kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Data: 2010-05-30 19:56:35
Autor: CeSaR
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
Jacys wedkarze na sali? ;)

Sa :-) Ale ja na Twoim miejscu bym popatrzyl za VW T2 w ostatecznosci T3.
Samochód jako taki jest cool i z klasa a na wypady wedkarskie nadaje sie jak malo co. Jak sie jeszcze troche namysle to chyba wróce do starych upodoban i sobie taki znów zanabede :-)

Data: 2010-05-30 12:46:59
Autor: gooral
On 30 Maj, 18:56, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
> [...]

malo co. Jak sie jeszcze troche namysle to chyba wróce do starych upodoban i

heh myslalem przez moment o kupnie vivaro crew cab (5 siedzen i paka),
ale ciezko ponoc ubezpieczyc commerciala na osobe prywatna do tego na
rzaden parking wielopoziomowy nie wjade (nad woda tez nie)

ale skonczmy zarty ten pomysl z przekladaniem wedek przez otwor w
kanapie mi sie spodobal czy jakies inne auta procz astry go maja? (juz
wyczailem, ze w 626 '01 sedan u kolegi jest)
btw znalazlem tez passata kombi '00 za podobna kase (1.8 benzyna) Ma
kots moze poprzednia primere kombi? (bo udalo mi sie znalezc ja dosyc
tanio po wszelkich przegladach etc '00 i jest 1/3 tansza od innych aut
na jakie patrzylem (tzn mondeo/focus/picasso/passat etc)

kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza