kierownice szosowe "baranek" z dłuższymi uchwytami

Data: 2011-04-11 22:46:22
Autor: piecia aka dracorp
kierownice szosowe "baranek" z dłuższymi uchwytami
Witam w nocy
Z racji tego, że mój Zoom Carbon Alloy P...(starło się) uległ pęknięciu (na szczęście owijka i taśma, uniemożliwiły całkowite pęknięcie podczas jazdy) muszę/chcę wymienić kierę na nową. Ale szukam takiej z dłuższymi uchwytami. Poprzednia była szeroka na 46cm i ze średnicą przy mostku 31.8mm. Jak ułożyłem ją, żeby w górnym chwycie profil kierownicy był trochę ponad poziom równoległości do ziemi to w dolnym chwycie trochę mi brakowało. Tzn. dało się jeździć ale wolałbym żeby te dolne zagięcia były trochę dłuższe.
Są w ogóle takie kierownice?
Stąd moje kombinowanie bo przy klamkach Campagnolo mało co ich wystaje i wolałem mieć bardziej wygodny chwyt w górze.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-04-12 08:32:14
Autor: Rowerex
On 11 Kwi, 23:46, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:

[...]

http://ruedatropical.com/2009/03/road-drop-bar-geometry/

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-04-12 21:25:28
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 12 Apr 2011 08:32:14 -0700, Rowerex napisał(a):

http://ruedatropical.com/2009/03/road-drop-bar-geometry/

Pozdr-
-Rowerex

Dzięki za artykuł, dzisiaj udało mi się znaleźć kierownicę taką jaką chciałem, jedynie tylko cięższa od poprzedniej.

--
piecia aka dracorp

kierownice szosowe "baranek" z dłuższymi uchwytami