"kierunki" polityczne

Data: 2011-08-23 20:40:51
Autor: identifikator: 20110701
"kierunki" polityczne
istnieje gdzieś jakaś strona na której można by przeczytać na czym polega "prawicowość" "lewicowość" "liberalizm" itp. w polityce? nigdy nie wiem o co chodzi - może jest jakaś stronka?

Data: 2011-08-23 20:46:00
Autor: u2
"kierunki" polityczne
istnieje gdzieś jakaś strona na której można by przeczytać na czym
polega "prawicowość" "lewicowość" "liberalizm" itp. w polityce? nigdy
nie wiem o co chodzi - może jest jakaś stronka?

Wikipedia :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawica

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lewica

http://pl.wikipedia.org/wiki/Liberalizm