kilka propozycji

Data: 2009-05-14 19:10:32
Autor: Delfino Delphis
kilka propozycji
Jestem początkującym więc skrytykujcie te pomysły. Co sądzicie o inwestowaniu w poniższe spółki? Wszystkie przynoszą zyski i mają dość mocno przecenione akcje.

Hardex - tutaj wyraźne sygnały kupna RSI i MACD

Cammedia - tutaj też wydaje się, że powinno nastąpić odwrócenie trendu, wzrosty RSI.

Sonel, Kompap - trochę spóźnione, ale chyba ciągle mogą przynieść zysk.

Warto?

Data: 2009-05-14 21:47:36
Autor: marfi
kilka propozycji
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnij.op.pl> napisał w wiadomości news:guhjaa$aeg$1inews.gazeta.pl...
Warto?

  Poczekaj aż Ci odpowie Jan Werbiński, że nie warto :)

--
marfi

Data: 2009-05-15 14:07:17
Autor: flower
kilka propozycji
[...]

Zerknąłem okiem: te CAMcośtacośtam i KOMPAP mają b. niski wolumen - daruj
sobie.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-05-15 16:04:19
Autor: Delfino Delphis
kilka propozycji
flower wrote:
Zerknąłem okiem: te CAMcośtacośtam i KOMPAP mają b. niski wolumen - daruj
sobie.

Hmm ale właściwie dlaczego? Chodzi o trudności ze zbyciem? A może o możliwości dużych wahań?

Cammedia zadebiutowała ceną akcji 10zł i od tego czasu systematycznie spadała mimo, że spółka przynosiła z roku na rok coraz większe zyski. W tej chwili cenę do zysku ma na poziomie 9, a akcja warta jest 6,8 zł. Jest to firma sektora reklam, więc rozwijającej się chyba dziedziny gospodarki. Od trzech miesięcy tendencja spadkowa jakby się zatrzymała, a RSI nawet rośnie. Przejrzałem całą giełdę i nie potrafię znaleźć w mojej ocenie lepszej spółki do inwestowania, szczególnie licząc na szybki zysk ;) Gdzie jest błąd w tym rozumowaniu?

Data: 2009-05-15 16:53:50
Autor: Jan Werbiński
kilka propozycji
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnij.op.pl> napisał w wiadomości news:gujsp4
Cammedia zadebiutowała ceną akcji 10zł i od tego czasu systematycznie spadała mimo, że spółka przynosiła z roku na rok coraz większe zyski. W tej chwili cenę do zysku ma na poziomie 9, a akcja warta jest 6,8 zł.

Słabo, tym bardziej że to współczynnik za 2008.

Jest to firma sektora reklam, więc rozwijającej się chyba dziedziny

Który dostał ostro po dupie i przez dwa lata, do czasu końca kryzysu może mieć straty tak potężne, że bankructwa będą nieuniknione.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

kilka propozycji