauważyłem ostatnio zwiększon± ilo¶ć samochodów z naklejon± ryb± z
tyłu... jaka¶ nowa moda czy wysyp katoli po ostatnich wydarzeniach ? I
do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z ryb± to
jedne z najgorszych buców na ulicach?

A jak ta ryba wygl±da? Taki prosty obrys tylko kształtu?
Bo tak się oblepiaj± w USA kreacjoni¶ci i ewangeli¶ci:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ichthys

Oczywi¶cie ewolucjoni¶ci zrobili parodie tej rybki i maj±
swoj±, tak± chodz±c± na nogach z napisem DARWIN w ¶rodku.

Data: 2010-04-23 11:37:12
Autor: kamil
kierowcy z ryb±...

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:hqrbdq.120.0poczta.onet.pl...
[...]

Jedni naklejaja wielkie RACING na szybie 15-letnich trupow, inni REMUS, jeszcze inni rybke. Symbol rozny, potrzeba ekspresji ta sama widocznie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-23 10:56:50
Autor: to
kierowcy z ryb±...
kamil wrote:

Jedni naklejaja wielkie RACING na szybie 15-letnich trupow, inni REMUS,
jeszcze inni rybke. Symbol rozny, potrzeba ekspresji ta sama widocznie.

A kilka nalepek + chromowane listwy z Allegro + czarne tablice + rdza to juĹĽ po prostu gwarancja buraka.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-23 14:00:14
Autor: marjan
kierowcy z ryb±...
kamil pisze:

[...]

A jeszcze inni taki dziwny trójk±t udaj±cy znak drogowy z myszk± podpięt± do auta ;>

--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana

Data: 2010-04-23 05:31:14
Autor: Profesor Sparks
kierowcy z ryb±...
Fakt, ostatnio co¶ dużo tych ryb się pojawiło.
Ja jako zadeklarowany ewolucjonista jeżdżę z ryb± darwina i lataj±cym
potworem spaghetti na klapie bagażnika :D Tu można nabyć jakby kto¶
potrzebował http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16695658
Ci z rybami to kapelusze zazwyczaj. FSM rocks!

Data: 2010-04-23 14:38:12
Autor: Borys Pogoreło
kierowcy z ryb±...

 http://img263.imageshack.us/img263/2734/055np.jpg

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-23 06:02:44
Autor: Profesor Sparks
kierowcy z ryb±...

 http://img263.imageshack.us/img263/2734/055np.jpg

My¶lisz, że w duchu chrze¶cijańskiej miło¶ci mogliby zrobić mi co¶
takiego? My¶lę, że większo¶ć wędkarzy nie zdaje sobie sprawy z
istnienia ryby darwina czy fsm. Prędzej za pentagram bym sie
spodziewał czego¶ takiego :)

Data: 2010-04-23 15:32:18
Autor: Rafał Grzelak
kierowcy z ryb±...
Profesor Sparks wrote:

> My¶lisz, że w duchu chrze¶cijańskiej miło¶ci mogliby zrobić mi co¶
takiego?

Oczywiscie.

Przeciez potem wystarczy sie wyspowiadac...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-23 06:38:43
Autor: Alex81
kierowcy z ryb±...
On 23 Kwi, 15:32, Rafał Grzelak <nos...@dupa.com> wrote:
> Myslisz, ze w duchu chrzescijanskiej milosci mogliby zrobic mi cos
> takiego?

Oczywiscie.

Przeciez potem wystarczy sie wyspowiadac...

Chrzescijanstwo!=katolicyzm ...

--
pzdr
Alex

Data: 2010-04-23 18:48:26
Autor: Rafał Grzelak
kierowcy z ryb±...
Alex81 wrote:

> Chrzescijanstwo!=katolicyzm ...

To myslisz, ze jest u nas az tylu chrzescijan-niekatolikow
manifestujacych to na samochodach?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-24 22:37:57
Autor: Alex81
kierowcy z ryb±...
On 23 Kwi, 18:48, Rafał Grzelak <nos...@dupa.com> wrote:
To myslisz, ze jest u nas az tylu chrzescijan-niekatolikow
manifestujacych to na samochodach?

Troche sie znajdzie - by nie szukac daleko chocby ja ;-)

--
pzdr
Alex

Data: 2010-04-25 13:37:50
Autor: Rafał Grzelak
kierowcy z ryb±...
Alex81 wrote:

On 23 Kwi, 18:48, Rafał Grzelak <nos...@dupa.com> wrote:
> To myslisz, ze jest u nas az tylu chrzescijan-niekatolikow
> manifestujacych to na samochodach?

Troche sie znajdzie - by nie szukac daleko chocby ja ;-)

I jakim jestes ulamkiem procentowym w skali wszystkich kierowcow? ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-25 04:58:36
Autor: Alex81
kierowcy z ryb±...
On 25 Kwi, 13:37, Rafał Grzelak <nos...@dupa.com> wrote:
I jakim jestes ulamkiem procentowym w skali wszystkich kierowcow? ;]

Co prawda to prawda ;-) Chcialem tylko zasygnalizowac poniekad
krzywdzace i daleko idace uogolnienie. Statystycznie rzecz biorac
katolicy (przynajmniej formalnie) sa ogromna wiekszoscia, to fakt z
ktorym nie zamierzam polemizowac.

--
pzdr
Alex

Data: 2010-04-24 19:20:09
Autor: Jarek
kierowcy z ryb±...
Rafał Grzelak pisze:

Przeciez potem wystarczy sie wyspowiadac...

Naprawdę w to wierzysz ? Czy kłamiesz dla sportu ?

Jarek

Data: 2010-04-24 20:22:16
Autor: Rafał Grzelak
kierowcy z ryb±...
Jarek wrote:

Rafał Grzelak pisze:

Naprawdę w to wierzysz ? Czy kłamiesz dla sportu ?

Nie wierze. To sie nazywa sarkazm.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-25 13:19:27
Autor: Kapsel
kierowcy z ryb±...
[...]

A masz niewidzialne jednorożce? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-04-25 13:38:48
Autor: Rafał Grzelak
kierowcy z ryb±...
Kapsel wrote:

> [...]

> jakby kto¶ potrzebował
> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16695658 Ci z
> rybami to kapelusze zazwyczaj. FSM rocks!

Ja mam, ale w ASCII:

I juz. Tylko ustaw czcionke o stalej szerokosci, bo sie rozjedzie.
;)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-25 14:30:43
Autor: Kapsel
kierowcy z ryb±...
Sun, 25 Apr 2010 13:38:48 +0200, Rafał Grzelak napisał(a):

Kapsel wrote:

[...]

Fajny, wydrukuję sobie i machnę na tyln± szybę :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-04-25 19:40:46
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
kierowcy z ryb±...
Kapsel pisze:

Fajny, wydrukuję sobie i machnę na tyln± szybę :)

Tylko koniecznie drukuj na przezroczystej folii. :D

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-26 09:35:28
Autor: szerszen
kierowcy z ryb±...

Użytkownik "Profesor Sparks" <profesor.sparks@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:c783f7d5-204f-4c25-accc-0e29fb42b165@y14g2000yqm.googlegroups.com...

Tu można nabyć jakby kto¶
potrzebował http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16695658

ale ale, brtakuje mi tu jeszcze pozeracza skarpetek

Data: 2010-04-23 20:40:57
Autor: elmer radi radisson
kierowcy z ryb±...
On 2010-04-23 12:32, Pszemol wrote:

Oczywi¶cie ewolucjoni¶ci zrobili parodie tej rybki i maj±
swoj±, tak± chodz±c± na nogach z napisem DARWIN w ¶rodku.

Jest tez trzecia opcja ;)
http://brian.carnell.com/files/images/2006_05_19_cthulhu_fish.jpg

--

memento lorem ipsum