kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancję

Data: 2009-03-09 12:35:43
Autor: derty
kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancję
Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na gwarancji?
Paragonu już nie mam bo sprzęt ma kilka lat

Data: 2009-03-09 13:50:24
Autor: Piter

Użytkownik "derty" <derby@onet.pl> napisał w wiadomości news:gp2uu2$poo$1news.task.gda.pl...
Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na gwarancji?
Paragonu już nie mam bo sprzęt ma kilka lat

dożywotnia czyli do końca żywota sprzętu - 2-3 lata

Data: 2009-03-09 20:56:57
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gp33ae$7t0$1pyro.tvk.wroc.pl...

[...]

No to nie do konca tak.. bo znaczenie slowa definiuje producent...
ale generalnie dozywotnia oznacza do konca cyklu produkcyjnego + x lat trzymania stanow magazynowych. W przypadku produktow sieciowych spotkalem sie z wartoscia x=5

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-03-11 22:15:32
Autor: uzytkownik
Michal AKA Miki pisze:

No to nie do konca tak.. bo znaczenie slowa definiuje producent...
ale generalnie dozywotnia oznacza ...

ech... jakie czasy... nie słownik języka polskiego nie zdrowy rozsądek... a dowolny producent definiuje znaczenie słów... a może jakieś prawo na to? Dożywotnia to chyba dożywotnia.

Data: 2009-03-12 10:45:12
Autor: Asad10
[...]

Niestety tak jest, że w określonych dziedzinach te same słowa oznaczają coś innego.
W matematyce (teorii niezawodności, mechanice) określenie 'gwarantowany (z dodatkiem 'z prawdopodobieństwem np 95%' ) oznacza, że prawdopodobieństowo wystąpienia wartości (np. wytrzymałości) mniejszej niż gwarantowana wynosi 5%.
W języku potocznym 'jakość gwarantowana' oznacza - no właśnie co oznacza?
W handlu gwarancja nie oznacza wcale wysokiej jakości sprzętu, lecz to, że w przypadku zepsucia się się będzie naprawiony przez producenta.
Być może 'gwarancja dożywotnia' oznacza gwarancję do końca życia sprzętu, czyli dopóki się nie zepsuje?
Firma Zepter kiedyś (a może i dziś) dawała gwarancję dożywotnią na naczynia kuchenne (garnki). Dziś niestety nie można kupić okładzin ebonitowych do uszu, które się wypaliły.
Budowniczowie systemy tam przeciwpowodziowych w Holandii byłi obowiązani udzielić gwarancji stuletniej na budowane konstrukcje. Udzielili, ale co z tego wynika?
Pozdrawiam, Andrzej

Data: 2009-03-09 14:06:04
Autor: Reksio
kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancję
Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na gwarancji?
Paragonu już nie mam bo sprzęt ma kilka lat

Teoretycznie w każdym sklepie który prowadzi sprzedaż produktu Kingstona - bo przecież te wyroby posiadają dożywotnią gwarancję :-)
Praktycznie - nigdzie. :-)
Przerabiałem ten problem jakieś 2-3 lata temu. Bez paragonu nic nie zdziałałem.
Nawet w Wilk Elektronik, który swego czasu szczycił się dystrybucją i dożywotnią gwarancją Kingstona - nic bez paragonu nie zdziałałem.
W przypadku PL, dożywotnia gwarancja to chwyt marketingowy. Za to za granicą - chociażby w DE - działa to znacznie lepiej - nie trzeba zadnych paragonów.

http://www.kingston.com/europe/warranties/jul2008/plroot.pdf
Daj znać jeżeli udało Ci się znaleźć jakąś metodę bez dokumentu zakupu.

Powodzenia. Reksio

Data: 2009-03-09 15:03:25
Autor: GLaF
Dnia Mon, 9 Mar 2009 14:06:04 +0100, Reksio napisał(a):

[...]

Kiedyś zrealizowałem dożywotnią gwarancję na pamięć RAM w Axelu w Gdańsku.
Nie miałem żadnego dowodu zakupu, ale na module była ich naklejka (plomba).
W sklepie nie chcieli przyjąć, ale w serwisie przyjęli.

--
GLaF

Data: 2009-03-09 15:06:05
Autor: derty

Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości news:9y8bnmrubelx.1wkft0a572o0y$.dlg40tude.net...
[...]

ja mam ten problem ze pamiec jest czysta, pochodzi z laptopa SODRAM
taka gwarancja jest bezsensowna jak sklepy jej nie realizuja

-- GLaF

Data: 2009-03-09 15:25:47
Autor: grafi
kingston gdzie zrealizowa������ ����������������
derty pisze:
ja mam ten problem ze pamiec jest czysta, pochodzi z laptopa SODRAM
taka gwarancja jest bezsensowna jak sklepy jej nie realizuja

Ale o tym dowiadujesz sie dopiero w momencie awarii. W dniu zakupu wyglada to super, jak opalenizna politykow.

grafi

Data: 2009-03-09 20:37:01
Autor: Radosław Sokół
W dniu 09.03.2009 15:06, derty pisze:
taka gwarancja jest bezsensowna jak sklepy jej nie realizuja

Gwarancja nie ma nic wspólnego ze sklepem. To jest umowa
klienta bezpośrednio z producentem. Jak chcesz korzystać
z gwarancji -- kontaktuj się z producentem sam, a nie przez
sklep.

Data: 2009-03-09 21:00:32
Autor: Przemek

żytkownik "derty" <derby@onet.pl> napisał w wiadomości news:gp37nv$ie5$1news.task.gda.pl...

ja mam ten problem ze pamiec jest czysta, pochodzi z laptopa SODRAM
taka gwarancja jest bezsensowna jak sklepy jej nie realizuja

Bo sklepy nie odsylaja  produktow kingstona do serwisu producenta tylko do hurtowni w ktorej kupily towar .
Jak to sobie wyobrazasz ze sklep przyjmie od ciebie pamiec ktora u nich nie kupiles i na swoj koszt wysle do  serwisu producenta ?
- jaka w tym korzysc dla sklepu (:kingston nie zwraca za przesylke do swojego serwisu ).

Data: 2009-03-09 15:57:47
Autor: Paweł
[...]

Wyślij bezpośrednio do producenta :-) --
Paweł

Data: 2009-03-09 16:50:34
Autor: shapyr
[...]

Zgłoś tutaj: http://ultramedia.pl/centrum_serwisowe_firmy_kingstone.html - korzystałem i polecam. Wysłałem pendriva bez paragonu i opakowania i otrzymałem nowego.

kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancję