Data: 2009-03-09 14:06:04 | |
Autor: Reksio | |
kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancję | |
Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na gwarancji? Teoretycznie w każdym sklepie który prowadzi sprzedaż produktu Kingstona - bo przecież te wyroby posiadają dożywotnią gwarancję :-) Praktycznie - nigdzie. :-) Przerabiałem ten problem jakieś 2-3 lata temu. Bez paragonu nic nie zdziałałem. Nawet w Wilk Elektronik, który swego czasu szczycił się dystrybucją i dożywotnią gwarancją Kingstona - nic bez paragonu nie zdziałałem. W przypadku PL, dożywotnia gwarancja to chwyt marketingowy. Za to za granicą - chociażby w DE - działa to znacznie lepiej - nie trzeba zadnych paragonów. http://www.kingston.com/europe/warranties/jul2008/plroot.pdf Daj znać jeżeli udało Ci się znaleźć jakąś metodę bez dokumentu zakupu. Powodzenia. Reksio |
|
Data: 2009-03-09 15:03:25 | |
Autor: GLaF | |
kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancję | |
Dnia Mon, 9 Mar 2009 14:06:04 +0100, Reksio napisał(a):
Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na gwarancji? Kiedyś zrealizowałem dożywotnią gwarancję na pamięć RAM w Axelu w Gdańsku. Nie miałem żadnego dowodu zakupu, ale na module była ich naklejka (plomba). W sklepie nie chcieli przyjąć, ale w serwisie przyjęli. -- GLaF |
|
Data: 2009-03-09 15:06:05 | |
Autor: derty | |
kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancję | |
Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości news:9y8bnmrubelx.1wkft0a572o0y$.dlg40tude.net... Dnia Mon, 9 Mar 2009 14:06:04 +0100, Reksio napisał(a): ja mam ten problem ze pamiec jest czysta, pochodzi z laptopa SODRAM taka gwarancja jest bezsensowna jak sklepy jej nie realizuja -- GLaF |
|
Data: 2009-03-09 15:25:47 | |
Autor: grafi | |
kingston gdzie zrealizowa������ ���������������� | |
derty pisze:
ja mam ten problem ze pamiec jest czysta, pochodzi z laptopa SODRAM Ale o tym dowiadujesz sie dopiero w momencie awarii. W dniu zakupu wyglada to super, jak opalenizna politykow. grafi |
|
Data: 2009-03-09 20:37:01 | |
Autor: Radosław Sokół | |
kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancję | |
W dniu 09.03.2009 15:06, derty pisze:
taka gwarancja jest bezsensowna jak sklepy jej nie realizuja Gwarancja nie ma nic wspólnego ze sklepem. To jest umowa klienta bezpośrednio z producentem. Jak chcesz korzystać z gwarancji -- kontaktuj się z producentem sam, a nie przez sklep. -- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../ |
|
Data: 2009-03-09 21:00:32 | |
Autor: Przemek | |
kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancję | |
U żytkownik "derty" <derby@onet.pl> napisał w wiadomości news:gp37nv$ie5$1news.task.gda.pl... ja mam ten problem ze pamiec jest czysta, pochodzi z laptopa SODRAMBo sklepy nie odsylaja produktow kingstona do serwisu producenta tylko do hurtowni w ktorej kupily towar . Jak to sobie wyobrazasz ze sklep przyjmie od ciebie pamiec ktora u nich nie kupiles i na swoj koszt wysle do serwisu producenta ? - jaka w tym korzysc dla sklepu (:kingston nie zwraca za przesylke do swojego serwisu ). |