kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza

Data: 2010-05-31 13:20:07
Autor: Olleo
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
Forester byl moim 100% faworytem, ale maly jest... ani za kierownica
nie siade (mam 187 i dlugie nogi) bez dotykania kolanami kierownicy

Nie wiem, jak ta wedka, ale ciekaw jestem, jak wsiadales do tego
Forka, bo ja z moimi 189cm, swego czasu 113kg oraz dlugasnymi kulasami
i kajakami na nogach nigdy problemow z wsiadaniem i siedzeniem w Forku
nie mialem. Co wiecej przy prawidlowej pozycji siedzenie mam jeszcze
dwie "dziurki" od konca szyny, a oparcie na maksa zblizone do
kierownicy (dopiero wtedy bez problemow i zgodnie ze sztuka moge
krecic kiera trzymajac ja obiema rekami, co jest istotne m.in. przy
kontrach) i nawet wtedy miejsca mam dosc. Przyczepilbym sie jedynie do
ilosci miejsca z tylu i w bagazniku, ale z drugiej strony nie lubie
ogromnych suvow (wliczajac najnowszy model Forka).
--
Olleo

Data: 2010-05-31 13:36:00
Autor: gooral
On 31 Maj, 21:20, Olleo <ol...@tlen.pl> wrote:
> [...]

ilosci miejsca z tylu i w bagazniku, ale z drugiej strony nie lubie
ogromnych suvow (wliczajac najnowszy model Forka).

mam 187 wzrostu, ale dlugawe nogi (mam problem ze spodniami najlepiej
pasujace maja rozmiar 40 33 w "overtrousers" goretexowe od berghousa
nei weszlem nawet na gole nogi a xxxl mierzylem bodaj - najwieksze w
ofercie) i jestem spaslak (110-115kg) but 45-46
nie udalo mi sie (siedzenie na max do tylu i w gore w dol testowane)
usiasc tak by kolanami nie dotykac kierownicy (tzn moge je rozlozyc
jakos na boki, ale to nie to)
kiera ma regulacje tylko w jednej plaszczyznie (gora dol), albo gapa
jestem.
nie mowie, ze sie nie mieszcze (no w mercu 250slk '98 i w vw caddy '02
to sie ledwo miescilem to samo w navarze '03) tylk, ze mi ciasno i
malo miejsca
witaj w antyklubie nowego forka (zreszta impreza to tez porazka)

Data: 2010-05-31 21:22:42
Autor: Olleo
[...]

Mysle, ze problem lezy gdzies indziej. Popelniasz ten sam blad, co ja,
jak bylem swiezo upieczonym kierowca. Wtedy tez myslalem, ze tylko
Audi 100 mnie ratuje, a do Fiata Uno na kursie prawa jazdy musialem
sie skladac jak scyzoryk. Teraz wiem, ze pozycja przeze mnie zajmowana
byla absolutnie niepoprawna. Zasad jest znacznie wiecej, ale wymienie
ci chocby dwa argumenty za tym, ze nogi jednak musza byc zgiete:
1. jesli masz calkowicie wyprostowane nogi, to nie masz sily, a raczej
momentu do awaryjnego hamowania
2. duzo latwiej uszkodzic nogi wyprostowane w wypadku, niz zgiete

Poszukaj opisow, rysunkow i filmow (w szczegolnosci z udzialem
kierowcow rajdowych) o prawidlowej postawie, poprobuj przez jakis czas
- przyzwyczaisz sie i docenisz nowa pozycje za kierownica.

p.s. a stary Forek zacny jest. Wiele razy juz zastanawialem sie nad
zmiana na cos innego, ale AWD i bulgot boxera skutecznie mnie od tego
odwodza ;)
--
Olleo

Data: 2010-06-01 15:58:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-01 06:22, Olleo pisze:

p.s. a stary Forek zacny jest. Wiele razy juz zastanawialem sie nad
zmiana na cos innego, ale AWD i bulgot boxera skutecznie mnie od tego
odwodza ;)

Muszę się kiedyś do niego dorwać. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-01 09:00:51
Autor: Olleo
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
Muszę się kiedyś do niego dorwać. :P

Sie juz raz dorwales i mi teraz blotnik rdzewieje :P
--
Olleo

Data: 2010-06-01 20:48:45
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-01 18:00, Olleo pisze:
Muszę się kiedyś do niego dorwać. :P

Sie juz raz dorwales i mi teraz blotnik rdzewieje :P

Taa i każdego kto wsiądzie dopada koklusz! ;)

Data: 2010-06-01 13:38:50
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
btw z ciekawosci czy kia rio estate ma jakosc adekwatna do ceny?
znalazlem kombi 1.3 i 1.4 ponizej 3000 euro wiem,z e jak na kombi to
male jest, ale byly by nowsze

Data: 2010-06-02 06:34:19
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
mowa o rocznika '04 sorki, ale edycji nei znalazlem

Data: 2010-06-03 12:25:11
Autor: gooral
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
ech nie chcialo mi sie lazic (w irlandii komunikacja publiczna to
smiech na sali nawet rozkladow nie ma a wszystko jezdzi do i z centrum
do jednego znajomego mam okolo 30min autem i niemal 4h autobusem.... i
nie mialem jak sprawdzic wiecej jak 1 miejscowke dziennie) I padlo na
passata '00 sedan (wiem zupelne przeciwienstwo zamiarow, ale tak
bywa ;) nie kupuje auta na cale zycie bagzanik lekko za maly na wedki
(ale procz mondeo kombi nie spotkalem nic wystarczajaco duzego -
zawsze mozna zlozyc kanape i na 100 procent styknie.
pozatym bagaznik przepastny jak wedki opre o kanape od srodka (nie
przewiduje wiecej jak 3 osob w srodku) to i zwloki bym zmiescil na
zanete ;) w irlandii nie zmienia sie rejestracji auta stad mozna
sprawdzic czy auto robilo za taksowke (ubezpieczenie/przeznaczenie
commercial w papierach) - ten raczej nie.

Data: 2010-06-07 10:05:58
Autor: acelnószz
kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
Jeszcze Vauxhall Omega ;-)