kindle III wyniki

Data: 2012-06-06 15:09:33
Autor: neoniusz
kindle III wyniki
PDF ma 109 stron (ROTFL) i wazy prawie 4MB. Ktoś już myślami na długim weekendzie, albo pijany pod stołem leży. I na dodatek oszuści mnie pominęli, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

http://www.mbank.pl/download/karty/Listy_zwyciezcow_tura_III.pdf

Data: 2012-06-06 13:34:32
Autor:
kindle III wyniki
neoniusz <neon@joemonster.org> napisa³(a):
[...]

Chyba jest co¶ nie tak. Pod tym linkiem mam informacjê, ¿e lista zwyciêzców
zostanie opublikowana 6 czerwca... Bardzo jestem ciekaw czy mnie czasem nie
pominiêto :)

Data: 2012-06-06 13:42:44
Autor:
> [...]
> zostanie opublikowana 6 czerwca... Bardzo jestem ciekaw czy mnie czasem nie

CTRL+SHIFT+R
Dziêki! Jestem na li¶cie ;)

Data: 2012-06-06 16:55:58
Autor: Micha³
kindle III wyniki
W dniu 2012-06-06 15:42, arka.dio@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

W multibanku tez s± wyniki:
http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/BinaryPL/421/1907109/Wyniki_etap_I_II_III_1907109.pdf

--
pzdr,
michal

Data: 2012-06-06 17:05:07
Autor: Micha³
kindle III wyniki
W dniu 2012-06-06 15:35, neoniusz pisze:
[...]

A Pan Damian z Mstowa to mia³ szczê¶cie i wygra³ dwa razy w II i III turze ;)
--
pzdr,
michal

Data: 2012-06-06 17:22:32
Autor: neoniusz
kindle III wyniki
W dniu 06.06.2012 17:05, Micha³ pisze:

CTRL+SHIFT+R

A Pan Damian z Mstowa to mia³ szczê¶cie i wygra³ dwa razy w II i III
turze ;)

Jest kilka opcji.
- albo to Damian, syn Damiana
- zbieg okolicznosci
- albo posuwa jak±¶ mlinke.

Data: 2012-06-06 15:12:59
Autor: witrak()
kindle III wyniki
neoniusz <neon@joemonster.org> wrote on 2012-06-06_15:09
PDF ma 109 stron (ROTFL) i wazy prawie 4MB. Ktoś już myślami na

No pewnie jak lista jest tam umieszczona tyle razy :-)

http://www.mbank.pl/download/karty/Listy_zwyciezcow_tura_III.pdf

witrak()

Data: 2012-06-06 15:28:53
Autor: neoniusz
kindle III wyniki
W dniu 06.06.2012 15:09, neoniusz pisze:
[...]

WTF? O co chodzi w tym chorym banku? W regulaminie jest napisane, ze organizatorem jest BRE Bank, a na infolini bredzą, że oni wysyłąją reklamacje do Mastercard...

"Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym szczegółowe zasady Konkursu pod
nazwą "World MasterCard już mam i o nagrodę gram"

"Moje wytyczne wewnętrzne mówią, że reklamacje rozpatruje Mastercard, nie chciałabym się tutaj wdawać w dyskusje na temat regulaminu".

Banda &^uja.

Data: 2012-06-06 17:42:54
Autor: Robert Tomasik
kindle III wyniki
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jqnkqd$l2p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ja pod tym linkiem widzÄ™ 4 strony.

Data: 2012-06-06 15:48:51
Autor: TrzyLinie
kindle III wyniki

> PDF ma 109 stron (ROTFL) i wazy prawie 4MB. Ktoś już myślami na długim > weekendzie, albo pijany pod stołem leży. I na dodatek oszuści mnie > pominęli, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

> [...]

Ja te¿ - teraz. Plik te¿ stopnia³ do 200KB. Poprawili po uwagach na grupie :)

Data: 2012-06-06 18:20:41
Autor: neoniusz
kindle III wyniki
[...]

"Pana zgłoszenie: Program MC WORD"

Word... Kiedyś myślałem, że w bankach pracują ludzie, którzy mają choć trochę rozumu. Trudno.

Czemu ze wszsytkim trzeba sie tak użerać? Raiffi nie daje premii na czas, mBąk oszukuje w konkursach i trzeba słać reklamacje. Tylko się skończy ten cały reklamacyjny proces i likwiduję wszystko w mBąku.

Data: 2012-06-06 22:11:07
Autor: RobertS
kindle III wyniki
W dniu 2012-06-06 18:20, neoniusz pisze:
[...]

trochÄ™ rozumu. Trudno.

Czemu ze wszsytkim trzeba sie tak użerać? Raiffi nie daje premii na
czas, mBąk oszukuje w konkursach i trzeba słać reklamacje. Tylko się
skończy ten cały reklamacyjny proces i likwiduję wszystko w mBąku.

a w Multibanku wszystko ok, na liście jestem, czy mogłem też wziąć udział w konkursie w mBanku (i dostać drugi egzemplarz)?

RobertS

Data: 2012-06-07 12:58:17
Autor: xbartx
kindle III wyniki
Dnia Wed, 06 Jun 2012 18:20:41 +0200, neoniusz napisał(a):

Czemu ze wszsytkim trzeba sie tak użerać? Raiffi nie daje premii na
czas, mBąk oszukuje w konkursach i trzeba słać reklamacje. Tylko się
skończy ten cały reklamacyjny proces i likwiduję wszystko w mBąku.

Ja też im tak zrobię i zamknę kartę za to że nie wysłałem tego esa zgłoszeniowego.

BTW ciekawe jak oni to logistycznie rozpracowali, bo konkursy był w mBąku i Multi - ciekawe jaki był overbooking? Może się okazać, że za niedługo nowy konkurs będzie ;)

--
xbartx

Data: 2012-06-07 15:09:07
Autor: osa
kindle III wyniki
W dniu 2012-06-07 14:58, xbartx pisze:
Może się okazać, że za niedługo nowy konkurs będzie ;)

Nie obrażę się ;) Oczywiście jeśli wydadzą mi kartę, bo na razie protestują ;)

Data: 2012-06-12 06:48:20
Autor: Kris
kindle III wyniki
W dniu ¶roda, 6 czerwca 2012 18:20:41 UTC+2 u¿ytkownik neoniusz napisa³:

Czemu ze wszsytkim trzeba sie tak u¿eraæ? Raiffi nie daje premii na czas, mB±k oszukuje w konkursach i trzeba s³aæ reklamacje. Tylko siê skoñczy ten ca³y reklamacyjny proces i likwidujê wszystko w mB±ku..

Czego to ludzie nie zrobi± dla gad¿etu;)
Z tego co kojarze to aby dostaæ tego kindla czy cokolwiek to jest to kilka razy sk³ada³e¶ wniosek, musia³e¶ skorzystaæ z raczej niepotrzebnego Tobie produktu /us³ugi(KK), potem nocami jeakie¶ esemesy wysy³aæ, dokonywac 3 nieop³acalnych dla Ciebie jak sam pisa³e¶ transakcji, pisaæ reklamacje i kilkana¶cie postów na forum i grupach zapewne.
Moim zdaniem szkoda czau, skórka nie warta wyprawki;)

Data: 2012-06-12 17:05:52
Autor: witrak()
kindle III wyniki
Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote on 2012-06-12_15:48
W dniu środa, 6 czerwca 2012 18:20:41 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

Czemu ze wszsytkim trzeba sie tak użerać? Raiffi nie daje premii na czas, mBąk oszukuje w konkursach i trzeba słać reklamacje. Tylko się skończy ten cały reklamacyjny proces i likwiduję wszystko w mBąku..

Czego to ludzie nie zrobią dla gadżetu;)
Z tego co kojarze to aby dostać tego kindla czy cokolwiek to jest to kilka razy składałeś wniosek, musiałeś skorzystać z raczej niepotrzebnego Tobie produktu /usługi(KK), potem nocami jeakieś esemesy wysyłać, dokonywac 3 nieopłacalnych dla Ciebie jak sam pisałeś transakcji, pisać reklamacje i kilkanaście postów na forum i grupach zapewne.

I jeszcze czytać krytyki Krisa ;-)

Data: 2012-06-06 20:59:45
Autor: Animka
kindle III wyniki
W dniu 2012-06-06 15:09, neoniusz pisze:
[...]

Same sławne nazwiska jak widzę.

--
animka

kindle III wyniki