kino Luna [WAW]

Data: 2011-07-25 19:08:38
Autor: Titus Atomicus
kino Luna [WAW]
Witam,
Od lat jestem wielkim fanem Kina Luna w W-wie.
Lubie to kino za niszowy/studyjny repertuar, niskie ceny, brak reklam przed seansami, bliskosc od mojego domu, ale rowniez za przyjaznosc dla rowerzystow.
Zawsze mozna bylo zaparkowac rower w lobby. Gdzie porecz/balustrad spelniala role swietnego koniowiazu.
Niestety, dzis okazalo sie ze parkowanie w lobby jest zabronione i pracownik poinformowal mnie ze na zewnatrz kina jest zainstalowany ('tymi recami'' spcjalny stojak rowerowy.
Faktycznie jest.
Tylko ze jest to najbardziej kretynski stojak typu wyrwikolka.
Ze seansu zrezygnowalem ('Niepokonani' Petera Weira, i tak byla kolejka.
Czy poza mna sa tu jacys stali klienci 'Luny'?

TA

Data: 2011-07-25 19:41:40
Autor: Rafał Wawrzycki
kino Luna [WAW]
Dnia 25 lip 2011 w liście
[news:Titus_Atomicus-FCCADD.19083825072011newsfeed.onet.pl] [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisał(a):
Tylko ze jest to najbardziej kretynski stojak typu wyrwikolka.
Ze seansu zrezygnowalem ('Niepokonani' Petera Weira, i tak byla
kolejka. Czy poza mna sa tu jacys stali klienci 'Luny'?

A ten stojak był z przodu, czy z tyłu (przy wyjściu po seansie) z kina? Dawno tam nie byłem, ale OIDP, to z tyłu jest całkiem porządny stojaczek. Ale mogę się mylić...

Ps. Kilka lat temu w ramach BikePunkFest-u postawiliśmy przed Luną w podcieniach (jak jeszcze nie była własnością MaxFilmu) kilka stojaków wyspawanych z parchatych rowerów. Postały z rok i zniknęły. Były artystyczne, że tak powiem:

http://img62.imageshack.us/img62/7570/dsc00157pb.jpg

;)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-07-25 19:57:56
Autor: Titus Atomicus
kino Luna [WAW]
In article <Xns9F2DC857AB43Brwawrzyckiwppl@127.0.0.1>,
 Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:

Dnia 25 lip 2011 w liście
[news:Titus_Atomicus-FCCADD.19083825072011newsfeed.onet.pl] [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisał(a): > Tylko ze jest to najbardziej kretynski stojak typu wyrwikolka.
> [...]

A ten stojak był z przodu, czy z tyłu (przy wyjściu po seansie) z kina? Dawno tam nie byłem, ale OIDP, to z tyłu jest całkiem porządny stojaczek. Ale mogę się mylić...

Ten o ktorym mowie jest (wychodzac) po prawej. Pojawil sie z ostatnio (miesiac temu go chyba nie bylo).
IMHO jest badziewny, i nie da sie tam zamocowac nic innego poza PRZEDNIM kolem.

[...]

Mhm.
Ale tego juz dawno nie ma.

Naprawde ten wewnetrzny koniowiaz komus przeszkadzal?
Bo jesli ma byc tak jak teraz to ja juz wole gdzies na zewnatrz do znakow sie mocowac.
TA

Data: 2011-07-25 20:30:26
Autor: Titus Atomicus
kino Luna [WAW]
Witam,
Wyslalem maila do pani dyrektor (na adres ze strony).
Ciekawe czy poza mna ktos jeszcze napisze?
W trakcie niektorych seansow widzialem przymocowanych i z tuzin rowerow.
Tylko, ze jak znam zycie i tak nikomu sie nie bedzie chcialo slac zadnych listow. I Pani Dyrektor odpisze ze jestem jedyny ktory zglasza problem.
TA

kino Luna [WAW]