kilofazer, fazer600, a mo??e co?? innego

Data: 2014-02-18 13:28:09
Autor: dddddddd
kilofazer, fazer600, a mo??e co?? innego
Cześć,
planuję zmianę motoru (w tej chwili Pegaso650, ale mam ok. 170cm więc jak dla mnie trochę za wysoki). Mój budżet to raczej do 10.000zł, ale chętnie wydam mniej - i w tej cenie chciałbym się zmieścić z kuframi (przynajmniej jednym). Napisałem raczej, bo nie wykluczam większej kwoty, ale też nie wykluczam motocykla za połowę tej ceny :)
Najpierw myślałem nad Fazerem 600, ale planuję wypady po kilkaset km - na początek z plecaczkiem - dopóki nie namówię żony na swoje dwa koła :).
Jako że żona ogólnie jest dość oporna jeśli chodzi o motocykl, to chciałbym kupić coś co posłuży mi dłużej i nie będę musiał jej znowu truć głowy ;).
Ogólnie motocykl wykorzystam na dojazdy do miasta, popołudniowe wypady odstresowujące :) i właśnie dłuższe wypady - kilkaset km za jednym zamachem.
Spodobał mi się fazer1000 (np. taki jak ten - to nie reklama: http://otomoto.pl/yamaha-fzs-1000-fazer-3-kufry-M3910922.html ) - tylko czy nie jest to już za wielka maszyna?
W nowszych fazerkach600 był chyba ABS - warto w ogóle zwracać na to uwagę? w kilofazerach w tym przedziale cenowym chyba nie było.

Łukasz

Data: 2014-02-19 16:35:03
Autor: ARO
Użytkownik "dddddddd" <fejk@email.com> napisał w wiadomości news:ldvjks$50g$1dont-email.me...
[...]
[...]

Dużego fazera nie miałem, ale Czy coś Tobie da jeżeli napiszę, że mały fazer (taki do 2003) jest szybki i mega ekonomiczny, a zarazem zajebiscie niewygodny dla pasazera? Moja baba wymiękła po 30km na polskich drogach. Przejedz sie jednym i drugim (najlepiej z żoną) i sam stwierdzisz czego potrzebujesz, a dysponując taką gotówką i tak kupisz to co będzie w lepszym stanie.

pzdr
--
ARQ
transalp

Data: 2014-02-21 10:33:58
Autor: dddddddd
W dniu 2014-02-19 16:35, ARO pisze:

[...]

coś mi to da - bo raczej się na niego nie zdecyduję - ciekawe jak FZ6 - bo te jeszcze zmieszczą się w moim budżecie.
A liczyłem na odpowiedzi w stylu 'bierz bandita bo jest zajebiście wygodny' albo 'jak masz 170cm to fazera1000 nie bierz bo będzie za duży' ;)

Łukasz

Data: 2014-02-21 08:25:32
Autor: Prawy
kilofazer, fazer600, a mo?e co? innego
jak - coś takiego można zrobić takiemu fajnemu motoru...?
....i co takiego potrzebnego w tych kurfach wozicie?

- fzs1000

Data: 2014-02-24 13:20:24
Autor: dddddddd
W dniu 2014-02-21 17:25, Prawy pisze:
jak - coś takiego można zrobić takiemu fajnemu motoru...?
...i co takiego potrzebnego w tych kurfach wozicie?

-
fzs1000

przecież wiadomo że nikt do miasta czy na jednodniową wycieczkę takich kufrów ciągnąć nie będzie.
Ja w swoim moto mam jeden kufer, ale nie wyjeżdżałem nigdy na dłużej niż jeden dzień i zawsze sam - a jeden kufer przydawał się bo jeździłem nim też do pracy (a nawet jak nic nie wiozłem to miałem gdzie kask i rękawice zostawić)

Łukasz

Data: 2014-02-24 13:23:01
Autor: dddddddd
[...]

z resztą - w obecnym motocyklu mam uchwyt boczny na drabinę teleskopową, z powodzeniem można było się wybrać na serwis w rynku :)
teraz już tego nie potrzebuję, ale wcześniej inaczej bym się moto do pracy nie wybrał.
Chyba jedyny motocykl serwisowy w moim rejonie :)

Łukasz

kilofazer, fazer600, a mo??e co?? innego