kilofazer, fazer600, a mo??e co?? innego

Data: 2014-02-18 13:28:09
Autor: dddddddd
kilofazer, fazer600, a mo??e co?? innego
Cze艣膰,
planuj臋 zmian臋 motoru (w tej chwili Pegaso650, ale mam ok. 170cm wi臋c jak dla mnie troch臋 za wysoki). M贸j bud偶et to raczej do 10.000z艂, ale ch臋tnie wydam mniej - i w tej cenie chcia艂bym si臋 zmie艣ci膰 z kuframi (przynajmniej jednym). Napisa艂em raczej, bo nie wykluczam wi臋kszej kwoty, ale te偶 nie wykluczam motocykla za po艂ow臋 tej ceny :)
Najpierw my艣la艂em nad Fazerem 600, ale planuj臋 wypady po kilkaset km - na pocz膮tek z plecaczkiem - dop贸ki nie nam贸wi臋 偶ony na swoje dwa ko艂a :).
Jako 偶e 偶ona og贸lnie jest do艣膰 oporna je艣li chodzi o motocykl, to chcia艂bym kupi膰 co艣 co pos艂u偶y mi d艂u偶ej i nie b臋d臋 musia艂 jej znowu tru膰 g艂owy ;).
Og贸lnie motocykl wykorzystam na dojazdy do miasta, popo艂udniowe wypady odstresowuj膮ce :) i w艂a艣nie d艂u偶sze wypady - kilkaset km za jednym zamachem.
Spodoba艂 mi si臋 fazer1000 (np. taki jak ten - to nie reklama: http://otomoto.pl/yamaha-fzs-1000-fazer-3-kufry-M3910922.html ) - tylko czy nie jest to ju偶 za wielka maszyna?
W nowszych fazerkach600 by艂 chyba ABS - warto w og贸le zwraca膰 na to uwag臋? w kilofazerach w tym przedziale cenowym chyba nie by艂o.

艁ukasz

Data: 2014-02-19 16:35:03
Autor: ARO
kilofazer, fazer600, a mo??e co?? innego
U偶ytkownik "dddddddd" <fejk@email.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ldvjks$50g$1dont-email.me...
[...]
[...]

Du偶ego fazera nie mia艂em, ale Czy co艣 Tobie da je偶eli napisz臋, 偶e ma艂y fazer (taki do 2003) jest szybki i mega ekonomiczny, a zarazem zajebiscie niewygodny dla pasazera? Moja baba wymi臋k艂a po 30km na polskich drogach. Przejedz sie jednym i drugim (najlepiej z 偶on膮) i sam stwierdzisz czego potrzebujesz, a dysponuj膮c tak膮 got贸wk膮 i tak kupisz to co b臋dzie w lepszym stanie.

pzdr
--
ARQ
transalp

Data: 2014-02-21 10:33:58
Autor: dddddddd
W dniu 2014-02-19 16:35, ARO pisze:

[...]

co艣 mi to da - bo raczej si臋 na niego nie zdecyduj臋 - ciekawe jak FZ6 - bo te jeszcze zmieszcz膮 si臋 w moim bud偶ecie.
A liczy艂em na odpowiedzi w stylu 'bierz bandita bo jest zajebi艣cie wygodny' albo 'jak masz 170cm to fazera1000 nie bierz bo b臋dzie za du偶y' ;)

艁ukasz

Data: 2014-02-21 08:25:32
Autor: Prawy
kilofazer, fazer600, a mo?e co? innego
jak - co takiego mo縩a zrobi takiemu fajnemu motoru...?
....i co takiego potrzebnego w tych kurfach wozicie?

- fzs1000

Data: 2014-02-24 13:20:24
Autor: dddddddd
W dniu 2014-02-21 17:25, Prawy pisze:
jak - co takiego mo縩a zrobi takiemu fajnemu motoru...?
...i co takiego potrzebnego w tych kurfach wozicie?

-
fzs1000

przecie wiadomo 縠 nikt do miasta czy na jednodniow wycieczk takich kufr體 ci眊n辨 nie b阣zie.
Ja w swoim moto mam jeden kufer, ale nie wyje縟縜砮m nigdy na d硊縠j ni jeden dzie i zawsze sam - a jeden kufer przydawa si bo je糳zi砮m nim te do pracy (a nawet jak nic nie wioz砮m to mia砮m gdzie kask i r阫awice zostawi)

kasz

Data: 2014-02-24 13:23:01
Autor: dddddddd
[...]

z reszt - w obecnym motocyklu mam uchwyt boczny na drabin teleskopow, z powodzeniem mo縩a by硂 si wybra na serwis w rynku :)
teraz ju tego nie potrzebuj, ale wcze秐iej inaczej bym si moto do pracy nie wybra.
Chyba jedyny motocykl serwisowy w moim rejonie :)

kasz

kilofazer, fazer600, a mo??e co?? innego