Data: 2009-08-21 15:37:08 | |
Autor: sialala | |
kierownica xbox 360 | |
znajac Twe wczesniejsze wpisy, wiem doskonale, ze i tak tej kierownicy
nie kupisz, ale dla porzadku napisze: JEDYNA ROZSADNA KIEROWNICA DLA XBOXA360 JEST KIEROWNICA OD MICROSOFTU. poniewaz jako jedyna* posiada zaimplementowany Force Feedback. nic innego kupowac nie ma sensu. *) nie licze kierownicy od Fanateca, ktora kosztuje tyle, co G25 ze stojakiem i fotelem sportowym ;-) |
|
Data: 2009-08-28 22:08:49 | |
Autor: fv | |
kierownica xbox 360 | |
sialala pisze:
JEDYNA ROZSADNA KIEROWNICA DLA XBOXA360 JEST KIEROWNICA OD MICROSOFTU. Po kilku dniach jarania się ForceFeedback w Forza Motorsport, zauważysz że: a) masz znacznie lepsze czasy po mocnym ograniczeniu siły FF b) FF w FM2 jest o kant dupy potłuc, nie zawsze mówi prawdę c) FF w FM2 jest błędnie zaimplementowany i czasem po wyjściu z zakrętu kierownica nie odpuszcza silniczka d) FM2 jest tak zaplanowana, żeby osiągać lepsze czasy na padzie e) kierownica przydaje się do precyzyjnej jazdy, która ma największe znaczenie przy autach tylnonapędowych. Ze względu na zrąbaną fizykę w FM2, auta tylnonapędowe pozostają (poza Ferrari 355 Challenge i Saleen S7) ciekawostkami przyrodniczymi jeśli chodzi o ściganie się online. W klasach R4-R1 nikt nie jeździ a w pozostałych rządzą albo przednionapędówki albo AWD. Widok zdresionego Subaru/Lancera objeżdżającego Porsche GT1 na Mugello - bezcenny. Jak dla mnie do FM2 mogłoby nie być FF - wystarczy słuchać pisku opon. Gra w której rzeczywiście różnica jest dramatyczna na plus to PGR3. Acha i jeszcze: - po dwóch latach zepsuła mi się łopatka do zmiany biegów, co oznacza że albo gram na automacie albo kupuję nową - kierownica nie jest bezprzewodowa, ponieważ na bateriach nie stawia wystarczającego oporu i jeździ się kiepsko - kierownica MS jest bardzo, bardzo niedokładnie wykonana - gdy puści się kierownicę, auto natychmiast zaczyna jechać w bok albo wężykować - nie da się utrzymać kierunku "na wprost". I tak, wiem o deadzone. - rzeczywiście trzymadełka do blatu są kiepskie i kierownica się suwa. -- fv |
|
Data: 2009-08-29 03:48:48 | |
Autor: sialala | |
kierownica xbox 360 | |
On Aug 28, 9:08 pm, fv <f...@cybax.com> wrote:
sialala pisze: nie zauwazylem tego, bo w FM2 gralem w sumie moze ze 3-4 godziny. normalnie gram na PS3 + G25 b) FF w FM2 jest o kant dupy pot³uc, nie zawsze mówi prawdê to to juz dosc powazny bug :-/ d) FM2 jest tak zaplanowana, ¿eby osi±gaæ lepsze czasy na padzie nie wiem - na padzie w Forze nie gralem, wiec porownania nie mam e) kierownica przydaje siê do precyzyjnej jazdy, która ma najwiêksze jezdzilem w sumie tylko Porsche, ktorych mi brakuje w Gran Turismo. mimo wszystko nadal uwazam, ze nawet kiepski FF jest lepszy niz wibracje. kwestia tego, jak ten FF jest zaimplementowany w grze to inna sprawa. dla mnie na dzien dzisiejszy idealem jest SuperCar Challenge Beta - zlikwidowali deadzone, ktory byl dosc uciazliwy przy wychodzeniu na prosta z ciasnych zakretow w Ferrari Challenge. swoja droga to ciekawe, co piszesz o porownaniu kierownica-pad w FM2 - w GT5P jest dokladnie na odwrot moim zdaniem. chociaz i tak zawsze przesiadka z pada na kolko to duzo gorsze czasy na poczatku. no i brak wspolpracy MS z Logitechem i zwiazany z tym brak wsparcia dla kolek od Logi na konsoli MS jest (i byl juz od czasow pierwszego XBoxa) jednym z powodow, dla ktorych obchodze ta konsole z daleka. |
|