kino Luna [WAW]

Data: 2011-07-26 21:40:02
Autor: kołcz
kino Luna [WAW]

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-C7882E.20174426072011newsfeed.onet.pl...
Wysylam ponownie, poprawione i dodatkowo crosspostuje na pl.rec.film...

Witam,
Od lat jestem wielkim fanem Kina Luna w W-wie.
Lubie to kino za niszowy/studyjny repertuar, niskie ceny, brak reklam
przed seansami, bliskosc od mojego domu, ale rowniez za przyjaznosc dla
rowerzystow.
Zawsze mozna bylo zaparkowac rower w lobby, gdzie porecz/balustrada
spelniala role swietnego koniowiazu.
Niestety, dzis okazalo sie, ze parkowanie w lobby jest juz zabronione i
pracownik z duma poinformowal mnie ze na zewnatrz kina jest
zainstalowany ('tymi recami') specjalny stojak rowerowy.
Faktycznie jest.
Tylko, ze jest to najbardziej kretynski stojak typu wyrwikolka.
Ze seansu zrezygnowalem ('Niepokonani' Petera Weira), i tak byla potezna
kolejka.
Czy poza mna sa tu jacys stali rowerowi klienci 'Luny'?

Pomyliłeś grupy, właściwa dla Twoich wypocin jest pl.rec.rowery
może jeszcze rowerem na salę kinową, co?

Data: 2011-07-27 23:18:04
Autor: Titus Atomicus
kino Luna [WAW]
In article <j0n56v$63s$1@usenet.news.interia.pl>, kołcz <kol@cz.com> wrote:

Pomyliłeś grupy, właściwa dla Twoich wypocin jest pl.rec.rowery
może jeszcze rowerem na salę kinową, co?

Nie pomylilem grup. Poza tym - nie znam cie.
I chyba nie chce poznac.

TA

Data: 2011-07-28 09:47:44
Autor: kołcz
kino Luna [WAW]
wrote:

Pomyliłeś grupy, właściwa dla Twoich wypocin jest pl.rec.rowery
może jeszcze rowerem na salę kinową, co?

Nie pomylilem grup. Poza tym - nie znam cie.
I chyba nie chce poznac.

O kurna, na grupach rozmawia tylko z tymi których zna i on będzie dyktować warunki! Jesteś idiotą, tyle Ci powiem.
PS pie... się

Data: 2011-11-22 17:50:41
Autor: Titus Atomicus
kino Luna [WAW]
Witam,
Temat o tyle wrocil, ze w Lunie chyba zawiesili zakaz parkowania rowerow wewnatrz kina. Czyzby jednak byly jakies przypadki kradziezy z tego 'profesjonalnego' stojaka na zewnatrz?

TA

Data: 2011-11-22 21:05:21
Autor: Tomek Kańka
kino Luna [WAW]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał(a)
Witam,
Temat o tyle wrocil, ze w Lunie chyba zawiesili zakaz parkowania rowerow
                                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Domyślam się, że "nie ma już zakazu...", a nie "powiesili znak zakazu" :).

--
Tomek

Data: 2011-11-28 19:29:52
Autor: Titus Atomicus
kino Luna [WAW]
In article <slrnjco3kh.5j1.tom@tomkan.polbi.pl>,
 Tomek Ka?ka <tom@tomkan.eu.org> wrote:

> [...]
> Temat o tyle wrocil, ze w Lunie chyba zawiesili zakaz parkowania rowerow                                         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Domy?am si?, ? nie ma ju? zakazu...", a nie "powiesili znak zakazu" :).
Mhm.
Slusznie dedukujesz.
Sorry za dwuznacznosc.

TA

Data: 2011-11-23 00:27:47
Autor: moon
kino Luna [WAW]
Dnia Tue, 22 Nov 2011 17:50:41 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Witam,
Temat o tyle wrocil, ze w Lunie chyba zawiesili zakaz parkowania rowerow wewnatrz kina.

a jak na koniu przyjadę, to mogę go zaparkować?
interesujące.

moon

Data: 2011-11-24 13:37:58
Autor: Titus Atomicus
kino Luna [WAW]

napisał(a):

> Witam,
> Temat o tyle wrocil, ze w Lunie chyba zawiesili zakaz parkowania rowerow > wewnatrz kina. a jak na koniu przyjadę, to mogę go zaparkować?
interesujące.

Obawiam sie, ze nie.
A masz konia?
Zreszta, podadaj z dyrekcja.