kim jest obsrywator i niewiadomski

Data: 2012-08-27 08:31:37
Autor: leszek niewiadomski
kim jest obsrywator i niewiadomski
Am 27.08.2012 08:14, schrieb mkarwan:
Jogi ma pewne charakterystyczne określenia.
Może się kamuflować w różny sposób, lecz prędzej czy później wyjdzie z
niego jego natura.
Leszek Niewiadomski to także jogi.
Udajesz idiote czy nim jestes?
Przeciez wiesz, ze to klamstwo. Udajesz idiote czy nim jestes?

--
ln.

Data: 2012-08-27 09:27:08
Autor: mkarwan

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:k1f489$mo0$1online.de...
[...]

W przeciwieństwie do ciebie nie jestem

Data: 2012-08-27 11:19:26
Autor: leszek niewiadomski
Am 27.08.2012 09:27, schrieb mkarwan:

[...]

Rozne byly i sa definicje normalnosci. Nie wiem jednak jak nazwac kogos, kto od lat z uporem mianiaka zasmieca internet swoimi obsesjami, a inaczej myslacych, kpiacych lub plujacych nazywa idiotami?
--
ln.

Data: 2012-08-27 13:54:41
Autor: mkarwan

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:k1fe2u$t6o$1online.de...
[...]

kłamiesz, jak zwykle zresztą

Data: 2012-08-28 01:10:28
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Ale to nie on założył przez te latach kilka tysięcy paściarskich wątków na
temat Żydów, tylko WY urwan.

I nie pytajcie się kto to jest urwan, tylko lepiej sami policzcie te wasze
wątki o Żydach, chyba że chcecie by ktoś was w tym wyręczył.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-28 09:03:39
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k1gup1$am0$1dont-email.me...
[...]

Co to jest "urwan"?
Co to jest "wy"?

Data: 2012-08-28 18:26:10
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

"Wy" to forma grzecznościowa wywodząca się z języka francuskiego, której
czasem używam zwracając się do was.

A "urwan" to "kurwan" tyle że bez "k" na początku.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-28 20:20:48
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k1irf1$dev$1dont-email.me...
mkarwan napisał:

[...]

Wielokrotnie pisałem, ze nie życzę sobie zwracania się do mnie per "wy".
Zatem to jest w twoim wykonaniu forma chamska

A "urwan" to "kurwan" tyle że bez "k" na początku.

Co to jest "kurwan" tchórzu?

Data: 2012-08-28 23:14:51
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

[...]

A ja nie życzę sobie by w moich listach było widoczne moje IP.

A "urwan" to "kurwan" tyle że bez "k" na początku.

Co to jest "kurwan" tchórzu?

To "urwan" tyle że z "k" na początku.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-29 07:49:00
Autor: mkarwan
kim jest obsrywator i niewiadomski
Grzegorz Z.:
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

Grzegorz Z.:
"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: kim jest obsrywator i niewiadomski
Date: Tue, 28 Aug 2012 23:14:51 +0200

Data: 2012-08-29 17:01:50
Autor: Przemysław M.
kim jest obsrywator i niewiadomski
Dnia Wed, 29 Aug 2012 07:49:00 +0200, mkarwan napisaů(a):

PRZESTAŃ SPAMOWAĂ FORUM TROLLU!

Grzegorz Z.:
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz koúcióů.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

Grzegorz Z.:
"Niechaj bćdzie przeklćty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najúwićtsza, i
caůe królestwo niebieskie"

Tchórz ukrywajŕcy sie za anonymizerem

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 28 Aug 2012 23:14:51 +0200

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-08-28 20:57:30
Autor: Marek Woydak
Dnia Mon, 27 Aug 2012 09:27:08 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Moim zdaniem jesteś parszywym spamerem i trollem.

MW

Data: 2012-08-28 22:12:39
Autor: mkarwan

From: Marek Woydak <marek2x@wp.pl>