kijki lidl

Data: 2010-09-02 15:16:46
Autor: szufla
kijki lidl
Data: 2010-09-02 15:28:09
Autor: Zbynek Ltd.
kijki lidl
szufla napisał(a) :
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_12589.htm
Kupil ktos moze ?

Patrz:
http://ngt.pl/forum/-b-promocje-sprzetowe-temat-dla-uzytownikow-b-,2130,7.html
od godz. 10.36

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-09-02 08:54:29
Autor: Marek
kijki lidl
Połasiłem się na karbon za psi grosz i mam to cacucho.
Toporny design, jak w chińskiej zabawce, a absorber mnie zaskoczył.
Sporo słyszałem o zawodności tego patentu. Ponoć psuje się po pewnym
czasie. A tu zdziwienie, bo w jednym kijku psucie po pewnym czasie
jest wykluczone. Był już fabrycznie zepsuty :). Dolny profil jest tak
cienki, że nie wróżę mu długiego życia w moich rękach. Tym bardziej,
że po próbach na podłodze widać większą giętkość konstrukcji w
stosunku do aluminiowych. Cieszy jedynie lekkość.

--
Marek

Data: 2010-09-06 17:15:27
Autor: Jacek 'Jacoj' Jakubowski
kijki lidl
Marek wrote:
[...]

Zepsuty? A może go po prostu nie włączyłeś? Tak, absorber można
włączyć i wyłączyć.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-06 09:53:07
Autor: Marek
kijki lidl
"Jacek 'Jacoj' Jakubowski":

A może go po prostu nie włączyłeś?

Napisałem "w jednym kijku". Ale faktycznie, z tego może wynikać
wniosek, że miałem jeden absorber włączony, a drugi nie. I nie zadałem
sobie trudu przeczytania instrukcji przed napisaniem na grupę :).
Oba włączyłem i wyłączyłem jak trzeba, ale jeden zwyczajnie się
zaciera. Muszę mu pomagać w powrocie do ustawionej długości kijka.
Po wyjęciu drugiego modułu i uważnych oględzinach odniosłem wrażenie,
że mechanizm blokady i przeciwwstrząsowy nie jest w tym module
osadzony osiowo.
W moim Lidlu po kijkach już posprzątane, ale nie interesuje mnie ani
wymiana na miejscu, ani procedura reklamacyjna. Według mnie ten system
jest i tak zawracaniem głowy. Lepszą kontrolę ma się w kijkach bez
absorbera. Gdyby to chociaż był rzeczywisty tłumik drgań, a nie zwykły
resor-sprężynka :/. Dostatecznie irytujący jest już minimalny luz w
pozycji zablokowanego absorbera. Jeśli po próbach w terenie ta
irytacja nie ustąpi, będę musiał pogrzebać przy całkowitym
zablokowaniu lub wywaleniu tych sprężynek.

--
Marek

Data: 2010-09-06 23:13:26
Autor: Basia Z.
kijki lidl

Użytkownik "Marek" :

W moim Lidlu po kijkach już posprzątane, ale nie interesuje mnie ani
wymiana na miejscu, ani procedura reklamacyjna.

W Chorzowie w Lidlu lezy jeszcze około 20 par kijków.
Zainspirowana tym tematem poszłam tam wczoraj, obejrzałam, rozpakowałam, sprawdziłam i po rozciągnięciu żaden z kijków nie chciał się z powrotem złożyć. Kolejnych nie chciało mi się już nawet rozpakowywać.
No więc nie kupiłam.
Za to były dość fajne skarpety trekkingowe.

B.

Data: 2010-09-06 16:32:26
Autor: Marek
kijki lidl
Trzeba było rozkręcić je bardziej :). Kręcenie modułem kijków w tym
rzucie ma dwie fazy. Na początku z lekkim oporem usuwa się blokadę.
Wtedy trudno je złożyć. Ale potem pojawia się wyraźny spadek oporu i
wtedy składają się bez problemu. Inna sprawa, że jak się za bardzo
odkręci, to potem może być problem z ponownym zablokowaniem, bo
element rozpierający obraca się wewnątrz grubszego modułu. Lecz to
problem do obejścia. I trafia się w wielu kijkach z wewnętrzną
blokadą.

--
Marek

Data: 2010-09-07 07:21:56
Autor: szufla
kijki lidl
Inna sprawa, że jak się za bardzo
odkręci, to potem może być problem z ponownym zablokowaniem, bo
element rozpierający obraca się wewnątrz grubszego modułu.

Jak sie za bardzo rozkreci to ten kolek rozpieracjacy to bardzo szybko zaciera sie o podkladke koncowej nakretki i wtedy nie da sie nic zrobic, trzeba wyjac jedna czesc i recznie mu pomoc luzujac go . Po prostu skok tego rozpierania jest bardzo maly i nie wolno przegiac ani w jedna a ni w druga strone bo zamiast poluzowania bedziemy z uporem maniaka trzec tym kolkiem po sciankach rurki obracajac dwoma czesciami kijka. Jest to troche do d. Nie wiem czy sie jasno wyrazilem :)

sz.

Data: 2010-09-06 17:45:53
Autor: Wojciech Wierba
kijki lidl
Jacek 'Jacoj' Jakubowski pisze:

Zepsuty? A może go po prostu nie włączyłeś? Tak, absorber można
włączyć i wyłączyć.

W niektórych modelach można, w innych nie.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-09-06 19:52:06
Autor: Jacek 'Jacoj' Jakubowski
kijki lidl
Wojciech Wierba wrote:
Jacek 'Jacoj' Jakubowski pisze:

Zepsuty? A może go po prostu nie włączyłeś? Tak, absorber można
włączyć i wyłączyć.

W niektórych modelach można, w innych nie.

Topic jest o kijkach z Lidla i o nich piszę, a Ty?

Pozdrawiam --
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: j a c o j j @ p o c z t a . f m ]
Prawo Cerhora - jeżeli coś jest tajne, to zostanie zostawione w kopiarce.

Data: 2010-09-06 20:28:49
Autor: Wojciech Wierba
kijki lidl
Wojciech Wierba wrote:
[...]

Ja piszę również o kijkach z Lidla, ale o modelach dostępnych
w ciągu ostatnich kilku lat w tej sieci (również niemieckiej wersji).
Również, znaczy, że dotyczy to co napisałem nie tylko kijków z Lidla.

Czyżby Twoja 'wiedza' o kijkach koncentrowała sie tylko na kijkach z Lidla?

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-09-06 23:24:47
Autor: Jacoj
kijki lidl
On 6 Wrz, 20:28, Wojciech Wierba <Wojciech.Wie...@ifj.edu.pl> wrote:
Jacek 'Jacoj' Jakubowski pisze:> Wojciech Wierba wrote:

> [...]

w ciągu ostatnich kilku lat w tej sieci (również niemieckiej wersji).
Również, znaczy, że dotyczy to co napisałem nie tylko kijków z Lidla.

Jestem Ci bardzo wdzięczny, że skoncentrowałeś na kijkach z Lidla, z
ostatnich lat,
co by się działo gdybyś poszedł dalej i rozwinął temat na kijki z
innych
sklepów, na kijki z innych dekad czy stuleci a jeszcze jakbyś
uwzględnił
kijki z lasu, to ho ho ho

Czyżby Twoja 'wiedza' o kijkach koncentrowała sie tylko na kijkach z Lidla?

Wiedza nie, ale wypowiedź tak - jakoś udało mi się domyśleć co autor
tematu kupił,
czego i Tobie życzę.

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2010-09-08 16:54:52
Autor: Doczu
kijki lidl
szufla <prr@prr.pr> napisał(a):
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_12589.htm
Kupil ktos moze ?

Ja jestem po pierwszym użyciu kijków i w sumie jutro idę do Lidla je zwrócić.
Generalnie jest ok, ale niestety ktoś z twórców nie pomyślał i elementy blokujące są połączone z "rurką" węglową, na wcisk lub jakimś kiepskim klejem, co niestety nie zapewnia właściwego "trzymania" tego elementu i w dniu wczorajszym w jednym z kijków gdy uwiązł mi między korzeniami, zostawiłem 2/3 kijka między tymi korzeniami, a najgrubsza rurka została mi w dłoni :( Kilkadziesiąt metrów dalej podobna sytuacja w drugim kijku, z tym że dolny element został między kamolami, a pozostałe dwa zostały mi w ręce.
IMO to dyskwalifikuje te kijki do jakiegokolwiek trekkingu. Nadają się chyba do spacerowania po parku czy po "ceprostradzie"

Data: 2010-09-08 20:21:39
Autor: szufla
kijki lidl
Z tym to sobie  mozna poradzic jakims lepszym klejem, a jak z ich waga, odczuwales. Miales jakies porownanie  ?

sz.

Data: 2010-09-08 18:57:14
Autor:
kijki lidl
szufla <prr@prr.pr> napisał(a):
Z tym to sobie  mozna poradzic jakims lepszym klejem, a jak z ich waga, odczuwales. Miales jakies porownanie  ?

Waga jest naprawdę OK. To chyba największa zaleta tych kijów. No kurcze takich lekkich kijków nie miałem.
Nawet lżejsze są od Decathlonowskich Folcraz 500 Light.
Co zaś do radzenia sobie z klejem - pewnie masz rację, ale jakoś już nie miałbym zaufania do tych elementów.

Data: 2010-09-09 09:19:48
Autor: Jarek Kardasz
kijki lidl
Dnia Wed, 8 Sep 2010 16:54:52 +0000 (UTC), Doczu napisał(a):

Ja jestem po pierwszym użyciu kijków i w sumie jutro idę do Lidla je zwrócić.
Czyli sprawdza się zasada: "Kupujesz tanio - kupujesz dwa razy".

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2010-09-09 09:25:02
Autor: Wojciech Wierba
kijki lidl
Jarek Kardasz pisze:
Dnia Wed, 8 Sep 2010 16:54:52 +0000 (UTC), Doczu napisał(a):

Ja jestem po pierwszym użyciu kijków i w sumie jutro idę do Lidla je zwrócić.
Czyli sprawdza się zasada: "Kupujesz tanio - kupujesz dwa razy".

Kto pierze proszkiem "Extra-bis", dwa razy pierze!

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-09-09 13:13:08
Autor: Doczu
kijki lidl
Jarek Kardasz <jarekkardasz@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

zwrócić.
Czyli sprawdza się zasada: "Kupujesz tanio - kupujesz dwa razy".

W tym wypadku się sprawdziła, ale nie zawsze sie sprawdza. Mam sporo rzeczy z Lidla i te kije to chyba pierwszy artykuł, który musiałem reklamować (zresztą nie było żadnych problemów ze zwrotem). Inny sprzęt działa dłużej lub krócej, ale nie mam zarzutów.

Data: 2010-09-11 15:32:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
kijki lidl
Jarek Kardasz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
Dnia Wed, 8 Sep 2010 16:54:52 +0000 (UTC), Doczu napisał(a):

Ja jestem po pierwszym użyciu kijków i w sumie jutro idę do Lidla je zwrócić.
Czyli sprawdza się zasada: "Kupujesz tanio - kupujesz dwa razy".

Bez przesady. Pedałciuchy z Lidla dają radę.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

kijki lidl