kierunek gwintu :)

Data: 2014-11-12 18:51:53
Autor: Jacek Maciejewski
kierunek gwintu :)
Niech mi ktoś powie (zanim coś ukręcę) czy gwint nakrętki trzymającej
kasetę jest prawy czy lewy?
--
Jacek

Data: 2014-11-12 19:06:23
Autor: Andrzej Ozieblo
kierunek gwintu :)
Jacek Maciejewski pisze:
Niech mi ktoś powie (zanim coś ukręcę) czy gwint nakrętki trzymającej
kasetę jest prawy czy lewy?

Prawy, tzn. odkrecasz po bozemu czyli w lewo.

Data: 2014-11-12 19:56:36
Autor: Jacek Maciejewski
kierunek gwintu :)
Dnia Wed, 12 Nov 2014 19:06:23 +0100, Andrzej Ozieblo napisał(a):

Prawy, tzn. odkrecasz po bozemu czyli w lewo.

Dzięki, idę kręcić :)
--
Jacek

Data: 2014-11-12 19:06:54
Autor: Andrzej Ozieblo
kierunek gwintu :)

Data: 2014-11-12 19:35:18
Autor: mbut
kierunek gwintu :)
W dniu 12.11.2014, 19:06, Andrzej Ozieblo pisze:
Jacek Maciejewski pisze:
Niech mi ktoś powie (zanim coś ukręcę) czy gwint nakrętki trzymającej
kasetę jest prawy czy lewy?
prawy, odkręcasz w lewo

kierunek gwintu :)