kim jest obsrywator i niewiadomski

Data: 2012-08-27 08:14:24
Autor: mkarwan
kim jest obsrywator i niewiadomski
Jogi ma pewne charakterystyczne określenia.
Może się kamuflować w różny sposób, lecz prędzej czy później wyjdzie z niego jego natura.
Leszek Niewiadomski to także jogi.

Data: 2012-08-27 05:07:21
Autor: emailstuffname@gmail.com
kim jest obsrywator i niewiadomski
On 27 Sie, 02:14, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Jogi ma pewne charakterystyczne okre lenia.
Mo e si kamuflowa w r ny spos b, lecz pr dzej czy p niej wyjdzie z niego
jego natura.
Leszek Niewiadomski to tak e jogi.

ROTFL

Data: 2012-08-27 08:31:37
Autor: leszek niewiadomski
Am 27.08.2012 08:14, schrieb mkarwan:
Jogi ma pewne charakterystyczne określenia.
Może się kamuflować w różny sposób, lecz prędzej czy później wyjdzie z
niego jego natura.
Leszek Niewiadomski to także jogi.
Udajesz idiote czy nim jestes?
Przeciez wiesz, ze to klamstwo. Udajesz idiote czy nim jestes?

--
ln.

Data: 2012-08-27 09:27:08
Autor: mkarwan

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:k1f489$mo0$1online.de...
[...]

W przeciwieństwie do ciebie nie jestem

Data: 2012-08-27 11:19:26
Autor: leszek niewiadomski
Am 27.08.2012 09:27, schrieb mkarwan:

[...]

Rozne byly i sa definicje normalnosci. Nie wiem jednak jak nazwac kogos, kto od lat z uporem mianiaka zasmieca internet swoimi obsesjami, a inaczej myslacych, kpiacych lub plujacych nazywa idiotami?
--
ln.

Data: 2012-08-27 13:54:41
Autor: mkarwan

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:k1fe2u$t6o$1online.de...
[...]

kłamiesz, jak zwykle zresztą

Data: 2012-08-28 01:10:28
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Ale to nie on założył przez te latach kilka tysięcy paściarskich wątków na
temat Żydów, tylko WY urwan.

I nie pytajcie się kto to jest urwan, tylko lepiej sami policzcie te wasze
wątki o Żydach, chyba że chcecie by ktoś was w tym wyręczył.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-28 09:03:39
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k1gup1$am0$1dont-email.me...
[...]

Co to jest "urwan"?
Co to jest "wy"?

Data: 2012-08-28 18:26:10
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

"Wy" to forma grzecznościowa wywodząca się z języka francuskiego, której
czasem używam zwracając się do was.

A "urwan" to "kurwan" tyle że bez "k" na początku.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-28 20:20:48
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k1irf1$dev$1dont-email.me...
mkarwan napisał:

[...]

Wielokrotnie pisałem, ze nie życzę sobie zwracania się do mnie per "wy".
Zatem to jest w twoim wykonaniu forma chamska

A "urwan" to "kurwan" tyle że bez "k" na początku.

Co to jest "kurwan" tchórzu?

Data: 2012-08-28 23:14:51
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

[...]

A ja nie życzę sobie by w moich listach było widoczne moje IP.

A "urwan" to "kurwan" tyle że bez "k" na początku.

Co to jest "kurwan" tchórzu?

To "urwan" tyle że z "k" na początku.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-29 07:49:00
Autor: mkarwan
kim jest obsrywator i niewiadomski
Grzegorz Z.:
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

Grzegorz Z.:
"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: kim jest obsrywator i niewiadomski
Date: Tue, 28 Aug 2012 23:14:51 +0200

Data: 2012-08-29 17:01:50
Autor: Przemysław M.
kim jest obsrywator i niewiadomski
Dnia Wed, 29 Aug 2012 07:49:00 +0200, mkarwan napisaů(a):

PRZESTAŃ SPAMOWAĂ FORUM TROLLU!

Grzegorz Z.:
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz koúcióů.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

Grzegorz Z.:
"Niechaj bćdzie przeklćty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najúwićtsza, i
caůe królestwo niebieskie"

Tchórz ukrywajŕcy sie za anonymizerem

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 28 Aug 2012 23:14:51 +0200

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-08-28 20:57:30
Autor: Marek Woydak
Dnia Mon, 27 Aug 2012 09:27:08 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Moim zdaniem jesteś parszywym spamerem i trollem.

MW

Data: 2012-08-28 22:12:39
Autor: mkarwan

From: Marek Woydak <marek2x@wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 28 Aug 2012 20:57:30 +0200
Sender: #Marek# <>

Data: 2012-08-27 11:26:43
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-27 08:14, mkarwan pisze:

Leszek Niewiadomski to także jogi.

Sam nick sugeruje że user chce pozostać anonimowy. ;-)

Data: 2012-08-27 22:02:33
Autor: Grzegorz Z.
kim jest obsrywator i niewiadomski
Idź do psychiatry bo zachowujesz się nienormalnie. --
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Mon, 27 Aug 2012 22:02:33 +0200

Data: 2012-08-28 01:12:53
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

PO co ci widoczność IP w nagłówkach moich listów?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-28 01:38:41
Autor: Chiron

Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k1guth$amf$1dont-email.me...
mkarwan napisał:

Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

PO co ci widoczność IP w nagłówkach moich listów?

....że się wtrącę: widzisz moje IP. Możesz mnie łatwo zlokalizować- i już kilka osób to bez problemu zrobiło. Ba! Nawet do mnie dzwoniono. No ale właściwie czemu mam się chować? Nie mam janusowego oblicza- niczego nie ukrywam- no to czego się tu bać? Na początku usenetu (cały czas pisałem jako Chiron) czasem też podpisywałem się imieniem i nazwiskiem. Właściwie to co w tym niebezpiecznego? A zawsze takie uczciwe wyjście do dyskutanta stwarza jakieś fajniejsze relacje- no oczywiście na ile pozwala na to internet.
Jaki jest powód korzystania z anonimizera?

--

Chiron

Data: 2012-08-28 02:06:26
Autor: Grzegorz Z.
Chiron napisał:

Jaki jest powód korzystania z anonimizera?

Ponieważ cenię sobie moje prawo do prywatności i swobody wypowiedzi.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-28 02:10:49
Autor: Chiron

Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k1h21v$qnr$1dont-email.me...
Chiron napisał:

Jaki jest powód korzystania z anonimizera?

Ponieważ cenię sobie moje prawo do prywatności i swobody wypowiedzi.

No ale właśnie ja Ci podając swój przykład- mam taką samą swobodę wypowiedzi. Nie czuję, aby ktoś naruszał moją prywatność- w stopniu większym, niż Twoją.
No i własnie stąd moje pytanie?

--

Chiron

Data: 2012-08-27 19:26:04
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 27 Sie, 20:10, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gaw...@lorraine.net> napisał w wiadomościnews:k1h21v$qnr$1dont-email.me...

> [...]

No ale właśnie ja Ci podając swój przykład- mam taką samą swobodę
wypowiedzi. Nie czuję, aby ktoś naruszał moją prywatność- w stopniu

zadziwiacie mnie:) Przewekslowaliscie bardzo sprytnie temat tego
chamskiego, paranoicznego, oszczerczego ad personam watku na poboczny
temat.
Dlaczego w ten sposob bronicie mkarwana, juz kolejny raz?  Tyl;ko
dlatego ze wypisuje tu brednie o Zydach?Dla mnie to niepojete jak
mozna publicznie twierdzic iz jest sie wierzacym katolikiem
i ten sposob realizowac w praktyce 10 przykazan.

mkarwan tez podobno jest wierzacym katolikiem.

Zenada.

Data: 2012-08-27 19:44:37
Autor: emailstuffname@gmail.com
kim jest obsrywator i niewiadomski
Chiron

Czytaliscie  tekst ktory zamiescilem w tym watku:

TEN ZYD KOGO PARTIA WSKAZE

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/eb5f0f7daca37ced/272b871efc6b5b93?hl=pl#272b871efc6b5b93

CZYTALISCI jak zareagowal ten broniony przez was biedaczek mkarwan??

Nie wyciagneliscie naprawde ZADNYCH wnioskow z tych jego nerwowych ad
personam reakcji?

Przeciecz mozna pisac o Zydach, ale MADRZE i UCZIWIE, a nie w sposob
oszczerczy i tendencyjny tak jak robi od LAT mkarwan, bo w ten sposob
dezinformuje i szczuje Polakow na Zydow, a Zydzi maja okazje pokazac
ksenofobie i rasisizm Polakow. Celem tego typu teskstow jest wywolanie
nienawisci i antyzemityzmu, ktory pozniej taka GW zwalcza.

Polakow nie stac na to aby sie tak glupio zachowywali, bo sa za slabi
i zle zorganizowani w tej chwili.

Robi niedzwiedzia przysluge Polakom,-  pozniej nie dziwcie sie, ze
Polakow uwaza sie za ksenofobow i rasistow. Pewne osrodki pozniej tego
typu zachowania Polakow wykorzystuja PRZECIEWKO Polakom, a Polacy sie
denerwuja, ze to antypolonizm.

Dokladnie to samo robi p. Michalkiewicz ! Nie dzwi was, ze robi to
podobnie jak mkarwanopodobni od wielu lat ? To jest typowy przyklad na
polska glupote. Co przez to Polacy i Polka moga UZYSKAC??
Odpowiem wam: Wielkie, howno.

Data: 2012-08-28 09:47:08
Autor: Chiron
kim jest obsrywator i niewiadomski

Uzytkownik   napisal w wiadomosci news:5dbc5c55-a557-449a-acba-a25eeafa2187v22g2000vbu.googlegroups.com...
[...]

Zydzi poprzez przedsiebiorstwo holokaust chca nas obrobic na 65 miliardów dolców. Nie wiecie o tym, czy glupa rzniecie? GW napisze to, co bedzie chciala. I im bardziej Polacy beda sie chowac i ustepowac- tym ostrzejsze ich zadania. To bardzo prosty mechanizm, którego nie znacie. Znany jest powszechnie w psychologii np wsród malzenstw, gdzie na codzien stosuje sie przemoc. Jak np taki malzonek zbój chce cos wymóc na zonie, to ta sie stosuje i wycofuje. Powoduje to jedynie tylko wzrost jego zadan i eskalacje agresji. Takie to przeciez instynktowne: mysliwy napiera, goni- a jak zwierzyna ucieka, to on tym bardziej goni i napiera. Naprawde tego nei rozumiecie?! Jak zona sie postawi, i powie zdecydowane: NIE! Ani kroku wstecz! - to ma konkretna szanse na wyjscie z tego chorego ukladu- powstrzymanie agresywnego meza. Ba! Stwierdzono, ze czasem nawet wystarczy takie postawienie sie agresorowi, zeby sie wycofal.

[...]
Taka jest Wasza ocena. Skoro ja Was nie knebluje, ani- jak widze- nie czyni tego mkarwan- dlaczego dajecie sobie prawo do kneblowania jego czy mnie?

[...]
To Wasza opinia- w moim przekonaniu niesluszna.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 02:14:41
Autor: Grzegorz Z.

Chiron napisał:

Jaki jest powód korzystania z anonimizera?

Ponieważ cenię sobie moje prawo do prywatności i swobody wypowiedzi.

No ale właśnie ja Ci podając swój przykład

A czy każdy musi koniecznie postępować według twojego przykładu?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 28 Aug 2012 01:12:53 +0200

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 28 Aug 2012 18:20:32 +0200

Data: 2012-08-29 17:02:06
Autor: Przemysław M.
kim jest obsrywator i niewiadomski

PRZESTAŃ SPAMOWAĆ FORUM TROLLU!

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 28 Aug 2012 18:20:32 +0200

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

kim jest obsrywator i niewiadomski