kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Data: 2010-05-29 16:27:06
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
Witam mam kilka pytan.

Szukam czegos z bagaznikiem zdolnym pomiescic wedkarskie graty (milo
by bylo kolo 1,5-1,7m w lini prostej by wedki weszly zlozone).
Jakos tak wpadly mi w oko:  forester (legacy i outback juz za drogie),
xsara picasso, focus kombi, mondeo kombi, octavia lub astra kombi,
primera kombi  roczniki okolo '00 (porownywalna cena w irlandii)
niemal wszystki z silnikami 1.6

fajnie by bylo jakby bylo malo awaryjne ;P

Forester byl moim 100% faworytem, ale maly jest... ani za kierownica
nie siade (mam 187 i dlugie nogi) bez dotykania kolanami kierownicy a
nawet po zlozeniu 1/2 kanapy wedka 1,6m wchodzila by na styk do tego w
mojej kasie albo roczniki '98 albo '00 niezle sfatygowany (tzn
poobijany bo technicznie ok).
Btw czy kazde auto terenowe ma tak malo miejsca w srodku? (w navarze
sie juz totalnie nie mieszcze)

mondeo na pewno wystarczajace focus nie wiem, ale mialem juz escorta i
wspominam raczej srednio jego niezawodnosc...

primere kombi utrafic trudno - znalazlem tylko jedna i mam ponad 200km
tylko by ja zobaczyc...
z opisu w necie ma bagaznik mniejszy od sedana - niefajnie

xsare picasso dalbym rade '02-'03

octavia mi sie podoba, ale nie mam wyraznego zdania.

auto nie musi miec osiagow ferrari, ale powinno byc zwinne do tego w
przyszlosci moze zapne przyczepe z lodka i fajnie by bylo nie
redukowac do 2 na kazdej gorce ;).

moglby ktos podzielic sie wlasnymi opiniami i ew pomiarami bagaznika
(w necie znajduje tylko jakies marketingowe pierdoly w litrach diabli
wiedza jak mierzone a to do lini okien a drugiego do rolety a jak
trzeci ma do dachu to teoretycznie bedzie 3x wiekszy a w praktyce moze
byc kiszka

Jacys wedkarze na sali? ;)

Data: 2010-05-30 10:20:41
Autor: Adam Szewczak
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Uzytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisal w wiadomosci news:088a6863-9c40-4fbf-b77c-f55062d3b84ee34g2000pra.googlegroups.com...
[...]

    Idac po najnizszej linii oporu, Octavia kombi 4x4, jezeli masz na mysli kombi z mozliwoscia wjechania gdzis pod rzeke.
Kiedys bylo Mondeo 4x4 ale to juz stare trupy
Volvo XC

no i pozostacje
quattro
4motion
syncro

PZDr
Adam

Data: 2010-05-30 01:55:24
Autor: gooral
On 30 Maj, 09:20, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "gooral" <plmar...@wp.pl> napisal w wiadomoscinews:088a6863-9c40-4fbf-b77c-f55062d3b84ee34g2000pra.googlegroups.com...

> [...]

kombi z mozliwoscia wjechania gdzis pod rzeke.
Kiedys bylo Mondeo 4x4 ale to juz stare trupy

Wiesz szukam czegos do 3 tysiecy euro raczej nic z powyzszych a
octavie scouta widzialem tutaj raz. z takich "terenowych" to tylko
scenic rx4 wystepuje w mojej kasie

Data: 2010-05-30 14:44:16
Autor: Adam Szewczak
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Uzytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisal w wiadomosci news:7d3d55f4-098a-44dd-9c8f-6bbfc3087d5az15g2000prh.googlegroups.com...
> [...]

Wiesz szukam czegos do 3 tysiecy euro raczej nic z powyzszych a
octavie scouta widzialem tutaj raz. z takich "terenowych" to tylko

No to ten scenic akurat bylby chyba dobrym wyborem.

PZDr
Adam

Data: 2010-05-30 19:49:23
Autor: Jimiasty
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Kiedys bylo Mondeo 4x4 ale to juz stare trupy

oj tam trupy....

--
Pozdro. Jimiasty

Data: 2010-05-30 21:38:41
Autor: Adam Szewczak
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Użytkownik "Jimiasty" <brak.maila@com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htu8f3$vfj$1news.onet.pl...

Kiedys bylo Mondeo 4x4 ale to juz stare trupy

oj tam trupy....

--

    No dobra lekko pordzewiale, w sumie tez napisalem a sam jezdze jednym samochodem co ma 23 lata i nastepnym co ma 18 ;P

PZDr
Adam

Data: 2010-05-31 03:09:07
Autor: Jimiasty
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

> oj tam trupy....

> --

    No dobra lekko pordzewiale, w sumie tez napisalem a sam jezdze jednym

oj tam pordzewiale od razu... :)
akurat moj (mondeo 4x4) sie trzyma, jakis wyprysk rudej na masce.
Stwierdzam ze blachy sa bardzo OKEJ, natomiast plastikowe zderzaki juz
po kilkakroc szlag trafil, ale to dlatego ze w zimie auto robi za
odsniezacz do ogrodka :)

--
Pozdro. Jimiasty

Data: 2010-05-31 09:11:00
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
Dzieki wszystkim za odzew w watku jakby ewentualnie komus sie nudzilo
i zmierzyl swoje kombi/liftbacka po przekatnej to sie nie obraze.
Natomiast ogladalem dzisiaj kilkanascie aut z roczniko '99-'03 i
poprostu tragedia syf i malaria w srodku 10 letniego auta od
irlandczyka kupic sie nie da (widywalem nawet plamy z rozlanej farby
na siedzeniach) nie wspominajac, ze 99% z nich nie ma przegladu
(wlasciciel deklaruje zrobic przeglad jak sie zdecydujesz przy czym
terminy sa kilku tygodniowe i dluzsze) a w ogloszeniu pisze, ze
przeglad dopiero co zaliczony...

Data: 2010-05-31 19:56:17
Autor: kml
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Uzytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisal w wiadomosci news:cf0a1422-489a-4cae-96e7-829acbe4bf54m21g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Nasi tu byli? :)

kml

Data: 2010-05-31 13:16:19
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Nasi tu byli? :)

Nawet nie mow...

Zrobilem dzis ponad 200km na "igielke" primere kombi zastalem
smierdzacego grata z hakiem holowniczym bez przegladu od kilku
miesiecy i z kierownica oraz galka biegow tak wytartymi az swiecily
(90000 mil na liczniku) koles przez telefon zapewnial, ze sam nia
jezdzi bo taka zyleta.
niektore z aut jakie dzisiaj ogladalem mialy w srodku wiekszy syf jak
oba moje poprzednie auta (kant '73 i escort '91 do kupy wziete)
w niektorych byly nawet wylamane z siedzen podlokietniki etc..

Data: 2010-06-01 07:08:44
Autor: kml
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Uzytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisal w wiadomosci news:1b61e523-36a9-48d8-a7fc-fb96ed007cbcc11g2000vbe.googlegroups.com...

[...]

O tak, radosc kupowania uzywanego samochodu ;) Wniosek z tego taki, ze wszedzie na swiecie sa "sameiglymalojezdzone" a nie tylko u nas ;D

kml

Data: 2010-05-30 10:37:05
Autor: MM
Dnia 30-05-2010 o 01:27:06 gooral <plmartin@wp.pl> napisał(a):

[...]

Astry II miały otwór na narty w tylnim siedzeniu, nie ma potrzeby  rozkładania siedzenia w takim układzie.

Data: 2010-05-30 01:58:09
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Astry II miały otwór na narty w tylnim siedzeniu, nie ma potrzeby
rozkładania siedzenia w takim układzie.

woow jeszcze powiedz, ze w kazdej wersji i ze tam jest pokrowiec bo
nie bede dzwonil do kazdego dealera i pytal by mi siedzenie rozkladali
i patrzyli czy jest otwor ;P
super sprawa wlasnie dla tego myslalem o picassie - wyrzucasz/skladasz
srodkowe siedzenie i miescisz dowolna wedke ;)
btw w mojej kasie znalazlem tez kilka c5 hatchbackow

Data: 2010-05-30 11:34:22
Autor: Ramzes
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
A może Dacia Logan PICK-UP :) Ostatnio był test w TVN Turbo i polecali go na rybki :)

Data: 2010-05-30 02:51:34
Autor: gooral
On 30 Maj, 10:34, "Ramzes" <jar...@gazeta.pl> wrote:
A może Dacia Logan PICK-UP :) Ostatnio był test w TVN Turbo i polecali go na
rybki :)

chetnie, ale w irlandii nie ma dacii (wolalbym na kredyt wziasc MCV
zamiast uzywki tanszej).

Data: 2010-05-30 11:55:34
Autor: Grejon
gooral pisze:
[...]

A nie jest sprzedawana jako Renault?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-05-30 03:05:50
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gre...@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

ponad 5 lat tu mieszkam i nie widzialem jednej dacii (a widzialem
nawet trabanta, poloneza i malucha)

Data: 2010-05-30 18:19:11
Autor: kml

Użytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisał w wiadomości news:672b7771-fdf8-4e21-97b0-cc714c554885g1g2000pro.googlegroups.com...
[...]

-- -

Czy _MUSI_ byc RHD? Jeżeli nie _MUSI_ to może warto kupić nówkę na kontynencie i zawlec ją do Irlandii :)

kml

Data: 2010-05-30 12:26:49
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Czy _MUSI_ byc RHD? Jeżeli nie _MUSI_ to może warto kupić nówkę na
kontynencie i zawlec j± do Irlandii :)

Nawet bym nie probowal z LHD

Data: 2010-05-30 21:41:48
Autor: kml
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Użytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3b4fd888-61f2-4156-bb79-0d94f90efc7aa39g2000prb.googlegroups.com...

Czy _MUSI_ byc RHD? Jeżeli nie _MUSI_ to może warto kupić nówkę na
kontynencie i zawlec j± do Irlandii :)

Nawet bym nie probowal z LHD
--

Z uwagi na uci±żliw± jazdę czy przepisy?

kml

Data: 2010-05-30 12:48:42
Autor: gooral
On 30 Maj, 20:41, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Z uwagi na uci±żliw± jazdę czy przepisy?

jazde wyprzedzanie na waskich uliczkach, koniecznosc rejestracji LHD w
irlandii (papierow tona) do tego schizofrenia w komplecie jak na
zmiane jezdzic LHD i RHD codziennie

Data: 2010-05-30 11:50:52
Autor: M1SLQ
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
A może Dacia Logan PICK-UP :)

Odradzam, bo straszy ryby :D

Pozdrawiam

Data: 2010-05-30 12:34:14
Autor: J.F.
On Sun, 30 May 2010 01:58:09 -0700 (PDT),  gooral wrote:
[...]

Maja wiedziec co sprzedaja.
Takie dziury byly tez w vectrach i w bmw. Ale nie we wszystkich.

dwumetrowe narty wchodzily do sierry po zlozeniu 1/3 oparcia - konce
trafialy miedzy oparcia przednich foteli.

W mondeo kombi narty do 1.70 wchodza do bagaznika po przekatnej -
tylko trzeba koc podlozyc zeby szyby nie uszkodzily.

A moze ci wystarcza belki na dach.

J.

Data: 2010-05-30 03:54:12
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
wlasnie ogladalem picasso '03 u sasiadow - za kiere troche wchodze a
troche nie (dzwignia zmiany biegow troszke daleko i jak odsune fotel
by nogi byly daleko to juz ja ledwo siegam . Nogi w pelni nie
rozprostuje jakbym jechal na dluzszej trasie czasami w weekendy robie
po 300-600 mil na rybki)
w bagazniku wedka wejdzie tylko po max ukosie (gora lewo-dol prawo) do
tego moze i bagaznik duzy,ale na wsadzenie wozka dla dzieci bo wysoki
a w sumie nie za dlugi (no jak wsadze tak wedke po ukosie to juz wiele
bagazy nie wsadze).
Chwala, ze niezawodne (brak jakiejkolwiek awarii do tej pory) za to
facet mi powiedzial, ze 1.6 to nawet malo na pusto jak lubisz szybciej
pojezdzic a z przyczepa to juz raczej porazka.
podobaja mi sie schowki.
Belki na dach odpadaja bo: a jestem na kupnie auta to wybiore co mi
pasi a nie bede pozniej bagaznikow kupowal, b jak juz bym sie na nie
zdecydowal to kupilbym jakiegos malego hatchbacka z wiekszym silnikiem
(poszalec na pusto mozna, przyczepe pewnie pociagnie a i taniej i moze
nowszy bedzie)
co do astry to albo osobowakombi  z 1.4 lub vana (kombi z 2 fotelami a
reszta blacha) 1.7 diesel w moim zasiegu.

Data: 2010-05-30 13:09:53
Autor: Miki
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
Ja bym sie skupil raczej nie na duzym bagazniku a na tym ze do rzeki/jeziora trzeba jakos dojechac (lepiej miec auto na widoku czy zostawiac je 3km wczesniej). A zeby dojechac to trzeba miec samochodzik z wiekszym przeswitem - czyli crossover, jakis suv....
Wydaje sie ze forrester byly idealny.

Pzdr,
Miki

Data: 2010-05-30 04:28:11
Autor: gooral
On 30 Maj, 12:09, "Miki" <sp...@interia.eu> wrote:
[...]

niby tak a niby nie. Bo tutaj to nie Polska nad wiekszoscia jezior sa
parkingi wybetonowane kilkadziesiat metrow od wody lub droga w poblizu
a niemal zawsze jakis slip.
Rzeki tutaj nie sa ogolnodostepne jak w pl (w pl bodaj 5 czy 50m od
wody teren nalezy do PZW) i w wiekszosc przypadkow chodzi sie po
polach/pastwiskach a auto zostawia na parkingu/poboczu owszem czasami
na poboczu jest bloto i tutaj 4x4 by sie przydalo (to samo do
przyczepki i wodowania lodki), ale to koniec przydatnosci.
Do tej pory jezdzilem firmowym oplem vivaro z wysoka buda i najwiecej
problemow mialem ze znalezieniem miejsca (na parkingach sa poprzeczki
2m by sie "travelersi" z przyczepami nie wprowadzali na stale a na
poboczu troszke wasko by zostawic taka krowe bo jeszcze pol pasa
zaslaniala a nie lubie robic bydla innym kierowca) tak kiepskiej drogi
by sie po niej nie przedostac vivarem jeszcze nei znalazlem (bo nawet
jak juz cos takiego bym znalazl to droga bedzie tak waska, ze juz mnie
nikt nie minie a tarasowac nic nie chce zwlaszcza, ze lowie na
spinning i daleko od auta chodze)
A co do "auta na widoku" to tez jest tutaj inaczej nieraz zostawialem
auto z komorka i gps w srodku (o panelu w radiu nawet nei pisze) -
znajomi to samo, jak do tej pory jedno wlamanie znam (ale koles mial
radio z dvd i ekranem lcd, ktory zostawil wyciagniety).

Data: 2010-05-30 12:53:02
Autor: to
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
gooral wrote:

Jacys wedkarze na sali? ;)

Ja bym kupił poniemiecką amfibię, będziesz mógł wtoczyć się na łowisko, dokonać wodowania, a następnie poławiać bezpośrednio z fotela kierowcy. Same plusy.

Data: 2010-05-30 05:59:16
Autor: gooral
On 30 Maj, 13:53, to <t...@abc.xyz> wrote:
gooral wrote:
> Jacys wedkarze na sali? ;)

Ja bym kupił poniemieck± amfibię, będziesz mógł wtoczyć się na łowisko,
dokonać wodowania, a następnie poławiać bezpo¶rednio z fotela kierowcy.
Same plusy.

-- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

wolalbym czolg moglbym strzelac do trolli

Data: 2010-05-30 13:01:55
Autor: to
gooral wrote:

wolalbym czolg moglbym strzelac do trolli

Taki z zagiętą lufą? ;)

Data: 2010-05-30 17:58:21
Autor: Rafał Grzelak
gooral wrote:

> łowisko, dokonać wodowania, a następnie poławiać bezpo¶rednio z
> fotela kierowcy.  Same plusy.

wolalbym czolg moglbym strzelac do trolli

owned :D

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-05-30 19:56:35
Autor: CeSaR
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
Jacys wedkarze na sali? ;)

Sa :-) Ale ja na Twoim miejscu bym popatrzyl za VW T2 w ostatecznosci T3.
Samochód jako taki jest cool i z klasa a na wypady wedkarskie nadaje sie jak malo co. Jak sie jeszcze troche namysle to chyba wróce do starych upodoban i sobie taki znów zanabede :-)

Data: 2010-05-30 12:46:59
Autor: gooral
On 30 Maj, 18:56, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
> [...]

malo co. Jak sie jeszcze troche namysle to chyba wróce do starych upodoban i

heh myslalem przez moment o kupnie vivaro crew cab (5 siedzen i paka),
ale ciezko ponoc ubezpieczyc commerciala na osobe prywatna do tego na
rzaden parking wielopoziomowy nie wjade (nad woda tez nie)

ale skonczmy zarty ten pomysl z przekladaniem wedek przez otwor w
kanapie mi sie spodobal czy jakies inne auta procz astry go maja? (juz
wyczailem, ze w 626 '01 sedan u kolegi jest)
btw znalazlem tez passata kombi '00 za podobna kase (1.8 benzyna) Ma
kots moze poprzednia primere kombi? (bo udalo mi sie znalezc ja dosyc
tanio po wszelkich przegladach etc '00 i jest 1/3 tansza od innych aut
na jakie patrzylem (tzn mondeo/focus/picasso/passat etc)

Data: 2010-05-31 13:20:07
Autor: Olleo
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
Forester byl moim 100% faworytem, ale maly jest... ani za kierownica
nie siade (mam 187 i dlugie nogi) bez dotykania kolanami kierownicy

Nie wiem, jak ta wedka, ale ciekaw jestem, jak wsiadales do tego
Forka, bo ja z moimi 189cm, swego czasu 113kg oraz dlugasnymi kulasami
i kajakami na nogach nigdy problemow z wsiadaniem i siedzeniem w Forku
nie mialem. Co wiecej przy prawidlowej pozycji siedzenie mam jeszcze
dwie "dziurki" od konca szyny, a oparcie na maksa zblizone do
kierownicy (dopiero wtedy bez problemow i zgodnie ze sztuka moge
krecic kiera trzymajac ja obiema rekami, co jest istotne m.in. przy
kontrach) i nawet wtedy miejsca mam dosc. Przyczepilbym sie jedynie do
ilosci miejsca z tylu i w bagazniku, ale z drugiej strony nie lubie
ogromnych suvow (wliczajac najnowszy model Forka).
--
Olleo

Data: 2010-05-31 13:36:00
Autor: gooral
On 31 Maj, 21:20, Olleo <ol...@tlen.pl> wrote:
> [...]

ilosci miejsca z tylu i w bagazniku, ale z drugiej strony nie lubie
ogromnych suvow (wliczajac najnowszy model Forka).

mam 187 wzrostu, ale dlugawe nogi (mam problem ze spodniami najlepiej
pasujace maja rozmiar 40 33 w "overtrousers" goretexowe od berghousa
nei weszlem nawet na gole nogi a xxxl mierzylem bodaj - najwieksze w
ofercie) i jestem spaslak (110-115kg) but 45-46
nie udalo mi sie (siedzenie na max do tylu i w gore w dol testowane)
usiasc tak by kolanami nie dotykac kierownicy (tzn moge je rozlozyc
jakos na boki, ale to nie to)
kiera ma regulacje tylko w jednej plaszczyznie (gora dol), albo gapa
jestem.
nie mowie, ze sie nie mieszcze (no w mercu 250slk '98 i w vw caddy '02
to sie ledwo miescilem to samo w navarze '03) tylk, ze mi ciasno i
malo miejsca
witaj w antyklubie nowego forka (zreszta impreza to tez porazka)

Data: 2010-05-31 21:22:42
Autor: Olleo
[...]

Mysle, ze problem lezy gdzies indziej. Popelniasz ten sam blad, co ja,
jak bylem swiezo upieczonym kierowca. Wtedy tez myslalem, ze tylko
Audi 100 mnie ratuje, a do Fiata Uno na kursie prawa jazdy musialem
sie skladac jak scyzoryk. Teraz wiem, ze pozycja przeze mnie zajmowana
byla absolutnie niepoprawna. Zasad jest znacznie wiecej, ale wymienie
ci chocby dwa argumenty za tym, ze nogi jednak musza byc zgiete:
1. jesli masz calkowicie wyprostowane nogi, to nie masz sily, a raczej
momentu do awaryjnego hamowania
2. duzo latwiej uszkodzic nogi wyprostowane w wypadku, niz zgiete

Poszukaj opisow, rysunkow i filmow (w szczegolnosci z udzialem
kierowcow rajdowych) o prawidlowej postawie, poprobuj przez jakis czas
- przyzwyczaisz sie i docenisz nowa pozycje za kierownica.

p.s. a stary Forek zacny jest. Wiele razy juz zastanawialem sie nad
zmiana na cos innego, ale AWD i bulgot boxera skutecznie mnie od tego
odwodza ;)
--
Olleo

Data: 2010-06-01 15:58:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-01 06:22, Olleo pisze:

p.s. a stary Forek zacny jest. Wiele razy juz zastanawialem sie nad
zmiana na cos innego, ale AWD i bulgot boxera skutecznie mnie od tego
odwodza ;)

Muszę się kiedy¶ do niego dorwać. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-01 09:00:51
Autor: Olleo
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
Muszę się kiedy¶ do niego dorwać. :P

Sie juz raz dorwales i mi teraz blotnik rdzewieje :P
--
Olleo

Data: 2010-06-01 20:48:45
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-01 18:00, Olleo pisze:
Muszę się kiedy¶ do niego dorwać. :P

Sie juz raz dorwales i mi teraz blotnik rdzewieje :P

Taa i każdego kto wsi±dzie dopada koklusz! ;)

Data: 2010-06-01 13:38:50
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
btw z ciekawosci czy kia rio estate ma jakosc adekwatna do ceny?
znalazlem kombi 1.3 i 1.4 ponizej 3000 euro wiem,z e jak na kombi to
male jest, ale byly by nowsze

Data: 2010-06-02 06:34:19
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
mowa o rocznika '04 sorki, ale edycji nei znalazlem

Data: 2010-06-03 12:25:11
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
ech nie chcialo mi sie lazic (w irlandii komunikacja publiczna to
smiech na sali nawet rozkladow nie ma a wszystko jezdzi do i z centrum
do jednego znajomego mam okolo 30min autem i niemal 4h autobusem.... i
nie mialem jak sprawdzic wiecej jak 1 miejscowke dziennie) I padlo na
passata '00 sedan (wiem zupelne przeciwienstwo zamiarow, ale tak
bywa ;) nie kupuje auta na cale zycie bagzanik lekko za maly na wedki
(ale procz mondeo kombi nie spotkalem nic wystarczajaco duzego -
zawsze mozna zlozyc kanape i na 100 procent styknie.
pozatym bagaznik przepastny jak wedki opre o kanape od srodka (nie
przewiduje wiecej jak 3 osob w srodku) to i zwloki bym zmiescil na
zanete ;) w irlandii nie zmienia sie rejestracji auta stad mozna
sprawdzic czy auto robilo za taksowke (ubezpieczenie/przeznaczenie
commercial w papierach) - ten raczej nie.

Data: 2010-06-07 10:05:58
Autor: acelnószz
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
Jeszcze Vauxhall Omega ;-)