kindle II mbank 56/333

Data: 2012-05-23 15:17:42
Autor: Wemif
kindle II mbank 56/333
Nie trzeba bylo sie spieszyc z wysylaniem smsow takze w II turze,
rozdano 55 szt (na 333). http://www.mbank.pl/lp/World-MasterCard/

W Multi rozdano w II tylko 23 szt.

a.

Data: 2012-05-23 17:04:21
Autor: xbartx
kindle II mbank 56/333
Dnia Wed, 23 May 2012 15:17:42 +0000, Wemif napisał(a):

Nie trzeba bylo sie spieszyc z wysylaniem smsow takze w II turze,
rozdano 55 szt (na 333). http://www.mbank.pl/lp/World-MasterCard/

W Multi rozdano w II tylko 23 szt.

Ja po jakiś lekkich perturbacja dostałem w końcu kartę więc się chyba w trzeciej turze załapię.

--
xbartx

Data: 2012-05-23 19:44:17
Autor: RobertS
kindle II mbank 56/333

Ja po jakiś lekkich perturbacja dostałem w końcu kartę więc się chyba w
trzeciej turze załapię.

dostałem właśnie umowę i czy zdążą mi przysłać kartę do końca miesiąca?

poza tym czy transakcje na te 300 zł mają być wykonane czy też rozliczone do 31.05?

ww. dotyczy Multibanku - tam wnioskowałem o kk

RobertS

Data: 2012-05-23 19:54:25
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 23.05.2012 19:44, RobertS pisze:

[...]

Rozliczone do 31. Maja sie pojawic w historii. Wydaje mi sie, ze tak wlasnie czytalem.

Data: 2012-05-23 19:55:39
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 23.05.2012 19:54, neoniusz pisze:
[...]

I tak wlasnie jest.

"i zaksięgowaniu transakcji na rachunku,"

Data: 2012-05-23 23:47:10
Autor: RobertS
kindle II mbank 56/333

Rozliczone do 31. Maja sie pojawic w historii. Wydaje mi sie, ze tak
wlasnie czytalem.

jak tej karty nie dostane do poniedzialku to, chyba pierwszy raz w życiu, skorzystam z dołączonego do umowy formularza odstąpienia od umowy kredytu...
RobertS

Data: 2012-05-24 23:41:34
Autor: Ralf
kindle II mbank 56/333
W dniu 2012-05-23 23:47, RobertS pisze:

Rozliczone do 31. Maja sie pojawic w historii. Wydaje mi sie, ze tak
wlasnie czytalem.

jak tej karty nie dostane do poniedzialku to, chyba pierwszy raz w życiu, skorzystam z doł±czonego do umowy formularza odst±pienia od umowy kredytu...

wydana 18.05
dostarczona umowa 21.05
dostarczona karta 24.05

Data: 2012-05-26 09:19:54
Autor: RobertS
kindle II mbank 56/333

[...]

kk już mam, błyskawicznie to się odbyło, kilka transakcji na >300 zł zrobiłem, do wtorku powinny się rozliczyć i czekam na termin wysyłania smsów

zapłaciłem za paliwo (tak najłatwiej) kosztem 7,50 jakie dostałbym na karcie z Millennium, do tego jeszcze 10 zł za kk w Multi, jeżeli wygrał tego kindla to będzie mnie on kosztował niecałe 20 zł ;-)

ps
czy komus juz przyslali nagrode?
RobertS

Data: 2012-05-26 13:32:04
Autor:
kindle II mbank 56/333
czy komus juz przyslali nagrode?
Też jestem tego ciekaw.

Ja wczoraj dostałem swoj± kartę, dzi¶ zrobiłem zakupy za ponad 300 zł. Mam
nadzieję, że do ¶rody wszystko zaksięguj± i Kindli dla mnie nie zabraknie :)

Data: 2012-05-26 17:36:13
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 26.05.2012 15:32, arka.dio@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

No, musisz wysylac smsa najszybciej jak sie da kolego! W koncu zostalo jedynie 918 czytnikow!

Data: 2012-05-23 17:27:27
Autor: Kamil Jońca
kindle II mbank 56/333
wemif@amsnet.pl (Wemif) writes:

Nie trzeba bylo sie spieszyc z wysylaniem smsow takze w II turze,
rozdano 55 szt (na 333). http://www.mbank.pl/lp/World-MasterCard/

W Multi rozdano w II tylko 23 szt.

Ale z I tury jeszcze się nikt ze mn± nie skontaktował :|
Niby jeszcze maj± czas
KJ

Data: 2012-05-23 18:51:45
Autor: Ralf
kindle II mbank 56/333
W dniu 2012-05-23 17:17, Wemif pisze:
Nie trzeba bylo sie spieszyc z wysylaniem smsow takze w II turze,
rozdano 55 szt (na 333).
http://www.mbank.pl/lp/World-MasterCard/

W Multi rozdano w II tylko 23 szt.

a.

Z innej beczki, ile trzeba czekać na wysłanie karty po podpisaniu umowy?

Data: 2012-05-23 19:05:24
Autor: MK
kindle II mbank 56/333
W dniu 23.05.2012 o 18:51 Ralf <gznewsy2@gazeta.pl> pisze:

Z innej beczki, ile trzeba czekać na wysłanie karty po podpisaniu umowy?

Hehe... a ile czeka sie na rozpatrzenie wniosku? Ja zlozylem wczoraj i mam  obecnie

Nazwa
  Wniosek o Kartę Kredytow± mBanku
Status
  Sprawdzenie wniosków w toku
Ostatnia zmiana statusu
  22-05-2012
Opis statusu
  Sprawdzenie czy do Klienta s± przypisane inne wnioski, które s± aktualnie  procesowane
Stopień rozpatrzenia wniosku
  3%
Uwagi

MK

Data: 2012-05-23 19:33:18
Autor: osa
kindle II mbank 56/333
W dniu 2012-05-23 19:05, MK pisze:
Sprawdzenie czy do Klienta s± przypisane inne wnioski, które s±
aktualnie procesowane

No to na 99% co¶ się zacięło i dalej nie przejdzie bo ten etap jest automatyczny. Najlepiej chyba anulować wniosek i złożyć ponownie.

Data: 2012-05-23 19:56:21
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 23.05.2012 19:05, MK pisze:
[...]

A nie masz innych wnioskow nierozpatrzonych?

Data: 2012-05-23 20:48:01
Autor: MK
kindle II mbank 56/333
W dniu 23.05.2012 o 19:56 neoniusz <neon@joemonster.org> pisze:

[...]

Nie... nie skladalem zadnego wniosku juz chyba od roku...

MK

Data: 2012-05-23 22:40:13
Autor: gral
kindle II mbank 56/333
MK napisał(a):
[...]

u mnie trwało 5 minut. przyszedł SMS, że umowa jest gotowa do podpisania w serwisie, podpisałem hasłem SMS i... zaczęły się schody. Zamiast karty dostałem po tygodniu telefon, czy jestem dalej zainteresowany umow±, bo nie podpisałem jeszcze... co¶ nie zadziałało, no ale pani ustawiła mi z powrotem do podpisu, powtórzyłem i poszło. po tygodniu przyszła karta, zrobiłem zakupy, wysłałem eska 20 sekund po północy i... jestem na li¶cie :)

Data: 2012-05-23 21:05:08
Autor: Wemif
kindle II mbank 56/333
MK <macka@interia.pl> wrote:

 22-05-2012
Opis statusu
 Sprawdzenie czy do Klienta s± przypisane inne wnioski, które s± aktualnie  procesowane Stopień rozpatrzenia wniosku 3%

W tym stanie stał mi wniosek 4 dni i poszedł dalej (ale monitowałem przez
mlinię - może to pomogło), karta przyszła w ostatnim dniu 1 etapu
(zamawiałem gdy pojawiała się tu informacja o konkursie).

a.

Data: 2012-05-23 19:41:54
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 23.05.2012 18:51, Ralf pisze:
[...]

Mnie umowa przyszla nastepnego dnia po podpisaniu, a karta po... 11 dniach. Wyslali po 5. Priorytet szedl 6 dni.

Data: 2012-05-23 22:41:41
Autor: gral
kindle II mbank 56/333
neoniusz napisał(a):
[...]

Neo, jeste¶ na li¶cie? :)

Data: 2012-05-23 23:12:51
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 23.05.2012 22:41, gral pisze:
[...]

Mnie przyszla dopiero 21 maja, bede startowal w III etapie. Juz dzis zatankowalem auto za ponad 300 zl (polska, kurna... wolalbym meritum, ale przezyje).

Data: 2012-05-23 23:52:48
Autor: gral
kindle II mbank 56/333
neoniusz napisał(a):
[...]

duży masz bak albo kupujesz na drogiej stacji :P
ja zainwestowałem w bilet kwartalny 370 PLN :)

Data: 2012-05-24 01:38:11
Autor: Rafał Grzelak
kindle II mbank 56/333
gral wrote:

duży masz bak albo kupujesz na drogiej stacji :P
ja zainwestowałem w bilet kwartalny 370 PLN :)

Niestety 300pln to wchodzi do zwyklego baku na taniej stacji. :(

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-05-24 08:47:37
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 23.05.2012 23:52, gral pisze:
[...]

Niestety nie, tak jest wszędzie już... :/ 53 litry weszło, co¶ koło 5,98 chyba za litr. I tak 4 razy w miesi±cu, to jest rzeczywisto¶ć ;)

Data: 2012-05-24 16:15:31
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 23.05.2012 23:52, gral pisze:
duży masz bak albo kupujesz na drogiej stacji :P
ja zainwestowałem w bilet kwartalny 370 PLN :)

Chociaz teraz dochodze do wniosku, ze troche wtopilem. Kapnalem sie, ze mozna bylo zrobic kilka transakcji - tak zeby lacznie byly na ponad 300 zl, a niekoniecznie jedna na ponad 300 zl. Tak wiec moglem sobie przez kilka dni robic jakies zakupaski a za paliwo zaplacic Meritum. No coz, 12 zl w plecy ;)

Data: 2012-05-25 06:50:16
Autor: xbartx
kindle II mbank 56/333
Dnia Thu, 24 May 2012 16:15:31 +0200, neoniusz napisał(a):

[...]

Dolar nieźle idzie w górę więc teoretycznie cena Kindla rośnie ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-24 11:24:08
Autor: xbartx
kindle II mbank 56/333
Dnia Wed, 23 May 2012 23:12:51 +0200, neoniusz napisał(a):

Mnie przyszla dopiero 21 maja, bede startowal w III etapie. Juz dzis
zatankowalem auto za ponad 300 zl (polska, kurna... wolalbym meritum,
ale przezyje).

Ja musiałem jeszcze zgodę na marketing odfajkować na partyline, bo zapomniałem we wniosku chociaż pamiętam, że pilnowałem no ale nie wnikam. Teraz tylko te 300 pln i też do 3 rundy mogą stanąć po spadki z dwóch pierwszych ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-24 13:47:32
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 24.05.2012 13:24, xbartx pisze:
[...]

Z tymi zgodami to jest jeden wielki skecz... We wniosku jedno, w umowie drugie. Mojej dyspozycji do dziś nie rozwiązali - zrezygnowałem z niej, żeby już nie robić poruty.

To jest tekst dnia od opiekuna klienta (czy oni tam pijÄ… od rana?):
"Ze swojej strony chciałem przeprosić Pana z uwagi na fakt, iż uzyskanie informacji tą drogą nie zostało w tym czasie zrealizowane (a co za tym idzie za długi czas realizacji dyspozycji), a jednocześnie informację przekazał szybciej pracownik mEkipy na forum."

IMHO zgoda z umowy to jest ta sama zgoda co w regulaminie promocji, ale oni (mBąk) uważają inaczej. Ostatecznie liczy się to, żeby w ustawieniach systemu transakcyjnego były zgody na reklamę. Ludzie, którzy w paragrafie 8, ust. 12 umowy mają zaznaczone "NIE" i tak dostają Kindle.

Tutaj mEkipa stara się to wytłumaczyć (ale po ilu dniach od założenia tematu!!!):

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/1,992137,mbank-kreci-cos-z-kindlowym-konkursem-i-nie-odpowiada,1.html

"Chciałabym Wam wyjaśnić kilka kwestii podstawowych dotyczących zgód o który piszecie na forum.

W regulaminie konkursu paragrafie III podpunkcie 2 Uczestnikami Konkursu moga byc pełnoletnie osoby fizyczne - Klienci mBanku, którzy nie wyrazili, zgodnie z art 32 ust. 1 pkt. 8 Ustawy o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. nr 101, poz. 926, z pózn. zm.), sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu ich danych osobowych w celach promocji i marketingu przez BRE Bank S.A. - mBank, lub nie żądały na innej podstawie zaprzestania przetwarzania ich danych osobowych przez BRE Bank SA. Jeżeli osoba zainteresowana udziałem w Konkursie złożyła sprzeciw przeciwko przetwarzaniu jej danych osobowych w celach promocji i marketingu przez BRE Bank S.A. - mBank, lub żadała zaprzestania przetwarzania danych na innej podstawie, warunkiem uczestniczenia w niniejszym Konkursie jest wyrażenie przez te osobę na piśmie lub za pośrednictwem mLinii, najpóźniej do dnia zakończenia
Konkursu, zgody na przetwarzanie jej danych osobowych w celach promocji i marketingu produktów i usług BRE Bank S.A. - mBank i w celu przeprowadzenia niniejszego Konkursu.

Zgoda na reklamę wynika z art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101, poz. 926 z 2002 r. t. j. ze zm.) przetwarzanie danych jest dopuszczalne gdy jest niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratorów danych albo odbiorców danych, a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą. Dalej w ust. 4 ustawodawca podaje, co należy rozumieć przez prawnie usprawiedliwiony cel:

4. Za prawnie usprawiedliwiony cel, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, uważa się w szczególności:
1) marketing bezpośredni własnych produktów lub usług administratora danych.

Natomiast w umowach kredytowych odbierana jest inna zgoda dotycząca przetwarzania danych przez inne niż BRE Bank SA spółki.

W związku z tym jeżeli wystąpiła taka sytuacja, że na umowie kredytowej zaznaczyłaś/łeś opcje na nie to nie spowodowało to że zostałeś wykluczony z konkursu. Dlatego że jest to inna zgodna niż wymagana w regulaminie Konkursu.

Jednym z najczęstszych warunków które nie są spełniane przez Klientów to że jeden i ten sam numer telefonu komórkowego z którego jest wysyłany SMS jest zarejestrowany w mBanku na więcej niż jedna osobę wtedy automatycznie każdy z Uczestników Konkursu, który wyślę SMS zgłoszeniowy z takiego numeru telefonu – zostanie pominięty przy przyznawaniu nagród.

W razie wątpliwości, czemu nie wygraliście chętnie wam odpowiem napiszcie do mnie na formu widomość priv. z numerem tel i sprawdzę co było przyczyną."

Data: 2012-05-24 13:11:20
Autor: xbartx
kindle II mbank 56/333
Dnia Thu, 24 May 2012 13:47:32 +0200, neoniusz napisał(a):

[...]

Dobre :)

IMHO zgoda z umowy to jest ta sama zgoda co w regulaminie promocji, ale
oni (mBÄ…k) uwaĹĽajÄ… inaczej. Ostatecznie liczy siÄ™ to, ĹĽeby w
ustawieniach systemu transakcyjnego były zgody na reklamę. Ludzie,
ktĂłrzy w paragrafie 8, ust. 12 umowy majÄ… zaznaczone "NIE" i tak dostajÄ…
Kindle.

No właśnie też się dziwiłem jak mi Pan prowadzący napisał, że muszą zadzwonić na partyline - ja chciałem od razu sam w systemie zmienić z 'nie' na 'tak' no ale myślałem, że jest jeszcze jakaś inna zgoda. Bo w sumie teraz co im po tym, że mam zgodę jak po ewentualnym otrzymaniu nagrody mogę sam ją cofnąć.

--
xbartx

Data: 2012-05-23 20:20:40
Autor: osa
kindle II mbank 56/333
[...]

To co¶ czuję, że konkurs ponowi± ;) Chociaż mogliby dać tego nowszego a nie jakie¶ leżaki magazynowe ;)

Data: 2012-05-23 20:31:34
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 23.05.2012 20:20, osa pisze:

To co¶ czuję, że konkurs ponowi± ;) Chociaż mogliby dać tego nowszego a
nie jakie¶ leżaki magazynowe ;)

Ale to przeciez sa nowe ;) Najtansze, ale nowe ;)

Data: 2012-05-23 20:59:57
Autor: osa
kindle II mbank 56/333
W dniu 2012-05-23 20:31, neoniusz pisze:
W dniu 23.05.2012 20:20, osa pisze:

To co¶ czuję, że konkurs ponowi± ;) Chociaż mogliby dać tego nowszego a
nie jakie¶ leżaki magazynowe ;)

Ale to przeciez sa nowe ;) Najtansze, ale nowe ;)

Nowe co się sprzedać nie chciały i mb±k wzi±ł za kilka groszy i chce nam wcisn±ć ;) Poczekam na nowsze modele...

.... bo przecież nie napiszę, że nie mam szans bo mi wniosek odwalili, a jak złożyłem ponownie to odwalili już na poziomie weryfikacji danych... bo ponoć jaka¶ karencja... ale ona wskakuje mi raz na ile¶ odrzuconych przez analityka... może mu się naraziłem i dodał karencję :D

Data: 2012-05-23 21:26:08
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 23.05.2012 20:59, osa pisze:
[...]

Ja mialem niezlego fuksa, ze wniosek przeszedl... Ciesze sie mimo wszystko ;) (Bodajze po 4 wczesniejszych odrzuceniach od poczatku konkursu, jak juz pisalem wczesniej).

Data: 2012-05-23 23:18:07
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333

A co do tego calego mbanku... To jest ŻAŁOSNE, że jeszcze nikt z ekipy nie potrafił mi odpowiedzieć na pytanie z tematu, który założyłem na ich forum - niezgodno¶ć o¶wiadczenia wnioskodawcy z punktem w umowie tej KK. A dyspozycję rozpatruj± już 8 dzień.

Data: 2012-05-24 23:24:02
Autor: osa
kindle II mbank 56/333
W dniu 2012-05-23 23:18, neoniusz pisze:
[...]

Marudzisz ;) Pewnie musieli zatrudnić prywatnego detektywa, który znajdzie moment zamiany TAK na NIE... Tyle pokoi w centrali do sprawdzenia, to musi trwać ;)

Data: 2012-05-30 06:53:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kindle II mbank 56/333

"Wemif" jpiv2m$ap5$1@host.amsnet.pl

http://www.mbank.pl/lp/World-MasterCard/

W Multi rozdano w II tylko 23 szt.

A umnie pro_pozycja:

     Karta kredytowa z limitem do 11000 PLN - oferta ważna do 2012-06-08 - Zamów World MasterCard, wygraj Kindle 4!

Data: 2012-05-30 08:33:44
Autor: Wemif
kindle II mbank 56/333
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

A umnie pro_pozycja:

    Karta kredytowa z limitem do 11000 PLN - oferta ważna do 2012-06-08 - Zamów World MasterCard, wygraj Kindle 4!

Jak kto¶ teraz założy kartę to już raczej nie zd±ży wzi±ć
udziełu w konkursie, czy taka reklama nie podchodzi pod
jakie¶ 'niedozwolone praktyki' ?

a.

Data: 2012-06-02 12:41:26
Autor: xbartx
kindle II mbank 56/333

No i jak tam Panowie 3 tura? Ja kartę dostałem, warunki spełniłem a na koniec zapomniałem wysłać esa i czarna dupa czytnika niet. Co to? Co to? To życie! ;)

--
xbartx

Data: 2012-06-02 14:08:17
Autor:
kindle II mbank 56/333
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):

No i jak tam Panowie 3 tura? Ja kartę dostałem, warunki spełniłem a na koniec zapomniałem wysłać esa i czarna dupa czytnika niet. Co to? Co to? To życie! ;)

Pocieszę Cię - ja też nie dostanę. Kartę mam i wydałem 300 stówki, ale okazało
się, że z mojej sieci nie da się wysłać smsa na odpowiedni numer.... :(

Data: 2012-06-02 19:32:20
Autor: xbartx
kindle II mbank 56/333
Dnia Sat, 02 Jun 2012 14:08:17 +0000,   napisaĹ‚(a):

Pocieszę Cię - ja też nie dostanę. Kartę mam i wydałem 300 stówki, ale
okazało się, że z mojej sieci nie da się wysłać smsa na odpowiedni
numer.... :(

Hmmm a nie miałeś czasu żeby np kupić jakiś pre-paid zmienić na partyline nr wysłać esa zgarnąć czytnik i wrócić do poprzedniego numeru?

--
xbartx

Data: 2012-06-03 08:34:59
Autor:
> [...]

> numer.... :(

Hmmm a nie miałeś czasu żeby np kupić jakiś pre-paid zmienić na partyline
 nr wysĹ‚ać esa zgarnąć czytnik i wrĂłcić do poprzedniego numeru?

Prawie tak zrobiłem - wła¶ciwie to działaj±cego prepaida miałem w kieszeni -
zmieniłem numer i z niego wysłałem smsa. Ale to wbrew regulaminowi - sms ma
być wysłany z tego samego numeru, który był zarejestrowany w mbanku "na
pocz±tku konkursu".

Data: 2012-06-02 22:29:07
Autor: osa
kindle II mbank 56/333
W dniu 2012-06-02 16:08, assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
xbartx<bart@hashzero.net>  napisał(a):

No i jak tam Panowie 3 tura? Ja kartę dostałem, warunki spełniłem a na
koniec zapomniałem wysłać esa i czarna dupa czytnika niet. Co to? Co to?
To ĹĽycie! ;)

Pocieszę Cię - ja też nie dostanę. Kartę mam i wydałem 300 stówki, ale okazało
się, że z mojej sieci nie da się wysłać smsa na odpowiedni numer.... :(

Tylko nie pisz że to sieć mBank Mobile :D

Data: 2012-06-02 23:28:43
Autor: RobertS
kindle II mbank 56/333

[...]

a wyniki III tury już s±?

kartę dostałem, >300 zł wydałem, sms wysłany o wła¶ciwej porze

RobertS

Data: 2012-06-02 21:42:13
Autor: Wemif
kindle II mbank 56/333
RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

a wyniki III tury już s±?

maja byc 6 czerwca.

a.

Data: 2012-06-02 23:48:07
Autor: RobertS
kindle II mbank 56/333

maja byc 6 czerwca.

a.

no zobaczymy czy dostałem, jak ostatnio byłem w Multi to mi pokazali taki czytnik, niewielka rzecz, ale ebooka przyjemnie się czyta

RobertS

Data: 2012-06-03 07:12:12
Autor:
kindle II mbank 56/333
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):

> maja byc 6 czerwca.
>
> a.

no zobaczymy czy dostałem, jak ostatnio byłem w Multi to mi pokazali taki czytnik, niewielka rzecz, ale ebooka przyjemnie się czyta

Fajna rzecz i chyba do¶ć przydatna :) W każdym razie też zapolowałem.
mBank szybko się uwin±ł z dostarczeniem karty i rozliczeniem transakcji. Mam
tylko nadzieję, że nie wysłałem SMSa przed północ± :) W każdym razie na moim
zegarku była 00:00:06 :)

Data: 2012-06-03 16:13:04
Autor: Ralf
kindle II mbank 56/333
W dniu 2012-06-03 09:12, arka.dio@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
(...) Mam tylko nadzieję, że nie wysłałem SMSa przed północ± :) W każdym razie na moim
zegarku była 00:00:06 :)

Sms zwrotny powinien byc potwierdzeniem prawidłowej rejestracji.

Data: 2012-06-03 16:23:18
Autor: xbartx
kindle II mbank 56/333
Dnia Sun, 03 Jun 2012 07:12:12 +0000,   napisaĹ‚(a):

Fajna rzecz i chyba dość przydatna :) W każdym razie też zapolowałem.
mBank szybko siÄ™ uwinÄ…Ĺ‚ z dostarczeniem karty i rozliczeniem transakcji.
Mam tylko nadzieję, że nie wysłałem SMSa przed północą :) W każdym razie
na moim zegarku była 00:00:06 :)

Chyba chciałeś być koniecznie pierwszy, bo o ile dobrze pamiętam to było ponad 900 czytników a chyba 7 chętnych z czego ja zapomniałem wysłać esa a assembea miał zły nr telefonu :D

--
xbartx

Data: 2012-06-03 20:34:52
Autor:
> [...]

Chyba chciałeś być koniecznie pierwszy, bo o ile dobrze pamiętam to było ponad 900 czytników a chyba 7 chętnych z czego ja zapomniałem wysłać esa a assembea miał zły nr telefonu :D

Chciałem się zabezpieczyć, kto wie ilu osobom mBank wydał kartę pomiędzy II a
III tur± :)
SMSa z potwierdzeniem dostałem, wysyłałem z playa.

Data: 2012-06-03 21:50:02
Autor: gral
kindle II mbank 56/333
Wemif napisał(a):
RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:
a wyniki III tury już s±?

maja byc 6 czerwca.

ja tam niby wygrałem kindla, co ogłoszona 23 maja, dzi¶ mamy czerwca trzeci, i nic, dupa blada, cisza. zero kindli, zero kontaktu. czekam sobie :)

Data: 2012-06-03 21:55:32
Autor: gral
kindle II mbank 56/333
gral napisał(a):
Wemif napisał(a):
[...]

no dobra, zajrzałem tu i tam. maj± jeszcze chwilkę. jeszcze tylko przeprawa z kurierem (nie ma mnie w domu w godzinach jego pracy) i będę kindlił.

Wysyłka nagród nastapi w ciagu 30 dni roboczych od daty ogłoszenia laureatów poszczególnej tury np., jesli zostaniesz laureatem z I tury 30 kwietnia, to 9 maja zostanie ogłoszona lista zwyciezców i w ciagu 30 dni od tej daty zostanie wysłana nagroda przesyłka kurierska na adres
korespondencyjny.

Data: 2012-06-03 21:55:47
Autor: Kamil Jońca
kindle II mbank 56/333
gral <nincs@email.pl> writes:

Wemif napisał(a):
[...]

No wła¶nie ja też niby wygrałem w 1. turze i cisza. Maj± niby jescze
czas (do chyba 9)
KJ

system-independent, adj.:
Works equally poorly on all systems.

Data: 2012-06-06 15:17:08
Autor: Kamil Jońca
kindle II mbank 56/333
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

gral <nincs@email.pl> writes:

Wemif napisał(a):
[...]

Poprawka: tam jest mowa o 30 dniach roboczych. Więc pewnie maj± czas do
jakiego¶ 21 czerwca (je¶li się nie pomyliłem)

KJ

<Electro> my computer was once one of the building blocks of a great
          pyramid

Data: 2012-06-19 13:20:06
Autor: Kamil Jońca
kindle II mbank 56/333
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

Poprawka: tam jest mowa o 30 dniach roboczych. Więc pewnie maj± czas do
jakiego¶ 21 czerwca (je¶li się nie pomyliłem)

Dzi¶ kundelek przyjechał (z I tury)

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"Never underestimate the power of a small tactical nuclear weapon."

Data: 2012-06-19 21:03:50
Autor: Ralf
kindle II mbank 56/333
W dniu 2012-06-19 13:20, Kamil Jońca pisze:

Poprawka: tam jest mowa o 30 dniach roboczych. Więc pewnie maj± czas do
jakiego¶ 21 czerwca (je¶li się nie pomyliłem)

Dzi¶ kundelek przyjechał (z I tury)

KJ

A mi dzisiaj przyszedł z trzeciej, widocznie wysłali wszystkim na raz.

Data: 2012-06-03 21:16:13
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 02.06.2012 14:41, xbartx pisze:

No i jak tam Panowie 3 tura? Ja kartę dostałem, warunki spełniłem a na
koniec zapomniałem wysłać esa i czarna dupa czytnika niet. Co to? Co to?
To ĹĽycie! ;)

No nie gadaj... Szkoda troche, mogles sobie przypomnienie ustawic - ja tak zrobilem ;)
Ktos pisal, ze z play nie chcial wyjsc sms na ten numer - u mnie bez problemow poszlo.

Data: 2012-06-03 20:14:20
Autor: xbartx
kindle II mbank 56/333
Dnia Sun, 03 Jun 2012 21:16:13 +0200, neoniusz napisał(a):

No nie gadaj... Szkoda troche, mogles sobie przypomnienie ustawic - ja
tak zrobilem ;)

Ano mogłem ale widocznie tak musiało być. Dolar trochę spadnie to sobie sam kupię prosto z hameryki ;)

--
xbartx

Data: 2012-06-03 21:23:46
Autor: Kamil Jońca
kindle II mbank 56/333
neoniusz <neon@joemonster.org> writes:

[...]

Ee? Tam chyba nie było mowy o play tylko o "jakiej¶" sieci.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Smoking is one of the leading causes of statistics.

Data: 2012-06-03 22:53:27
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 03.06.2012 21:23, Kamil Jońca pisze:
[...]

Tam? Ja pisalem o forum mbanku.

Data: 2012-06-04 06:17:06
Autor: Kamil Jońca
kindle II mbank 56/333
[...]

A ja o tym w±tku. KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Sometimes I worry about being a success in a mediocre world.

kindle II mbank 56/333