kindle z mbanku

Data: 2012-07-18 11:13:36
Autor: mohonk
kindle z mbanku
Witam,
Czy ktoś z dostojnego grona otrzymał już może grouponowego kindle'a z mBanku?

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-18 13:24:42
Autor: gregor
kindle z mbanku
W dniu 2012-07-18 13:13, mohonk pisze:
Witam,
Czy ktoś z dostojnego grona otrzymał już może grouponowego kindle'a z mBanku?

Pozdrawiam
mohonk

mało prawdopodobne ponieważ mają na to 20 dni roboczych od dnia wystawienia wykazu transakcji, który defaultowo przypada na 17 każdego miesiąca (czyli wczoraj) należy przypuszczać, że w okolicach 10 sierpnia kindle "ustawowo" powinny dojść ale jak już ktoś dostanie na pewno się tym pochwali :)

gregor

Data: 2012-07-18 12:01:29
Autor: mohonk
kindle z mbanku
gregor <gregor@szu.pl> napisał(a):

[...]

Punkt IV.8. regulaminu promocji stanowi: "Nagrody zostaną wysłane w ciągu 20 dni roboczych od daty rozliczenia transakcji na łączną kwotę 500 zł". Rozliczenie transakcji rozumiałbym jako zaksięgowanie operacji na rachunku karty. W moim wypadku nastąpiło to 14.07 - a zatem też wychodzi wysyłka najpóźniej 10.08. Ale "w ciągu 20 dni" może oznaczać, że wyślą czytnik od razu po spełnieniu warunków promocji.

Pytam, bo w przyszłym tygodniu wyjeżdżam na urlop i nie chciałbym aby kurier odbił się od drzwi... Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-26 07:38:04
Autor: lolekanabolek
kindle z mbanku
W dniu 2012-07-18 14:01, mohonk pisze:

[...]

no ja odliczam dni dopiero od 25 lipca
a jak u ciebie, wyrobili się wcześniej z kindle??

Marcin

Data: 2012-07-31 14:05:29
Autor: Imiglikos
kindle z mbanku
W regulaminie promocji był zapis:

"W Promocji może wziąć udział wyłącznie osoba, która ma się stać posiadaczem głównym wnioskowanej karty kredytowej Word MasterCard, która we wniosku o kartę kredytową Word MasterCard wyraziła zgodę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Organizatora Promocji w celach promocyjnych i marketingowych."

Czy to oznacza, że jeśli nie zgodziłem się w formularzu na ten marketingowy spam to nie dostanę kindla?

I.

Data: 2012-07-31 23:10:35
Autor: osa
kindle z mbanku
W dniu 2012-07-31 23:05, Imiglikos pisze:
[...]

Nie powinieneś... ale znając mBankowy bajzel to Ci się upiecze ;)

Data: 2012-08-04 08:20:04
Autor: Marx
kindle z mbanku
A ktoś już dostał z tej promocji?
Marx

Data: 2012-08-04 20:05:03
Autor: lolekanabolek
kindle z mbanku
W dniu 2012-08-04 08:20, Marx pisze:
A ktoś już dostał z tej promocji?
Marx
ja nadal czekam ;-((

Marcin

Data: 2012-08-04 19:22:23
Autor: mohonk
kindle z mbanku
lolekanabolek <lolekanabolekNOSPAM@gmail.com> napisał(a):
W dniu 2012-08-04 08:20, Marx pisze:
> A ktoś już dostał z tej promocji?
> Marx
ja nadal czekam ;-((

U mnie również cisza w temacie.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-08-06 11:49:06
Autor: gregor
kindle z mbanku
[...]

Wydaje mi się, że tak ja zaznaczyłem i od tego nawiedzone mLinie do mnie wydzwaniają wciskając swoje badziewie nawet zastrzegłem zastrzeżone ale zaczęli się prezentować i kilka razy musiałem ich spławić :)

na kindla czekam do wtorku przyszłego tj. 14 sierpnia 2012 później piszę reklamację ...

gregor

kindle z mbanku