Data: 2009-04-09 21:12:59 | |
Autor: Jacek | |
kierownica nie odbija | |
Za powrót kierownicy do położenia środkowego odpowiada kąt pochylenia zwrotnicy. Był mierzony?
Jacek |
|
Data: 2009-04-09 22:10:49 | |
Autor: K | |
kierownica nie odbija | |
Jacek pisze:
Za powrót kierownicy do położenia środkowego odpowiada kąt pochylenia zwrotnicy. Był mierzony? nie wiem, czy to badanie wykonuje sie w ramach ustawiania geometrii ze zbieznoscia w usludze geometria 3d ? czy trzeba to robic gdzie indziej albo specjalnie o to poprosic ? |
|
Data: 2009-04-10 09:29:16 | |
Autor: krzysiek82 | |
kierownica nie odbija | |
A sanki nie są przesunięte? Może podłoga się odkształciła? Punkty bazowe sprawdzane? To mało prawdopodobne ale realne przy zdrowym przyłożeniu w krawężnik.
-- krzysiek82 |
|
Data: 2009-04-10 10:26:03 | |
Autor: K | |
kierownica nie odbija | |
krzysiek82 pisze:
A sanki nie są przesunięte? Może podłoga się odkształciła? Punkty bazowe sprawdzane? To mało prawdopodobne ale realne przy zdrowym przyłożeniu w krawężnik. po swietach podjade do mechanika i wejde z nim pod auto, ale z tego co mi mowil to nic tam nie jest ruszone. |
|
Data: 2009-04-10 10:25:05 | |
Autor: K | |
kierownica nie odbija | |
Jacek pisze:
Za powrót kierownicy do położenia środkowego odpowiada kąt pochylenia zwrotnicy. Był mierzony? ok, geometria jest ustawiona ksiazkowo. wlasnie porownalem. |
|
Data: 2009-04-10 12:14:36 | |
Autor: Jacek | |
kierownica nie odbija | |
Zastanawia mnie to, że blokuje tylko w skrajnym połozeniu. Podnieś auto, odczep drążek kierowniczy i wyczuj obracając koło ręcznie, co blokuje
Jacek |
|
Data: 2009-04-10 15:17:26 | |
Autor: krzysiek82 | |
kierownica nie odbija | |
Ustaw koła prosto i sprawdź odległość koła z lewej jak i z prawej strony od błotnika. Moja dziewczyna uderzyła kołem o coś i okazało się, że oprócz wahacza, zwrotnicy przesunęły się także sanki. Trzeba było naciągać delikatnie na ramie.
-- krzysiek82 |
|
Data: 2009-04-10 15:30:28 | |
Autor: newsartmediaWYTNIJTO | |
kierownica nie odbija | |
Witam serdecznie.
ok, geometria jest ustawiona ksiazkowo. wlasnie porownalem.Bankowo, masz przesunięte mocowanie w taki sposób, że w skrajnym położeniu spada kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy lub rośnie rozbieżność. Albo skrzywioną dźwignię zwrotnicy (przesunięcie w pionie). Na kołach ustawionych wprost, będzie dobrze. Po skręceniu narasta wada. Pozdrawiam. Sebastian -- |