kierownica sciaga w prawo

Data: 2011-02-10 10:55:50
Autor: Smerf
kierownica sciaga w prawo
honda accord, 09'
ostatnio miałem drobną stłuczke w czasie której wyskoczyła kulka na zewnztrznej czasci opony, ale nie wiem czy to jest powodem o którym pisze.

Po obrobce blacharskiej zauwazylem ze auto delikatnie sciaga w prawo, tzn przy prostej drodze (zakaldam, ze sa takie) i puszczeniu kierownicy ta schodzi minimalnie w prawo.

Powiedzcie tylko, czy wedle powyzszych informacji to usterka z rodzaju powaznych (np ukladu kierowcnziego) czy wystarczy jakas drobna regulacja w nieautoryzowanym ASO.

pzdr
smerf

Data: 2011-02-10 11:00:00
Autor: Albercik
kierownica sciaga w prawo
W dniu 10.02.2011 10:55, Smerf pisze:
[...]

Trzeba sprawdzić i ustawić zbieżność.
Kosztuje to pi raz drzwi stówkę, do ASO nie trzeba, nawet jak jest na gwarancji to śladu po ustawianiu nie będzie więc się nie połapią że ktoś coś ustawiał. Jedź do dobrego warsztatu z tym że mogą być kolejki bo teraz sezon na zawieszenia:)

Data: 2011-02-11 07:06:56
Autor: MarcinJM
kierownica sciaga w prawo
W dniu 2011-02-10 11:00, Albercik pisze:
[...]

A co ma zbieznosc do sciagania?
Zbieznosc jest wartoscia zawsze symetryczna, wiec nie moze wplywac na sciaganie.
Na sciaganie maja wplyw wartosci niesymetryczne: pochylenie kola, wyprzedzenie kata zwrotnicy i jeszcze pare innych parametrow dotyczacych jednej strony auta.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-02-11 20:22:40
Autor: JAM
kierownica sciaga w prawo
On Feb 11, 1:06 am, MarcinJM <mar...@inetia.pl> wrote:

> [...]

Na sciaganie maja wplyw wartosci niesymetryczne: pochylenie kola,
wyprzedzenie kata zwrotnicy i jeszcze pare innych parametrow dotyczacych

Zbieznosc ma o tyle, ze moze byc symetryczna wtedy gdy kolo kierownicy
jest juz lekko w lewo.

JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Data: 2011-02-11 21:18:46
Autor: Tomasz Pyra
kierownica sciaga w prawo
W dniu 2011-02-11 07:06, MarcinJM pisze:

Trzeba sprawdzić i ustawić zbieżność.

A co ma zbieznosc do sciagania?
Zbieznosc jest wartoscia zawsze symetryczna, wiec nie moze wplywac na
sciaganie.

Inna sprawa że ludzie często rozmaite rzeczy mają na myśli mówiąc o "ściąganiu w lewo/prawo".

Na sciaganie maja wplyw wartosci niesymetryczne: pochylenie kola,
wyprzedzenie kata zwrotnicy i jeszcze pare innych parametrow dotyczacych
jednej strony auta.

A najprostsze to sprawdzenie ciśnienia w oponach.

Data: 2011-02-10 11:23:15
Autor: Kamil
kierownica sciaga w prawo
On 10/02/2011 09:55, Smerf wrote:
honda accord, 09'
ostatnio miałem drobną stłuczke w czasie której wyskoczyła kulka na
zewnztrznej czasci opony, ale nie wiem czy to jest powodem o którym pisze.

Mnie pare lat temu taka kula wyskoczyla po wjechaniu w dosc gleboka dziure. Myslalem, ze spokojnie dojade do pracy i wieczorem podskocze do wulkanizatora po nowa opone, a pare kilometrow dalej strzelila. Jezdzenie z czyms takim to proszenie sie o klopoty, pol biedy jesli to bedzie przy 40km/h, gorzej jak sie rozpedzisz.

Kamil

Data: 2011-02-10 18:06:38
Autor: to
kierownica sciaga w prawo
begin Smerf
honda accord, 09'
ostatnio miaÂłem drobnÂą stÂłuczke w czasie ktĂłrej wyskoczyÂła kulka na
zewnztrznej czasci opony, ale nie wiem czy to jest powodem o ktĂłrym
pisze.

Jeździsz na rozwalonej oponie? Dobrze się czujesz?

Data: 2011-02-11 09:36:14
Autor: Kamil
kierownica sciaga w prawo
On 10/02/2011 18:06, to wrote:
[...]

Pewnie weza ogrodowego nie bylo pod reka. :)

Kamil

kierownica sciaga w prawo