kieszeń multimedialna Conceptronic

Data: 2011-08-19 21:52:04
Autor: adresss
kieszeń multimedialna Conceptronic
On Thu, 18 Aug 2011 20:06:02 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

witam

Parę razy pytałem sie na grupie, jak rozwiązać odtwarzanie filmów na TV. Ostatecznie zdecydowałem sie na kieszeń multimedialną zwaną czasem HDD player. Zastanawiałem sie nad jakimś maleństwem odtwarzającym z pendriva, ale musiałbym trzymać filmy na kompie, przegywać na pendriva następnie odtwarzac.... Wybrałem kieszeń Concepronic grab and go. Duże, czarne ciężkie, w srodku HDD 3.5 cala 500GB. Zasilacz, 9 chinchów, usb do komputera, usb na pendriva. Z komputerem łączy sie przez usb, transfer 25MiB. Wybredne, raz że nie odtwarza niczego w rozdzielczości lub kodowaniu HD (za niski model) a dwa że niektóre filmy komputer odtwarza kieszeń  albo wcale albo bez dzwieku. Może to ja sie rozbestwiłem, bo wystarczyło poprawić w plikach kontener, i deklaracje jakiego kodeka użyłem - ale taki mały zonk na początku był. Pozgrywałem wszystkie filmy, bajki, seriale - ma porządek w komputerze, rodzina zadowolona. menu urządzenia proste, napisy niemieckie. Da sie wybrać inny język, potrzebny w dalszych ustawieniach, ale strona tytuowa niemiecka. brak wentylatorków, działa cicho, świeci diodami nienapastliwie. odtwarza, przewija, nagrywa. właśnie - nagrywa! Taki jakby cyfrowy magnetowid. (Podczas nagrywania na wyjściu TV jest to samo co nagrywa.) Tworzy pliki zgodne z dvd(mpeg2?), które bez problemu da sie przenieść do kompa, pociąć, nadać zdrowe nazwy i przerzucić spowrotem. Ogólnie zadowolony jestem. 2 TV mają jedno urządzenie do odtwarzania, a  komputer wolny.

normalnie wyglada jak spam lub "artykul sponsorowany".

Gdziet to kupic, za ile....?

--
ThinkXtra

Data: 2011-08-19 23:45:28
Autor: ToMasz
kieszeń multimedialna Conceptronic
(...)
normalnie wyglada jak spam lub "artykul sponsorowany".
nic podobnego. Pytałem na grupie, i mniej wiecej odpowiedź była taka: albo kupisz szajs który nie działa stabilnie, zawiesza sie, albo wybulisz tyle co komputer. To co napisałem jest dla potomnych, ze jednak da sie. Sęk w tym ze być moze to co dlamnie jest wystarczające dla innych moze być szajsem. ( właśnie jak sie pochwaliłem koledze ze takei coś kupiłem - wyśmiał mnie za niemożność odtwarzania mkv i brak HDMI.)
Gdziet to kupic, za ile....?
na  portalu aukcyjnym alledrogo. ja zapłaciłem 250zł za wersje z nagrywaniem, bez tunera niestety, ale za to z dyskiem.

ToMasz

Data: 2011-08-22 08:17:49
Autor: ŁR
kieszeń multimedialna Conceptronic
W dniu 2011-08-19 23:45, ToMasz pisze:
(...)
[...]

Ja miałem xtremer za ok 550 zł. Ma hdmi, 2x usb, sieć i odtwarza wszystko co tylko mi wpadło pod rękę, głównie mkv z napisami. Do tego pilot i możliwość włożenia do środka dysku 2,5". Całość nieduża u cicha, bo miałem wersję z radiatorem i wewnętrzny wentylator był wyłączony.

Łukasz

kieszeń multimedialna Conceptronic