kindle III wyniki

Data: 2012-06-06 17:42:54
Autor: Robert Tomasik
kindle III wyniki
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jqnkqd$l2p$1node1.news.atman.pl...
PDF ma 109 stron (ROTFL) i wazy prawie 4MB. Ktoś już myślami na długim weekendzie, albo pijany pod stołem leży. I na dodatek oszuści mnie pominęli, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

http://www.mbank.pl/download/karty/Listy_zwyciezcow_tura_III.pdf

Ja pod tym linkiem widzÄ™ 4 strony.

Data: 2012-06-06 15:48:51
Autor: TrzyLinie
kindle III wyniki

> PDF ma 109 stron (ROTFL) i wazy prawie 4MB. Ktoś już myślami na długim > weekendzie, albo pijany pod stołem leży. I na dodatek oszuści mnie > pominęli, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

> [...]

Ja te¿ - teraz. Plik te¿ stopnia³ do 200KB. Poprawili po uwagach na grupie :)

--

kindle III wyniki