kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Data: 2010-05-30 12:53:02
Autor: to
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
gooral wrote:

Jacys wedkarze na sali? ;)

Ja bym kupił poniemiecką amfibię, będziesz mógł wtoczyć się na łowisko, dokonać wodowania, a następnie poławiać bezpośrednio z fotela kierowcy. Same plusy.

Data: 2010-05-30 05:59:16
Autor: gooral
On 30 Maj, 13:53, to <t...@abc.xyz> wrote:
gooral wrote:
> Jacys wedkarze na sali? ;)

Ja bym kupił poniemieck± amfibię, będziesz mógł wtoczyć się na łowisko,
dokonać wodowania, a następnie poławiać bezpo¶rednio z fotela kierowcy.
Same plusy.

-- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

wolalbym czolg moglbym strzelac do trolli

Data: 2010-05-30 13:01:55
Autor: to
gooral wrote:

wolalbym czolg moglbym strzelac do trolli

Taki z zagiętą lufą? ;)

Data: 2010-05-30 17:58:21
Autor: Rafał Grzelak
gooral wrote:

> łowisko, dokonać wodowania, a następnie poławiać bezpo¶rednio z
> fotela kierowcy.  Same plusy.

wolalbym czolg moglbym strzelac do trolli

owned :D

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl