kilka słów prawdy

Data: 2010-04-11 16:42:43
Autor: Mariusz Merta
kilka słów prawdy
http://fronda.pl/menda/blog/kondukt_zalobny
j.w.
miałem coś podobnego napisać...ale znalazłem to
Mariusz Merta

Data: 2010-04-12 02:31:33
Autor: Tomy M.
kilka słów prawdy
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:d51abd7b-825f-43ae-b3ee-92e4acda6f7fy17g2000yqd.googlegroups.com...
http://fronda.pl/menda/blog/kondukt_zalobny
j.w.
miałem coś podobnego napisać...ale znalazłem to

  Autor zadaje pytanie: Jak oni się czują?
Odpowiedź jest prosta: Oni są w robocie, to klasyczna
socjotechnika, wyrażają żal by pozyskać sympatię ludzi
którzy ich nienawidzą. Prezydent Kaczyński nie cierpiał
tej z tłustymi włosami, nie widzę najmniejszego powodu
abym jego zwolennicy mieli zmienić teraz zdanie o niej.
Pamiętam dobrze że w rozmowach zopozycją (SLD i PIS)
zawsze pięknie określała się jako MY. Bez absolutnie
żadnych skrupółów przedstawiała się jak partyjna
koleżanka TUSKA i z tej pozycji prowadziłą rozmowę.
Kiedyś ogladałem kawałek tego pseudodziennikarstwa
i aż mnie cofało na te jej "ALE MY ..." "...A WY"
 To propaganda ANTYPOLSKA nie dość że trwa, to osiągnęła wymiar
którego nie spodziewałem się w najczarniejszym scenariuszu.
Przed 10 minutami Miecugow w rozmowie z Komorowskim
przejęzyczył się kolejny raz: ... po przejęciu władzy.
To nie przejęzyczenie, to sztuczki socjtechniczne.
W ten sposób stwarza się wrażenie na odbiorcy że
to są fakty dokonane.
  Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego jak łatwo
sterować ludźmi. Kreowanie jakieś trzeciej prawdy
na fakty ilustruje się obrazem. Jak to się robi?
Np. Mówiąc o decyzji kogoś z władzy "... klamka zapadła"
i pokazuje się dłoń naciskającą klamkę.
To wystarcza ... spory % ludzi podświadomie uzna ten obraz,
lekko spóźniony w stosunku do słów jako faktyczne
uzasadnienie przedstawianej decyzji. To wynika z budowy
mózgu. Działa tutaj zasada "bo". Mózg odbierze
słowa i ilustracje ją potwierdzającą jako coś logicznego
i zrozumiałego, przyjmie to i zakoduje jako bezsporny
fakt, dogmat.

 Jest garstka ludzi którzy potrafią się przed tym
bronić, bo nawet świadomość manipulacji nie
wystarcza do obrony przed tym. Obrona polega na
ciągłej analizie obrazu i dźwięku, analizie
montażu, użytej muzyki w tle. Tak naprawdę
puszczenie np. WSI24 na TV "w tle" to z socjotechnicznego
punktu widzenia samobójstwo. Ta telewizja to pralnia
mózgu i nie dotyczy to tylko polityki, oni chcą
mieć wpływ na wszystko. Na to jakiego proszku używacie
i również na to aby ceny nieruchomości wzrosły!
(ciągłe pieerzenie że idą w górę, podczas gdy
faktycznie sapdają od prawie roku) mają wpływ na
ruchy na GWP i na to co Wasz kot dzisiaj będzie żarł
na śmiadanie. Jakie płatki sami zeżrecie i o jakim aucie
będziecie marzyć jadąc autobusem do roboty.
Mają wpływ nawet na to czy będziecie się dzisiaj dobrze czuć
(prognoza pogody: bio warunki niekorzysten/korzystne)
Decydują co będziecie ogladać (jaki film)i kto wygra
w teleturnieju. (obowiązkowo musi być chociaż jeden
uczestnik innej rasy ... tego nie rozgryzłem jeszcze i nie
wiem dlaczego w kraju gdzie mieszka ze 200 murzynów trzeba pozkazać
chociaż jednego raz na godzinię) Nie zauwayłem natomiast
inwalidów w ich teleturniejach, mimo że przecież są ich dziesiątki
tysięcy.(setki tys.?).

Media oszukują Was, kierują Wami jak marionetkami.

Rydzyk robi to samo, chociaż mniej komercyjnie.
Tak naprawdę to zwolennikom Kaczyńskich do Rydzyka
dalej niż do TVN/PO.

Jakie media polecam? ŻADNYCH! Polecam myślenie...

PS. Nie jestem fanem PIS, daleko mi od lizania tyłka
amerykanom i ich zasranej tarczy. Czuję się słowianinem,
czuję bliskość Litwy, Ukrainy, Białorusi i nawet Rosji.
Do naszych zachodnich "przyjaciół" czuje coś wręcz
odwrotnego. Daleko mi od rozpasanych Holendrów z jointami
w zębach czy Amerykańskich grubych cwaniaków pasących
nas tymi swoimi śmieciowymi papierkami. (Na cholerę
nam erzerwy dolarowe, zamienić to expresem na złoto
i tylko w złocie trzymać rezerwy)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-11 19:30:10
Autor: Mariusz Merta
kilka słów prawdy
On 12 Kwi, 01:31, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumis...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:d51abd7b-825f-43ae-b3ee-92e4acda6f7f@y17g2000yqd.googlegroups.com...http://fronda.pl/menda/blog/kondukt_zalobny
> [...]

nas tymi swoimi śmieciowymi papierkami. (Na cholerę
nam erzerwy dolarowe, zamienić to expresem na złoto

jaaaasneeeeee
widzę to tajemnicze uczucie typowego yntelektualysty do tej zbójeckiej
magii siły proletariatu
reprezentowanego przez ralsocjalizm...któren teraz jakos dziwnie
przekłada sie nabliskość
idei panslavii prezentowanej przez carskiego agenta towiańskiego...
z pańskiej yntelektualnej myśliw wyczuwa jakiś kałmucki zapach
z domieszka łez mordowanych w katowniach łubianki...
jak ci tak blsko do "słowian" z litwy to won za ural, ruki po szwam
iszagom marsz na sybir
rosyjski prowoku...
Mariusz Merta

Data: 2010-04-12 08:44:10
Autor: MarekS
kilka słów prawdy

[...]

ni dziwi zachowanie hien pismakow i pelowcow,  boja sie tych tlumow ktore przewijaja sie po ulicach oddajac hold i mruczac cos pod nosem ze to nie mogl byc przypadek

kilka słów prawdy