kieszeń TRACER sata

Data: 2009-08-30 11:24:55
Autor: identyfikator: 20040501
kieszeń TRACER sata
witam! mam pytanie, założyłem sobie kieszeń Tracera TRH10 sata... na razie nie mam dysku, ale czy po włączeniu zasilania lampka w tej kieszeni powinna się świecić? Ktos ma i może podpowiedzieć?

Data: 2009-08-30 15:08:09
Autor: identyfikator: 20040501
kieszeń TRACER sata
po bliższym zbadaniu problemu zauważyłem, że po podpięciu kieszeni do zasilania bez dysku, nie działa ani ledka zasilania ani wiatrak... Ktoś tak ma? czy po włożeniu dysku wszystko ruszy? nie mam dysku narazie...

kieszeń TRACER sata