killer - czas oczekiwania na zwrot środków po zerwaniu lokaty

Data: 2009-04-06 09:15:51
Autor: macka
killer - czas oczekiwania na zwrot środków po zerwaniu lokaty
On 6 Kwi, 17:51, krzysiek <ano...@mail.net> wrote:
Wczoraj (niedziela) zerwałem lokatę. Wydawało mi się, że dziś popołudniu
powinny wrócić na konto (mBank), a tu jeszcze nie ma. No chyba że się mylę?

Tez nie dostalem zwrotu. Nie wiem czy to wina mBanku czy Pocztowego.
Hehe.. najsmieszniejsze, ze przelalem je juz dalej, wiec moze mBank
zarobi na odsetkach z overdraftu...

MK

Data: 2009-04-06 19:08:34
Autor: perszing
macka@interia.pl pisze:
[...]

Ciekawe jest to, ze dzisiaj zerwalem dwie lokaty w pocztowym i tylko jedna doszla do mbanku. Zerwanie nastapilo w odstepnie maksimum 2 minut.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-04-06 19:17:40
Autor: MK
"perszing" <marcin-kowalik@wp.pl.pl> wrote in message news:grdcvr$laf$1news.onet.pl...

Ciekawe jest to, ze dzisiaj zerwalem dwie lokaty w pocztowym i tylko jedna doszla do mbanku. Zerwanie nastapilo w odstepnie maksimum 2 minut.

u mnie juz wszystko jest na koncie w mBanku... czyli jednak nie zarobia ;)

MK

killer - czas oczekiwania na zwrot środków po zerwaniu lokaty