kindle na wszystkich urzadzeniach [cross]

Data: 2016-08-29 18:51:30
Autor: jureq
kindle na wszystkich urzadzeniach [cross]
On Mon, 29 Aug 2016 12:24:40 -0400, rs wrote:

nie wiem gdzie zapytać, wiec piszę tu. jak kto zna lepsze miejsce, gdzie
zapytać, to niech da mi znać.

mam kindla oryginalnego, ale tez na telefonie, tablecie, komputerze.
każdy zarejestrowany z innym emailem, więc jeśli wysyłam sobie (przez
wtyczkę "push to Kindle") materiały internetowe, do późniejszego
przeczytania, to leci to na jeden adres, głownie do telefonu.

pytanie: czy można jakoś zmajstrować, żeby materiał wysyłany w powyższy
sposób, lądował na wszystkich urządzeniach jednocześnie, czy koniecznym
jest wysyłanie, oddzielnie na każde urządzenie?

z góry dzięki, za sensowne sugestie. <rs>

Mam Kindla i aplikację nna telefonie. Wysyłam na adres Kindla i
sam ładuje się na oba urządzenia. Nie wiem, który parametr za to
odpowiada. Mam ustawione

Device Synchronization (Whispersync Settings) - On

Personal Document Archiving - Enabled

Data: 2016-08-29 15:30:39
Autor: rs
On 8/29/2016 2:51 PM, jureq wrote:
[...]

dzieki za odpowiedz.
to znaczy, ze jest to jednak mozliwe. to sprobuje w te strone.
dopytam tylko. uzywasz to wysylania push-to-kindle, tak?
<rs>

Data: 2016-08-30 05:55:30
Autor: jureq
On Mon, 29 Aug 2016 15:30:39 -0400, rs wrote:

to znaczy, ze jest to jednak mozliwe. to sprobuje w te strone.
dopytam tylko. uzywasz to wysylania push-to-kindle, tak?

Nie. Wysyłam mailem na adres Kindla. Ale przecież push-to-kindle też po prostu wysyła mailem na ten adres.

Data: 2016-08-30 07:28:20
Autor: rs
On 8/30/2016 1:55 AM, jureq wrote:
[...]

dzieki. teraz to juz bez znaczenia. wazne, ze dziala. <rs>

Data: 2016-08-29 19:00:24
Autor: jureq
On Mon, 29 Aug 2016 18:51:30 +0000, jureq wrote:

Mam Kindla i aplikację nna telefonie. Wysyłam na adres Kindla i sam
ładuje się na oba urządzenia. Nie wiem, który parametr za to odpowiada.

Drobne uzupełnienie żeby nie było nieporozumień:
Na kindla ładuje się sam gdy tylko ma włączoną sieć,
do aplikacji ładuje się w momencie synchronizacji czyli np.
przy starcie aplikacji lub po wymuszeniu synchronizacji z menu.

Data: 2016-08-29 21:12:52
Autor: marek
jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> Wrote in message:
[...]

To jest kwestia zalogowania kilku urzadzenna jednym koncie w
 Amazon. Wtedy wysylanie ibooka na jedem czytnik automatycznie
 jest synchronizowane z innymi.
Prosze poczytac swiatczytnikow.pl gdzie jest duzo pomocnych informacji
--
marek

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-08-29 15:41:14
Autor: rs
On 8/29/2016 3:12 PM, marek wrote:
[...]

to o czym piszesz, to inna sprawa. jesli kupujesz ebooka w amazonie, to jest on automatycznie synchronizowany ze wszystkimi urzadzeniami zarejestrowanymi na koncie, z ktorego zostal dokonany zakup. z tym nie ma problemu.

wlasnie sprawdzilem. jesli wysylam na adres orginalnego kindla, rozsylane jest wszystko na inne urzadzenia (tak sie domyslam, bo mam przy sobie jedynie telefon z aplikacja). jesli wysylam na telefon, jest slane wylacznie na telefon. ale to mi w zupelnosci wystarcza. <rs>

kindle na wszystkich urzadzeniach [cross]