kierowcy z ryb±...

Data: 2010-04-25 23:58:34
Autor: Kekacz
kierowcy z ryb±...
On 23 Kwi, 12:15, jozek <slayer...@googlemail.com> wrote:
Zauważyłem ostatnio zwiększon± ilo¶ć samochodów z naklejon± ryb± z
tyłu... jaka¶ nowa moda czy wysyp katoli po ostatnich wydarzeniach ? I
do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z ryb± to
jedne z najgorszych buców na ulicach?

Je¶li poznasz prawdziwe znaczenie tej rybki, wtedy wszystko będzie
pasowało jak ulał.
Ta rybka to ostrzeżenie: Leszcz za kierownic±. Większe zaufanie mam do
zielonych listków :)

Data: 2010-04-26 08:58:46
Autor: jack
kierowcy z ryb±...
> [...]

pasowało jak ulał.
Ta rybka to ostrzeżenie: Leszcz za kierownic±. Większe zaufanie mam do

Gdzie mozna kupic tak± naklejkę?
pozdro.jack

Data: 2010-04-26 09:00:37
Autor: jack
kierowcy z ryb±...
> pasowało jak ulał.
> Ta rybka to ostrzeżenie: Leszcz za kierownic±. Większe zaufanie mam do
> zielonych listków :)
> Pozdrawiam
Gdzie mozna kupic tak± naklejkę?
Ale tak± duuż± bo na TIRa.