kierownica nie odbija

Data: 2009-04-09 21:12:59
Autor: Jacek
kierownica nie odbija
Za powrót kierownicy do położenia środkowego odpowiada kąt pochylenia zwrotnicy. Był mierzony?
Jacek

Data: 2009-04-09 22:10:49
Autor: K
kierownica nie odbija
Jacek pisze:
Za powrót kierownicy do położenia środkowego odpowiada kąt pochylenia zwrotnicy. Był mierzony?
Jacek

nie wiem, czy to badanie wykonuje sie w ramach ustawiania geometrii ze zbieznoscia w usludze geometria 3d ? czy trzeba to robic gdzie indziej albo specjalnie o to poprosic ?

Data: 2009-04-10 09:29:16
Autor: krzysiek82
kierownica nie odbija
A sanki nie są przesunięte? Może podłoga się odkształciła? Punkty bazowe sprawdzane? To mało prawdopodobne ale realne przy zdrowym przyłożeniu w krawężnik.

--
krzysiek82

Data: 2009-04-10 10:26:03
Autor: K
kierownica nie odbija
krzysiek82 pisze:
A sanki nie są przesunięte? Może podłoga się odkształciła? Punkty bazowe sprawdzane? To mało prawdopodobne ale realne przy zdrowym przyłożeniu w krawężnik.

po swietach podjade do mechanika i wejde z nim pod auto, ale z tego co mi mowil to nic tam nie jest ruszone.

Data: 2009-04-10 10:25:05
Autor: K
kierownica nie odbija
Jacek pisze:
Za powrót kierownicy do położenia środkowego odpowiada kąt pochylenia zwrotnicy. Był mierzony?
Jacek

ok, geometria jest ustawiona ksiazkowo. wlasnie porownalem.

Data: 2009-04-10 12:14:36
Autor: Jacek
kierownica nie odbija
Zastanawia mnie to, że blokuje tylko w skrajnym połozeniu. Podnieś auto, odczep drążek kierowniczy i wyczuj obracając koło ręcznie, co blokuje
Jacek

Data: 2009-04-10 15:17:26
Autor: krzysiek82
kierownica nie odbija
Ustaw koła prosto i sprawdź odległość koła z lewej jak i z prawej strony od błotnika. Moja dziewczyna uderzyła kołem o coś i okazało się, że oprócz wahacza, zwrotnicy przesunęły się także sanki. Trzeba było naciągać delikatnie na ramie.

--
krzysiek82

Data: 2009-04-10 15:30:28
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
kierownica nie odbija
Witam serdecznie.

ok, geometria jest ustawiona ksiazkowo. wlasnie porownalem.
Bankowo, masz przesunięte mocowanie w taki sposób, że w skrajnym położeniu spada
kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy lub rośnie rozbieżność. Albo skrzywioną
dźwignię zwrotnicy (przesunięcie w pionie). Na kołach ustawionych wprost, będzie
dobrze. Po skręceniu narasta wada.
Pozdrawiam.

Sebastian

--