kierownica xbox 360

Data: 2009-08-21 15:37:08
Autor: sialala
kierownica xbox 360
znajac Twe wczesniejsze wpisy, wiem doskonale, ze i tak tej kierownicy
nie kupisz, ale dla porzadku napisze:

JEDYNA ROZSADNA KIEROWNICA DLA XBOXA360 JEST KIEROWNICA OD MICROSOFTU.
poniewaz jako jedyna* posiada zaimplementowany Force Feedback. nic
innego kupowac nie ma sensu.

*) nie licze kierownicy od Fanateca, ktora kosztuje tyle, co G25 ze
stojakiem i fotelem sportowym ;-)

Data: 2009-08-28 22:08:49
Autor: fv
kierownica xbox 360
sialala pisze:
JEDYNA ROZSADNA KIEROWNICA DLA XBOXA360 JEST KIEROWNICA OD MICROSOFTU.
poniewaz jako jedyna* posiada zaimplementowany Force Feedback. nic
innego kupowac nie ma sensu.

Po kilku dniach jarania się ForceFeedback w Forza Motorsport, zauważysz że:
a) masz znacznie lepsze czasy po mocnym ograniczeniu siły FF
b) FF w FM2 jest o kant dupy potłuc, nie zawsze mówi prawdę
c) FF w FM2 jest błędnie zaimplementowany i czasem po wyjściu z zakrętu
kierownica nie odpuszcza silniczka
d) FM2 jest tak zaplanowana, żeby osiągać lepsze czasy na padzie
e) kierownica przydaje się do precyzyjnej jazdy, która ma największe
znaczenie przy autach tylnonapędowych. Ze względu na zrąbaną fizykę w
FM2, auta tylnonapędowe pozostają (poza Ferrari 355 Challenge i Saleen
S7) ciekawostkami przyrodniczymi jeśli chodzi o ściganie się online. W
klasach R4-R1 nikt nie jeździ a w pozostałych rządzą albo
przednionapędówki albo AWD.

Widok zdresionego Subaru/Lancera objeżdżającego Porsche GT1 na Mugello -
bezcenny.

Jak dla mnie do FM2 mogłoby nie być FF - wystarczy słuchać pisku opon.
Gra w której rzeczywiście różnica jest dramatyczna na plus to PGR3.

Acha i jeszcze:
- po dwóch latach zepsuła mi się łopatka do zmiany biegów, co oznacza że
albo gram na automacie albo kupujÄ™ nowÄ…
- kierownica nie jest bezprzewodowa, ponieważ na bateriach nie stawia
wystarczającego oporu i jeździ się kiepsko
- kierownica MS jest bardzo, bardzo niedokładnie wykonana - gdy puści
się kierownicę, auto natychmiast zaczyna jechać w bok albo wężykować -
nie da się utrzymać kierunku "na wprost". I tak, wiem o deadzone.
- rzeczywiście trzymadełka do blatu są kiepskie i kierownica się suwa.

--
fv

Data: 2009-08-29 03:48:48
Autor: sialala
kierownica xbox 360
On Aug 28, 9:08 pm, fv <f...@cybax.com> wrote:
sialala pisze:

> JEDYNA ROZSADNA KIEROWNICA DLA XBOXA360 JEST KIEROWNICA OD MICROSOFTU.
> poniewaz jako jedyna* posiada zaimplementowany Force Feedback. nic
> innego kupowac nie ma sensu.

Po kilku dniach jarania siê ForceFeedback w Forza Motorsport, zauwa¿ysz ¿e:
a) masz znacznie lepsze czasy po mocnym ograniczeniu si³y FF

nie zauwazylem tego, bo w FM2 gralem w sumie moze ze 3-4 godziny.
normalnie gram na PS3 + G25

b) FF w FM2 jest o kant dupy pot³uc, nie zawsze mówi prawdê
c) FF w FM2 jest b³êdnie zaimplementowany i czasem po wyj¶ciu z zakrêtu
kierownica nie odpuszcza silniczka

to to juz dosc powazny bug :-/

d) FM2 jest tak zaplanowana, ¿eby osi±gaæ lepsze czasy na padzie

nie wiem - na padzie w Forze nie gralem, wiec porownania nie mam

e) kierownica przydaje siê do precyzyjnej jazdy, która ma najwiêksze
znaczenie przy autach tylnonapêdowych. Ze wzglêdu na zr±ban± fizykê w
FM2, auta tylnonapêdowe pozostaj± (poza Ferrari 355 Challenge i Saleen
S7) ciekawostkami przyrodniczymi je¶li chodzi o ¶ciganie siê online.. W
klasach R4-R1 nikt nie je¼dzi a w pozosta³ych rz±dz± albo
przednionapêdówki albo AWD.

jezdzilem w sumie tylko Porsche, ktorych mi brakuje w Gran Turismo.
mimo wszystko nadal uwazam, ze nawet kiepski FF jest lepszy niz
wibracje. kwestia tego, jak ten FF jest zaimplementowany w grze to
inna sprawa. dla mnie na dzien dzisiejszy idealem jest SuperCar
Challenge Beta - zlikwidowali deadzone, ktory byl dosc uciazliwy przy
wychodzeniu na prosta z ciasnych zakretow w Ferrari Challenge.

swoja droga to ciekawe, co piszesz o porownaniu kierownica-pad w FM2 -
w GT5P jest dokladnie na odwrot moim zdaniem. chociaz i tak zawsze
przesiadka z pada na kolko to duzo gorsze czasy na poczatku.

no i brak wspolpracy MS z Logitechem i zwiazany z tym brak wsparcia
dla kolek od Logi na konsoli MS jest (i byl juz od czasow pierwszego
XBoxa) jednym z powodow, dla ktorych obchodze ta konsole z daleka.

kierownica xbox 360