kilkudniowe assistance

Data: 2013-11-14 21:01:56
Autor: Klebespachtel
kilkudniowe assistance
Witam,

jadę szrotem w trasę, szukam w necie i widzę, że już nie można kupić kilkudniowego assistance? Te które mam z OC obejmuje tylko holowanie w przypadku kolizji z innym pojazdem ;).

Pozdr.

Data: 2013-11-14 23:03:05
Autor: X-Man
kilkudniowe assistance
"Klebespachtel" <fake_1234xyz@o2.pl> wrote in message news:l63a7i$5mc$1node2.news.atman.pl...
Witam,
jadę szrotem w trasę, szukam w necie i widzę, że już nie można kupić kilkudniowego assistance? Te które mam z OC obejmuje tylko holowanie w przypadku kolizji z innym pojazdem ;).

w mbanku jest za 20zł/miesiąc czy coś ale startuje tylko od początku miesiąca więc teraz musisz kupić na grudzień i najlepiej od razu wypowiedzieć bo ci się przedłuży na styczeń...

Pzdr
Piotrek

kilkudniowe assistance