kierowcy z ryb±...

Data: 2010-04-23 14:28:16
Autor: eManitou
kierowcy z ryb±...

Użytkownik "jozek" <slayer661@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:b8d16085-1625-4c28-b8d2-3543b81716d7@g30g2000yqc.googlegroups.com...

nie wydaje się wam że 90% tych z ryb± to
jedne z najgorszych buców na ulicach?

To proste - Jadę z Bogiem, nic mi nie grozi, przepisy i zdrowy rozs±dek mogę mieć w dupie.
Niestety taka jest smutna prawda, że ci co najbardziej obnosz± się ze swoimi przekonaniami religijnymi to zazwyczaj najwięksi hipokryci.

Data: 2010-04-23 15:11:49
Autor: wchpikus
kierowcy z ryb±...
Witam!

Wykaz pie¶ni, jakie należy ¶piewać podczas jazdy samochodem, przy następuj±cych prędko¶ciach:

80 km/h- "Pobłogosław, Jezu, drogi"
90 km/h- "To szczę¶liwy dzień"
100 km/h- "Cóż ci, Jezu damy"
110 km/h- "Ojcze, ty kochasz mnie"
120 km/h- "Liczę na ciebie, Ojcze"
130 km/h- "Panie, przebacz nam"
140 km/h- "Zbliżam się w pokorze"
150 km/h- "Być bliżej Ciebie chcę"
160 km/h- "Pan Jezus już zbliża się"
170 km/h- "U drzwi Twych stoję, Panie"
180 km/h- "Jezus jest tu"
200 km/h- "Witam Cię, Ojcze"
220 km/h "Anielski orszak niech tw± duszę przyjmie"

:)

kierowcy z ryb±...