kindle II mbank 56/333

Data: 2012-06-02 12:41:26
Autor: xbartx
kindle II mbank 56/333

No i jak tam Panowie 3 tura? Ja kartę dostałem, warunki spełniłem a na koniec zapomniałem wysłać esa i czarna dupa czytnika niet. Co to? Co to? To życie! ;)

--
xbartx

Data: 2012-06-02 14:08:17
Autor:
kindle II mbank 56/333
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):

No i jak tam Panowie 3 tura? Ja kartę dostałem, warunki spełniłem a na koniec zapomniałem wysłać esa i czarna dupa czytnika niet. Co to? Co to? To życie! ;)

Pocieszę Cię - ja też nie dostanę. Kartę mam i wydałem 300 stówki, ale okazało
się, że z mojej sieci nie da się wysłać smsa na odpowiedni numer.... :(

Data: 2012-06-02 19:32:20
Autor: xbartx
kindle II mbank 56/333
Dnia Sat, 02 Jun 2012 14:08:17 +0000,   napisaĹ‚(a):

Pocieszę Cię - ja też nie dostanę. Kartę mam i wydałem 300 stówki, ale
okazało się, że z mojej sieci nie da się wysłać smsa na odpowiedni
numer.... :(

Hmmm a nie miałeś czasu żeby np kupić jakiś pre-paid zmienić na partyline nr wysłać esa zgarnąć czytnik i wrócić do poprzedniego numeru?

--
xbartx

Data: 2012-06-03 08:34:59
Autor:
> [...]

> numer.... :(

Hmmm a nie miałeś czasu żeby np kupić jakiś pre-paid zmienić na partyline
 nr wysĹ‚ać esa zgarnąć czytnik i wrĂłcić do poprzedniego numeru?

Prawie tak zrobiłem - wła¶ciwie to działaj±cego prepaida miałem w kieszeni -
zmieniłem numer i z niego wysłałem smsa. Ale to wbrew regulaminowi - sms ma
być wysłany z tego samego numeru, który był zarejestrowany w mbanku "na
pocz±tku konkursu".

Data: 2012-06-02 22:29:07
Autor: osa
kindle II mbank 56/333
W dniu 2012-06-02 16:08, assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
xbartx<bart@hashzero.net>  napisał(a):

No i jak tam Panowie 3 tura? Ja kartę dostałem, warunki spełniłem a na
koniec zapomniałem wysłać esa i czarna dupa czytnika niet. Co to? Co to?
To ĹĽycie! ;)

Pocieszę Cię - ja też nie dostanę. Kartę mam i wydałem 300 stówki, ale okazało
się, że z mojej sieci nie da się wysłać smsa na odpowiedni numer.... :(

Tylko nie pisz że to sieć mBank Mobile :D

Data: 2012-06-02 23:28:43
Autor: RobertS
kindle II mbank 56/333

[...]

a wyniki III tury już s±?

kartę dostałem, >300 zł wydałem, sms wysłany o wła¶ciwej porze

RobertS

Data: 2012-06-02 21:42:13
Autor: Wemif
kindle II mbank 56/333
RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

a wyniki III tury już s±?

maja byc 6 czerwca.

a.

Data: 2012-06-02 23:48:07
Autor: RobertS
kindle II mbank 56/333

maja byc 6 czerwca.

a.

no zobaczymy czy dostałem, jak ostatnio byłem w Multi to mi pokazali taki czytnik, niewielka rzecz, ale ebooka przyjemnie się czyta

RobertS

Data: 2012-06-03 07:12:12
Autor:
kindle II mbank 56/333
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):

> maja byc 6 czerwca.
>
> a.

no zobaczymy czy dostałem, jak ostatnio byłem w Multi to mi pokazali taki czytnik, niewielka rzecz, ale ebooka przyjemnie się czyta

Fajna rzecz i chyba do¶ć przydatna :) W każdym razie też zapolowałem.
mBank szybko się uwin±ł z dostarczeniem karty i rozliczeniem transakcji. Mam
tylko nadzieję, że nie wysłałem SMSa przed północ± :) W każdym razie na moim
zegarku była 00:00:06 :)

Data: 2012-06-03 16:13:04
Autor: Ralf
kindle II mbank 56/333
W dniu 2012-06-03 09:12, arka.dio@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
(...) Mam tylko nadzieję, że nie wysłałem SMSa przed północ± :) W każdym razie na moim
zegarku była 00:00:06 :)

Sms zwrotny powinien byc potwierdzeniem prawidłowej rejestracji.

Data: 2012-06-03 16:23:18
Autor: xbartx
kindle II mbank 56/333
Dnia Sun, 03 Jun 2012 07:12:12 +0000,   napisaĹ‚(a):

Fajna rzecz i chyba dość przydatna :) W każdym razie też zapolowałem.
mBank szybko siÄ™ uwinÄ…Ĺ‚ z dostarczeniem karty i rozliczeniem transakcji.
Mam tylko nadzieję, że nie wysłałem SMSa przed północą :) W każdym razie
na moim zegarku była 00:00:06 :)

Chyba chciałeś być koniecznie pierwszy, bo o ile dobrze pamiętam to było ponad 900 czytników a chyba 7 chętnych z czego ja zapomniałem wysłać esa a assembea miał zły nr telefonu :D

--
xbartx

Data: 2012-06-03 20:34:52
Autor:
> [...]

Chyba chciałeś być koniecznie pierwszy, bo o ile dobrze pamiętam to było ponad 900 czytników a chyba 7 chętnych z czego ja zapomniałem wysłać esa a assembea miał zły nr telefonu :D

Chciałem się zabezpieczyć, kto wie ilu osobom mBank wydał kartę pomiędzy II a
III tur± :)
SMSa z potwierdzeniem dostałem, wysyłałem z playa.

Data: 2012-06-03 21:50:02
Autor: gral
kindle II mbank 56/333
Wemif napisał(a):
RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:
a wyniki III tury już s±?

maja byc 6 czerwca.

ja tam niby wygrałem kindla, co ogłoszona 23 maja, dzi¶ mamy czerwca trzeci, i nic, dupa blada, cisza. zero kindli, zero kontaktu. czekam sobie :)

Data: 2012-06-03 21:55:32
Autor: gral
kindle II mbank 56/333
gral napisał(a):
Wemif napisał(a):
[...]

no dobra, zajrzałem tu i tam. maj± jeszcze chwilkę. jeszcze tylko przeprawa z kurierem (nie ma mnie w domu w godzinach jego pracy) i będę kindlił.

Wysyłka nagród nastapi w ciagu 30 dni roboczych od daty ogłoszenia laureatów poszczególnej tury np., jesli zostaniesz laureatem z I tury 30 kwietnia, to 9 maja zostanie ogłoszona lista zwyciezców i w ciagu 30 dni od tej daty zostanie wysłana nagroda przesyłka kurierska na adres
korespondencyjny.

Data: 2012-06-03 21:55:47
Autor: Kamil Jońca
kindle II mbank 56/333
gral <nincs@email.pl> writes:

Wemif napisał(a):
[...]

No wła¶nie ja też niby wygrałem w 1. turze i cisza. Maj± niby jescze
czas (do chyba 9)
KJ

system-independent, adj.:
Works equally poorly on all systems.

Data: 2012-06-06 15:17:08
Autor: Kamil Jońca
kindle II mbank 56/333
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

gral <nincs@email.pl> writes:

Wemif napisał(a):
[...]

Poprawka: tam jest mowa o 30 dniach roboczych. Więc pewnie maj± czas do
jakiego¶ 21 czerwca (je¶li się nie pomyliłem)

KJ

<Electro> my computer was once one of the building blocks of a great
          pyramid

Data: 2012-06-19 13:20:06
Autor: Kamil Jońca
kindle II mbank 56/333
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

Poprawka: tam jest mowa o 30 dniach roboczych. Więc pewnie maj± czas do
jakiego¶ 21 czerwca (je¶li się nie pomyliłem)

Dzi¶ kundelek przyjechał (z I tury)

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"Never underestimate the power of a small tactical nuclear weapon."

Data: 2012-06-19 21:03:50
Autor: Ralf
kindle II mbank 56/333
W dniu 2012-06-19 13:20, Kamil Jońca pisze:

Poprawka: tam jest mowa o 30 dniach roboczych. Więc pewnie maj± czas do
jakiego¶ 21 czerwca (je¶li się nie pomyliłem)

Dzi¶ kundelek przyjechał (z I tury)

KJ

A mi dzisiaj przyszedł z trzeciej, widocznie wysłali wszystkim na raz.

Data: 2012-06-03 21:16:13
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 02.06.2012 14:41, xbartx pisze:

No i jak tam Panowie 3 tura? Ja kartę dostałem, warunki spełniłem a na
koniec zapomniałem wysłać esa i czarna dupa czytnika niet. Co to? Co to?
To ĹĽycie! ;)

No nie gadaj... Szkoda troche, mogles sobie przypomnienie ustawic - ja tak zrobilem ;)
Ktos pisal, ze z play nie chcial wyjsc sms na ten numer - u mnie bez problemow poszlo.

Data: 2012-06-03 20:14:20
Autor: xbartx
kindle II mbank 56/333
Dnia Sun, 03 Jun 2012 21:16:13 +0200, neoniusz napisał(a):

No nie gadaj... Szkoda troche, mogles sobie przypomnienie ustawic - ja
tak zrobilem ;)

Ano mogłem ale widocznie tak musiało być. Dolar trochę spadnie to sobie sam kupię prosto z hameryki ;)

--
xbartx

Data: 2012-06-03 21:23:46
Autor: Kamil Jońca
kindle II mbank 56/333
neoniusz <neon@joemonster.org> writes:

[...]

Ee? Tam chyba nie było mowy o play tylko o "jakiej¶" sieci.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Smoking is one of the leading causes of statistics.

Data: 2012-06-03 22:53:27
Autor: neoniusz
kindle II mbank 56/333
W dniu 03.06.2012 21:23, Kamil Jońca pisze:
[...]

Tam? Ja pisalem o forum mbanku.

Data: 2012-06-04 06:17:06
Autor: Kamil Jońca
kindle II mbank 56/333
[...]

A ja o tym w±tku. KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Sometimes I worry about being a success in a mediocre world.

kindle II mbank 56/333