kierownica xbox 360

Data: 2009-08-21 06:53:08
Autor: Wojtas
kierownica xbox 360
Witam chcę kupić kierownice do xbox360 mam na my¶li kierownice
microsoft wireless racing http://cokupic.pl/i/c_big524903.jpg i
logitech fx http://www.myhomesimulator.com/images/DriveFX.jpg lecz
niewiem któr± chciałbym na niej grać w nfs shift, colin mcrae dirt2,
forza motorsport3 jak narazie przewiduje kupić kierownice narazie dla
tych gier. Lecz któr± kierownice bardziej opłaca się kupić, piszcie
opinie o tych kierownicach
Pozdrawiam i proszę o szybkie odpowiedzi

Data: 2009-08-21 15:37:08
Autor: sialala
kierownica xbox 360
znajac Twe wczesniejsze wpisy, wiem doskonale, ze i tak tej kierownicy
nie kupisz, ale dla porzadku napisze:

JEDYNA ROZSADNA KIEROWNICA DLA XBOXA360 JEST KIEROWNICA OD MICROSOFTU.
poniewaz jako jedyna* posiada zaimplementowany Force Feedback. nic
innego kupowac nie ma sensu.

*) nie licze kierownicy od Fanateca, ktora kosztuje tyle, co G25 ze
stojakiem i fotelem sportowym ;-)

Data: 2009-08-28 22:08:49
Autor: fv
kierownica xbox 360
sialala pisze:
JEDYNA ROZSADNA KIEROWNICA DLA XBOXA360 JEST KIEROWNICA OD MICROSOFTU.
poniewaz jako jedyna* posiada zaimplementowany Force Feedback. nic
innego kupowac nie ma sensu.

Po kilku dniach jarania siÄ™ ForceFeedback w Forza Motorsport, zauwaĹĽysz ĹĽe:
a) masz znacznie lepsze czasy po mocnym ograniczeniu siły FF
b) FF w FM2 jest o kant dupy potłuc, nie zawsze mówi prawdę
c) FF w FM2 jest błędnie zaimplementowany i czasem po wyjściu z zakrętu
kierownica nie odpuszcza silniczka
d) FM2 jest tak zaplanowana, żeby osiągać lepsze czasy na padzie
e) kierownica przydaje się do precyzyjnej jazdy, która ma największe
znaczenie przy autach tylnonapędowych. Ze względu na zrąbaną fizykę w
FM2, auta tylnonapędowe pozostają (poza Ferrari 355 Challenge i Saleen
S7) ciekawostkami przyrodniczymi jeśli chodzi o ściganie się online. W
klasach R4-R1 nikt nie jeździ a w pozostałych rządzą albo
przednionapędówki albo AWD.

Widok zdresionego Subaru/Lancera objeĹĽdĹĽajÄ…cego Porsche GT1 na Mugello -
bezcenny.

Jak dla mnie do FM2 mogłoby nie być FF - wystarczy słuchać pisku opon.
Gra w której rzeczywiście różnica jest dramatyczna na plus to PGR3.

Acha i jeszcze:
- po dwóch latach zepsuła mi się łopatka do zmiany biegów, co oznacza że
albo gram na automacie albo kupujÄ™ nowÄ…
- kierownica nie jest bezprzewodowa, poniewaĹĽ na bateriach nie stawia
wystarczajÄ…cego oporu i jeĹşdzi siÄ™ kiepsko
- kierownica MS jest bardzo, bardzo niedokładnie wykonana - gdy puści
się kierownicę, auto natychmiast zaczyna jechać w bok albo wężykować -
nie da się utrzymać kierunku "na wprost". I tak, wiem o deadzone.
- rzeczywiście trzymadełka do blatu są kiepskie i kierownica się suwa.

--
fv

Data: 2009-08-29 03:48:48
Autor: sialala
kierownica xbox 360
On Aug 28, 9:08 pm, fv <f...@cybax.com> wrote:
sialala pisze:

> JEDYNA ROZSADNA KIEROWNICA DLA XBOXA360 JEST KIEROWNICA OD MICROSOFTU.
> poniewaz jako jedyna* posiada zaimplementowany Force Feedback. nic
> innego kupowac nie ma sensu.

Po kilku dniach jarania się ForceFeedback w Forza Motorsport, zauważysz że:
a) masz znacznie lepsze czasy po mocnym ograniczeniu siły FF

nie zauwazylem tego, bo w FM2 gralem w sumie moze ze 3-4 godziny.
normalnie gram na PS3 + G25

b) FF w FM2 jest o kant dupy potłuc, nie zawsze mówi prawdę
c) FF w FM2 jest błędnie zaimplementowany i czasem po wyj¶ciu z zakrętu
kierownica nie odpuszcza silniczka

to to juz dosc powazny bug :-/

d) FM2 jest tak zaplanowana, żeby osi±gać lepsze czasy na padzie

nie wiem - na padzie w Forze nie gralem, wiec porownania nie mam

e) kierownica przydaje się do precyzyjnej jazdy, która ma największe
znaczenie przy autach tylnonapędowych. Ze względu na zr±ban± fizykę w
FM2, auta tylnonapędowe pozostaj± (poza Ferrari 355 Challenge i Saleen
S7) ciekawostkami przyrodniczymi je¶li chodzi o ¶ciganie się online.. W
klasach R4-R1 nikt nie jeĽdzi a w pozostałych rz±dz± albo
przednionapędówki albo AWD.

jezdzilem w sumie tylko Porsche, ktorych mi brakuje w Gran Turismo.
mimo wszystko nadal uwazam, ze nawet kiepski FF jest lepszy niz
wibracje. kwestia tego, jak ten FF jest zaimplementowany w grze to
inna sprawa. dla mnie na dzien dzisiejszy idealem jest SuperCar
Challenge Beta - zlikwidowali deadzone, ktory byl dosc uciazliwy przy
wychodzeniu na prosta z ciasnych zakretow w Ferrari Challenge.

swoja droga to ciekawe, co piszesz o porownaniu kierownica-pad w FM2 -
w GT5P jest dokladnie na odwrot moim zdaniem. chociaz i tak zawsze
przesiadka z pada na kolko to duzo gorsze czasy na poczatku.

no i brak wspolpracy MS z Logitechem i zwiazany z tym brak wsparcia
dla kolek od Logi na konsoli MS jest (i byl juz od czasow pierwszego
XBoxa) jednym z powodow, dla ktorych obchodze ta konsole z daleka.

Data: 2009-08-22 01:00:23
Autor: Korsarz
kierownica xbox 360
Witam chcę kupić kierownice do xbox360 mam na my¶li kierownice
microsoft wireless racing http://cokupic.pl/i/c_big524903.jpg i

Do xbox jedynie ta od MS. Sam kupilem taka dzisiaj :) Szok, nigdy wczesniej nie gralem w wyscigi na kierownicy, to absolutnie inne doswiadczenie. Dla mnie roznica taka, ze granie padem w taka Forze2, to jak granie na gitarze w Guitar Hero III padem od konsoli. Inna sprawa ze musze sie uczyc od nowa sterowac, i grac, ale to przyjemna nauka...

To co mi nie do konca pasuje w tej kierownicy MS jest te mocowanie do stolu oraz slabo przylegajacy do podlogi panel z pedalami. Mam wrazenie ze "imadlo" dlugo nie wytrzyma (sruba plastikowa) jak sie czesto bedzie odkrecalo i montowalo na nowo, po za tym nawet jak sie przykreci do blatu to dalej jakos nie do konca jest ona stabilna. Oczywiscie trzyma sie ok, ale lekko czasem sie potrafi poruszyc w te czy inna strone. Co do pedalow, to na takim typowej wykladzinie podlogowej (dywanowa) slabo sie trzyma, przydaly by sie rzepy lub jakies zabki, bo lata we wszystkie strony.

Force Feedback na kierownicy dziala calkiem przyjemnie, ale jakos glosno momentami, jakby mi cos gruchotalo w kierze, szczegolnie w czasie jazdy po poboczach itp. Do tego jak chce sie szybko wykonac gwaltowny ruch z lewa na prawa to slychac typowy odglos silniczka z plastikowymi kolami zebatymi. Ciekawy jestem wytrzymalosci tego urzadzenia na dluzsza mete...

Data: 2009-08-22 01:54:48
Autor: sialala
kierownica xbox 360
On Aug 22, 12:00 am, "Korsarz" <29...@70sdd.eu> wrote:

Ciekawy jestem wytrzymalosci tego urzadzenia na dluzsza mete...

dziwne odglosy w kolkach z FF to standard ;-)
a co do wytrzymalosci, to znajomy ma to kolko juz ponad rok i na razie
trzyma sie niezle (zlapalo lekkie luzy w srodkowym polozeniu - typowa
przypadlosc kierownic z jednym silnikiem (nawet Logitech DFP to mial).

Data: 2009-08-24 09:26:34
Autor: kamil
kierownica xbox 360

"Korsarz" <293jh@70sdd.eu> wrote in message news:h6n8uc$kil$1inews.gazeta.pl...

[...]

A da sie to cudo trzymac po prostu miedzy nogami, czy trzeba stol przestawiac za kazdym razem kiedy chcesz pograc?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-24 10:51:19
Autor: Korsarz
kierownica xbox 360
A da sie to cudo trzymac po prostu miedzy nogami, czy trzeba stol przestawiac za kazdym razem kiedy chcesz pograc?

Nie no tak sie nie da raczej, niby jest wyprofilowany by mozna bylo polozyc na kolanach, ale wtedy przy skrecaniu calosc tak lata we wszystkie strony ze grac sie odechciewa.

Data: 2009-08-24 11:47:55
Autor: kamil
kierownica xbox 360
"Korsarz" <293jh@70sdd.eu> wrote in message news:h6tka7$6k2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Szkoda, myslalem o kierownicy ale niezbyt mi sie usmiecha kupowanie stolu tylko po to, zeby zagrac na nim raz w miesiacu. :/

Data: 2009-08-24 21:39:35
Autor: Desper
kierownica xbox 360
kamil pisze:

Szkoda, myslalem o kierownicy ale niezbyt mi sie usmiecha kupowanie stolu tylko po to, zeby zagrac na nim raz w miesiacu. :/

Na desce do prasowania jest stabilnie, serio :)

Data: 2009-08-24 22:33:53
Autor: danil
kierownica xbox 360
Szkoda, myslalem o kierownicy ale niezbyt mi sie usmiecha kupowanie stolu tylko po to, zeby zagrac na nim raz w miesiacu. :/

Spokojnie da sie trzymac na kolanach, ja tak rozegralem dobrych paredziesiat godzin i bylo ok. To mi sie wlasnie podoba w kierownicy od MS, ze nie potrzebuje stolu, bo jest specjalnie wyprofilowana.

danil

Data: 2009-08-30 10:02:24
Autor: Wojtas
kierownica xbox 360
Witam kto¶ wie gdzie można kupić t± kierownice (http://cokupic.pl/i/
c_big524903.jpg) w cenie ok 350 zł Pozdrawiam i proszę o szybkie
odpowiedzi

kierownica xbox 360