[pr] kij w mrowisko ;) - "Transport miejski, głupcze"

Data: 2010-11-27 19:00:12
Autor: LEPEK
[pr] kij w mrowisko ;) - "Transport miejski, głupcze"
W dniu 2010-11-27 11:16, Eli pisze:
http://www.rp.pl/artykul/9211,569435-Transport-miejski-- glupcze.html

No i?
Fakt, że samochodów w miastach jest za dużo zna chyba każdy, kto po nich jeĽdzi.
Zmniejszenie korków poprzez ułatwienie transportu z jednej strony (komunikacja miejska) i podniesienie kosztów z drugiej (opłaty za wjazd do centrum) - na to wpadnie nawet gimnazjalista.
Ja w tym artykule nie widzę nic ani nowatorskiego, ani kontrowersyjnego.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-11-27 21:43:14
Autor: Jacek_P
LEPEK napisal:
Zmniejszenie korków poprzez ułatwienie transportu z jednej strony (komunikacja miejska) i podniesienie kosztów z drugiej (opłaty za wjazd do centrum) - na to wpadnie nawet gimnazjalista.
Ja w tym artykule nie widzÄ™ nic ani nowatorskiego, ani kontrowersyjnego.

W polskich warunkach skończy się wyłącznie na wprowadzeniu opłat.
Komunikacja zbiorowa pozostanie taka jak zwykle, czyli denna.
Wprowadzenie opłat odbędzie szybko i sprawnie, bo zasili wiecznie
głodne budżety.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-11-28 21:20:00
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Sat, 27 Nov 2010 21:43:14 +0000, Jacek_P napisał(a):

W polskich warunkach skończy się wyłącznie na wprowadzeniu opłat.
Komunikacja zbiorowa pozostanie taka jak zwykle, czyli denna.
Wprowadzenie opłat odbędzie szybko i sprawnie, bo zasili wiecznie głodne
budĹĽety.
Ale to jest racjonalna metoda, lepsza od arbitralnego zakazu wjazdu, bo w razie potrzeby mozesz wjechac. Podnosic te oplaty do osiagniecia punktu, w ktorym liczba pojazdow spadnie do wartosci krytycznej korkogennej.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-11-30 19:10:21
Autor: Excite
W dniu 28.11.2010 21:20, Jaroslaw Berezowski pisze:
Ale to jest racjonalna metoda,

To jest metoda która uderza w najbiedniejszych a dla majątnych jest czymś bez znaczenia. Nadal będą korki i zapchane miejsca parkingowe ale zaczną się one składać z nowszych, droższych samochodów prowadzonych przez bogatszych kierowców. Zresztą za co tu płacić skoro wszelkie niezbędne opłaty aby poruszać się po drogach publicznych wraz z parkingami publicznymi są już wliczone w niemały koszt paliwa. Każda dodatkowa opłata to zwykłe legalne bandyctwo.

Data: 2010-12-07 16:21:35
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Tue, 30 Nov 2010 19:10:21 +0100, Excite napisał(a):

W dniu 28.11.2010 21:20, Jaroslaw Berezowski pisze:
Ale to jest racjonalna metoda,

To jest metoda ktĂłra uderza w najbiedniejszych a dla majÄ…tnych jest
czymś bez znaczenia. Nadal będą korki i zapchane miejsca parkingowe ale
zaczną się one składać z nowszych, droższych samochodów prowadzonych
przez bogatszych kierowcĂłw.
I dobrze, niech wspieraja budzet miejski :)

Na powaznie, ja tam sie ciesze z oplat za miejsca parkingowe w centrum u siebie. Dzieki temu zawsze cos da sie znalezc. Dla twojego info - do bogaczy nie nalzeze (niestety).

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-11-30 11:07:24
Autor: ptoki
On 27 Lis, 22:43, Jacek_P <Lato-i-U...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
LEPEK napisal:

> [...]
> do centrum) - na to wpadnie nawet gimnazjalista.
> Ja w tym artykule nie widzę nic ani nowatorskiego, ani kontrowersyjnego.

W polskich warunkach skończy się wył±cznie na wprowadzeniu opłat.
Komunikacja zbiorowa pozostanie taka jak zwykle, czyli denna.
Wprowadzenie opłat odbędzie szybko i sprawnie, bo zasili wiecznie
głodne budżety.

Misie kochane. Zbior kom jest w wawie tak kiepski ze nawet za darmo
sie kierowcow nie daje do niego wciagnac:

Czy dzisiejsza akcja powiodła się w Warszawie?

- O godzinie 15.30 mieli¶my około 130 dowodów rejestracyjnych
sprawdzonych w komunikacji miejskiej. Godziny szczytu dopiero się
zaczęły, więc możemy przewidzieć, że wynik będzie dużo lepszy. na
razie jest to wynik podobny, jak w ubiegłym roku.

http://www.rdc.pl/index.php?/pol/artykuly__2/gosc_rdc/igor_krajnow_ztm

Gdzie sjeszcze widzialaem link gdzie Pan niedorzecznik stwierdzal ze z
okazji dnia bez samochodu nie uruchomiono dodatkowych autobusów bo nie
przewiduja zwiekszonego popytu.

Czyli standard, gnieccie sie leszcze w puszkach ZTM-u....

Data: 2010-12-01 09:07:25
Autor: masti
kij w mrowisko ;) - "Transport miejski, głupcze"
Dnia pięknego Tue, 30 Nov 2010 11:07:24 -0800 osobnik zwany ptoki
wystukał:

LEPEK napisal:

> [...]

głodne budżety.

Misie kochane. Zbior kom jest w wawie tak kiepski ze nawet za darmo sie

specjalnym zwolennikiem zbiorkomu nie jestem ale jak ktoś pieprzy takie głupoty to mi się nóż otwiera. Może pojeździj trochę po świecie i zobacz jak tam działa. I nie musisz jechać do GOPu. Naraz okaże się, żę warszawski jest sprawny i prosty w używaniu.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-27 21:46:29
Autor: Kapsel
Sat, 27 Nov 2010 19:00:12 +0100, LEPEK napisał(a):

[...]

A ja widzę, bo w Polsce wszystko dzieje się na opak. I wyjdzie tak:

- centra dużych miast zamkn±,
- samochody (i autobusy) będ± stać na drogach dojazdowych
- parkingów dookoła centrum będzie za mało na park&ride i ludzie będ±
zostawiać samochody w przypadkowych miejscach,
- komunikacja miejska nie zmieni się wcale, tabor będzie gówniany jak jest,
bilety za to podrożej±, bo klientów więcej. Żeby nie było - regularnie korzystam z komunikacji miejskiej i wkurza mnie
ona niemiłosiernie :(

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-11-28 12:00:55
Autor: LEPEK
W dniu 2010-11-27 21:46, Kapsel pisze:

A ja widzę, bo w Polsce wszystko dzieje się na opak.

Ale ja piszę o artykule, teorii, pomy¶le, koncepcji. To wszystko wiadomo wszem i wobec. Żadnych nowo¶ci, ani kontrowersji.

Pozdr,

Data: 2010-11-28 14:44:03
Autor: Kapsel
Sun, 28 Nov 2010 12:00:55 +0100, LEPEK napisał(a):

A ja widzę, bo w Polsce wszystko dzieje się na opak.

Ale ja piszę o artykule, teorii, pomy¶le, koncepcji. To wszystko wiadomo wszem i wobec. Żadnych nowo¶ci, ani kontrowersji.
 Jasne, nie piję do Ciebie, tylko tak sobie ogółem marudzę.
Problem w tym, że najpewniej to zostanie wprowadzone, bo stanowi ciekawe
"aktywo" w portfelu władz miast.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

[pr] kij w mrowisko ;) - "Transport miejski, głupcze"