kierownica xbox 360

Data: 2009-08-22 01:00:23
Autor: Korsarz
kierownica xbox 360
Witam chcę kupić kierownice do xbox360 mam na myśli kierownice
microsoft wireless racing http://cokupic.pl/i/c_big524903.jpg i

Do xbox jedynie ta od MS. Sam kupilem taka dzisiaj :) Szok, nigdy wczesniej nie gralem w wyscigi na kierownicy, to absolutnie inne doswiadczenie. Dla mnie roznica taka, ze granie padem w taka Forze2, to jak granie na gitarze w Guitar Hero III padem od konsoli. Inna sprawa ze musze sie uczyc od nowa sterowac, i grac, ale to przyjemna nauka...

To co mi nie do konca pasuje w tej kierownicy MS jest te mocowanie do stolu oraz slabo przylegajacy do podlogi panel z pedalami. Mam wrazenie ze "imadlo" dlugo nie wytrzyma (sruba plastikowa) jak sie czesto bedzie odkrecalo i montowalo na nowo, po za tym nawet jak sie przykreci do blatu to dalej jakos nie do konca jest ona stabilna. Oczywiscie trzyma sie ok, ale lekko czasem sie potrafi poruszyc w te czy inna strone. Co do pedalow, to na takim typowej wykladzinie podlogowej (dywanowa) slabo sie trzyma, przydaly by sie rzepy lub jakies zabki, bo lata we wszystkie strony.

Force Feedback na kierownicy dziala calkiem przyjemnie, ale jakos glosno momentami, jakby mi cos gruchotalo w kierze, szczegolnie w czasie jazdy po poboczach itp. Do tego jak chce sie szybko wykonac gwaltowny ruch z lewa na prawa to slychac typowy odglos silniczka z plastikowymi kolami zebatymi. Ciekawy jestem wytrzymalosci tego urzadzenia na dluzsza mete...

Data: 2009-08-22 01:54:48
Autor: sialala
kierownica xbox 360
On Aug 22, 12:00 am, "Korsarz" <29...@70sdd.eu> wrote:

Ciekawy jestem wytrzymalosci tego urzadzenia na dluzsza mete...

dziwne odglosy w kolkach z FF to standard ;-)
a co do wytrzymalosci, to znajomy ma to kolko juz ponad rok i na razie
trzyma sie niezle (zlapalo lekkie luzy w srodkowym polozeniu - typowa
przypadlosc kierownic z jednym silnikiem (nawet Logitech DFP to mial).

Data: 2009-08-24 09:26:34
Autor: kamil
kierownica xbox 360

"Korsarz" <293jh@70sdd.eu> wrote in message news:h6n8uc$kil$1inews.gazeta.pl...

[...]

A da sie to cudo trzymac po prostu miedzy nogami, czy trzeba stol przestawiac za kazdym razem kiedy chcesz pograc?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-24 10:51:19
Autor: Korsarz
kierownica xbox 360
A da sie to cudo trzymac po prostu miedzy nogami, czy trzeba stol przestawiac za kazdym razem kiedy chcesz pograc?

Nie no tak sie nie da raczej, niby jest wyprofilowany by mozna bylo polozyc na kolanach, ale wtedy przy skrecaniu calosc tak lata we wszystkie strony ze grac sie odechciewa.

Data: 2009-08-24 11:47:55
Autor: kamil
kierownica xbox 360
"Korsarz" <293jh@70sdd.eu> wrote in message news:h6tka7$6k2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Szkoda, myslalem o kierownicy ale niezbyt mi sie usmiecha kupowanie stolu tylko po to, zeby zagrac na nim raz w miesiacu. :/

Data: 2009-08-24 21:39:35
Autor: Desper
kierownica xbox 360
kamil pisze:

Szkoda, myslalem o kierownicy ale niezbyt mi sie usmiecha kupowanie stolu tylko po to, zeby zagrac na nim raz w miesiacu. :/

Na desce do prasowania jest stabilnie, serio :)

Data: 2009-08-24 22:33:53
Autor: danil
kierownica xbox 360
Szkoda, myslalem o kierownicy ale niezbyt mi sie usmiecha kupowanie stolu tylko po to, zeby zagrac na nim raz w miesiacu. :/

Spokojnie da sie trzymac na kolanach, ja tak rozegralem dobrych paredziesiat godzin i bylo ok. To mi sie wlasnie podoba w kierownicy od MS, ze nie potrzebuje stolu, bo jest specjalnie wyprofilowana.

danil

kierownica xbox 360