kindle III wyniki

Data: 2012-06-06 13:34:32
Autor:
kindle III wyniki
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
PDF ma 109 stron (ROTFL) i wazy prawie 4MB. Ktoś już myślami na długim weekendzie, albo pijany pod stołem leży. I na dodatek oszuści mnie pominęli, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

http://www.mbank.pl/download/karty/Listy_zwyciezcow_tura_III.pdf
Chyba jest co¶ nie tak. Pod tym linkiem mam informację, że lista zwycięzców
zostanie opublikowana 6 czerwca... Bardzo jestem ciekaw czy mnie czasem nie
pominięto :)

Data: 2012-06-06 13:42:44
Autor:
> [...]
> zostanie opublikowana 6 czerwca... Bardzo jestem ciekaw czy mnie czasem nie

CTRL+SHIFT+R
Dzięki! Jestem na li¶cie ;)

Data: 2012-06-06 16:55:58
Autor: Michał
kindle III wyniki
W dniu 2012-06-06 15:42, arka.dio@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

W multibanku tez s± wyniki:
http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/BinaryPL/421/1907109/Wyniki_etap_I_II_III_1907109.pdf

--
pzdr,
michal

Data: 2012-06-06 17:05:07
Autor: Michał
kindle III wyniki
W dniu 2012-06-06 15:35, neoniusz pisze:
[...]

A Pan Damian z Mstowa to miał szczę¶cie i wygrał dwa razy w II i III turze ;)
--
pzdr,
michal

Data: 2012-06-06 17:22:32
Autor: neoniusz
kindle III wyniki
W dniu 06.06.2012 17:05, Michał pisze:

CTRL+SHIFT+R

A Pan Damian z Mstowa to miał szczę¶cie i wygrał dwa razy w II i III
turze ;)

Jest kilka opcji.
- albo to Damian, syn Damiana
- zbieg okolicznosci